Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

празен горивен филтьр

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
    Предполагам, че говориш за реното от подписа. А смени ли О-пръстените на бързите връзки? Но конкретно при теб едва ли оказва влияние на работата и при паленето на мотора. Имаме няколко фирмени рена и при тях е така. Даже по време на работа на мотора се виждат балончетата с въздух но няма проблем с паленето и работата. Невероятно но, факт.

    Коментар


      #17
      Не искам да вкарам никого във филм, но аз патих с Мареята, наложи ми се да стигна до резервоара и вадих сондата няколо пъти. Преди това изолирах и надувах с компресорче горивния филтър и тръбите до резервоара, не открих пропуск. Оказа се че ми гълта въздух от горната връзка на гофрираната тръбичка в сондата. За да го видя с очи отрязох бързите връзки, защото първото ми съмнение беше в тях, сложих и там прозрачни шлаухи и като запалих се видя тънка непрекъсната верижка от балончета въздух. Този въздух се акумулира в горивния филтър и понеже той е на най-високо място в определени моменти се прехвърля на големи порции балони в помпата и започва вдигане на обороти и ако не обезвъздушиш филтъра по дълго време, или караш с резервоар под средата, може и да спреш. Аз карах винаги с пълен резервоар и не слизах под средата, защото проблемите се задълбочаваха. Сега на мястото на гофрираната тръбичка съм сложил уж истински силиконов шлаух, а на мястото на бързите връзки - хубав маслоустойчив маркуч със скоби и чукам на дърво, вече мога да карам и на резерва. Това вече съм го писал някъде из темите на форума.Моят съвет към колегите с подобни проблеми е:1) Огледайте хубаво връзките около филтъра и "О"-пръстена на нагревателя на филтъра.2) Огледайте бързите връзки на сондата и се убедете че не е от тях.3) Чак накрая може да изкарате сондата и ако сменяте нещо по нея, ползвайте само истински материали, защото нафтата не прощава на нищо.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        kokondrel написа:
        chaveto написа:
        При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
        Предполагам, че говориш за реното от подписа. А смени ли О-пръстените на бързите връзки? Но конкретно при теб едва ли оказва влияние на работата и при паленето на мотора. Имаме няколко фирмени рена и при тях е така. Даже по време на работа на мотора се виждат балончетата с въздух но няма проблем с паленето и работата. Невероятно но, факт.
        О-пръстени не съм сменял. Оказва влияние на паленето след дълъг престой. Двигателя запалва веднага, но оборотите са много ниски и му трябва няколко секунди докато изкара въздуха и стабилизира оборотите, това не е толкова проблем колкото това, че докато не стабилизира оборотите не спира да върти стартера. Двигателя работи заедно със стартера, но на по ниски обороти и колкото и да е железен стартера ще се предаде рано или късно.

        Коментар


          #19
          Чаве ,вземи си оправи стартера и проблема с въздуха,ти поне си лесен ,ще си я оправиш колата,само време ти трябва,а то пнякога е кът

          Коментар


            #20
            По въпроса за въздуха в маркуча на пунтото според мен на база описаното имаш проблем с пробката на горивния филтър. Колегата евгени ти е казал вече. Това не е клапана за обратната нафта, а долу за източване на боклуци и евентуално вода.
            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

            Коментар


              #21
              Подкрепям с двете ръце. И аз брах ядове докато го хвана. При мен пускаше въздух от болтчето, отгоре на нагревателя на филтъра и връщаше нафтата на обратно и вкарваше въздух. Сега карам с филтър от голф и няма грижи.
              Fiat Brava 1.9TD 100

              Коментар


                #22
                това от долу съм го затегнал добре,но пак ще го проверя,да не би да е от него
                Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                Коментар


                  #23
                  Точно там е проблема, че и да натягаш много пак може да смуч от там. За мен там им е слабото място. Преди това ако вече няколко дена е така опипай да видиш дали е омазнено от нафтата.
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #24
                    проверих тази пробка отдолу,сухо е,не е омазнено.незнам в резервоара да няма някакъв клапан
                    Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                    Коментар


                      #25
                      Там от където дърпа въздух не тече нафта,така,че не разчитай да е омазнено или мокро.Системата работи с под налягане и ако са миниатюрни пробойните няма да има течове.Търси проблема м/у филтъра и резервоара.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        Кога си сменял за последно горивния филтър..по години и километри. и ако не е от него виж си връзката между металната тръба, която идва от резервоара и прозразния нов маркуч, защото по спомен тя е с по-малък диаметър от този на филтъра и там аз имах проблеми докато успея да стегна добре скобата.Следващият момент е да провериш под задната седалка бързите връзки към резервоара.
                        Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                        Коментар


                          #27
                          под задната седалка отрязах бързата връзка и сложих маркуч със скоби,а филтъра съм го сменил преди 5000 км.,но сега като сложих прозрачните маркучи видях въздуха,сигурно и от преди си го е имало,но как да го видя
                          Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                          Коментар


                            #28
                            FGRC написа:
                            Там от където дърпа въздух не тече нафта,така,че не разчитай да е омазнено или мокро.Системата работи с под налягане и ако са миниатюрни пробойните няма да има течове.Търси проблема м/у филтъра и резервоара.
                            Между филтъра и резервоара са едни много истински полиамидни шлаухи, без връзки - поне при мареата е така. Връзите са преди филтъра и бързите връзки на сондата.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #29
                              dineca написа:
                              под задната седалка отрязах бързата връзка и сложих маркуч със скоби,а филтъра съм го сменил преди 5000 км.,но сега като сложих прозрачните маркучи видях въздуха,сигурно и от преди си го е имало,но как да го видя
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар


                                #30
                                и при мен са такива.какво ще рече-истински?
                                Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                                Коментар

                                Working...
                                X