колата е пунто 1.9 атмосферен дизел.свалих клапана на филтьра и от там долях около 500 мл.нафта.сложих преди филтьра и след него прозрачни маркучи и се вижда как вьрвят мехурчета.след малко ги изчисти,но ката изгася мотора,маркуча преди филтьра-кьм резервоара почва да се пьлни с вьздух,така че филтьра пак е празен,защото маркуча е по високо и нафтата изтича в него.всичко проверих,не взима от никаде въздух.даже и клапана илиминирах като му съединих двата маркуча,а неговото място затапих и пак тая.някои има ли на представа на какво се дължи това.да не би да се обезвъздушава от някъде,например от помпата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
празен горивен филтьр
Collapse
X
-
тези клапани или особенно помпи с клапани са повечето некачествени и ще береш ядове.всичко си е един природен закон-няма как да не ти е разхерметизирана системата и да имаш въздух,така,че търси от къде.не мисли ,че с поставянето на помпа си си разрешил проблема,да хубаво е да я има ,защото при някякви си манипулации да речем ще можеш лесно да обезвъздушиш,но мога да ти кажа,че клапанчетата на тези помпи много бързо се прецакват(макар и малко пропускат гориво в обратната посока) и от там можеш да ги ползваш само за обезвъздушаване
Коментар
-
При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар