Здравейте! Вчера, след като 15 дни колата беше разпарчетосана, реших да я запаля. Запалих я, но не я оставих да работи много, и след няколко часа на сглобяване, и работене на радиото - акумулатора беше поотслабнал. Днеска я запалих на дърпане, обаче нафтата се оказа точно колко да мина 600 метра до бензиностанцията и свърши, следователно акумулатора не беше зареден достатъчно и отново я запалихме на дърпане. След като запали, реотанчето мигаше 30 сек и изгасна. Минах 20 км и реших да изгася колата и отново да я запаля - реотанчето пак мигаше. Изгасих, изчаках 20 минути и при следващите две паления проблема с мигането го нямаше. Та на какво се дължи това мигане, защото прочетох няколко теми че това е за изгоряла свещ и понеже не са сменяни, реших че им е дошло времето, но след като го нямаше при последните две паления, направо ме хвърлиха в тъча? Колата е Браво ТД 100.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мига подгряването на свещите (малко различна ситуация)
Collapse
X
-
Bane
Изгоряла свещ най-вероятно... може и таблото да ти е проблемно, моето чат-пат лампата на подгряването не свети, или показателя за температурата на водата ми отива в червеното като мина през някоя дупка, запоявах го 2 пъти цялото табло, но от вибрациите пак се появява се месец-два.
-
Bane
Може и да не му е изгоряла крушката, а просто крачетата на платката да са се разпоили, при мен така става 2 пъти вече.
Коментар
-
Bane
Колега търсиш друго табло или ходи някъде да ти го презапоят, при мен е същото с подгряването и със стрелката на температура, декември го презапоиха, февруари пак не светеше лампата на подгряването, пак запояване ама не вярвам да изкара дълго... та т’ва са ти вариантите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар