chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
празен горивен филтьр
Collapse
X
-
-
Не искам да вкарам никого във филм, но аз патих с Мареята, наложи ми се да стигна до резервоара и вадих сондата няколо пъти. Преди това изолирах и надувах с компресорче горивния филтър и тръбите до резервоара, не открих пропуск. Оказа се че ми гълта въздух от горната връзка на гофрираната тръбичка в сондата. За да го видя с очи отрязох бързите връзки, защото първото ми съмнение беше в тях, сложих и там прозрачни шлаухи и като запалих се видя тънка непрекъсната верижка от балончета въздух. Този въздух се акумулира в горивния филтър и понеже той е на най-високо място в определени моменти се прехвърля на големи порции балони в помпата и започва вдигане на обороти и ако не обезвъздушиш филтъра по дълго време, или караш с резервоар под средата, може и да спреш. Аз карах винаги с пълен резервоар и не слизах под средата, защото проблемите се задълбочаваха. Сега на мястото на гофрираната тръбичка съм сложил уж истински силиконов шлаух, а на мястото на бързите връзки - хубав маслоустойчив маркуч със скоби и чукам на дърво, вече мога да карам и на резерва. Това вече съм го писал някъде из темите на форума.Моят съвет към колегите с подобни проблеми е:1) Огледайте хубаво връзките около филтъра и "О"-пръстена на нагревателя на филтъра.2) Огледайте бързите връзки на сондата и се убедете че не е от тях.3) Чак накрая може да изкарате сондата и ако сменяте нещо по нея, ползвайте само истински материали, защото нафтата не прощава на нищо.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
kokondrel написа:chaveto написа:При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
Коментар
-
По въпроса за въздуха в маркуча на пунтото според мен на база описаното имаш проблем с пробката на горивния филтър. Колегата евгени ти е казал вече. Това не е клапана за обратната нафта, а долу за източване на боклуци и евентуално вода.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Точно там е проблема, че и да натягаш много пак може да смуч от там. За мен там им е слабото място. Преди това ако вече няколко дена е така опипай да видиш дали е омазнено от нафтата.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Кога си сменял за последно горивния филтър..по години и километри. и ако не е от него виж си връзката между металната тръба, която идва от резервоара и прозразния нов маркуч, защото по спомен тя е с по-малък диаметър от този на филтъра и там аз имах проблеми докато успея да стегна добре скобата.Следващият момент е да провериш под задната седалка бързите връзки към резервоара.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
под задната седалка отрязах бързата връзка и сложих маркуч със скоби,а филтъра съм го сменил преди 5000 км.,но сега като сложих прозрачните маркучи видях въздуха,сигурно и от преди си го е имало,но как да го видяPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
FGRC написа:Там от където дърпа въздух не тече нафта,така,че не разчитай да е омазнено или мокро.Системата работи с под налягане и ако са миниатюрни пробойните няма да има течове.Търси проблема м/у филтъра и резервоара.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар