Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    FGRC написа:
    nsn написа:
    За учене-човек винаги има какво да научи,независимо дали ще е от "старо куче" или от незнаен за никой.Ако клапана на дюзата е здрав и не изпуска налягане към разпръсквача няма начин да не запали,защото ще има налягане в рейла.Весели празници и от мен.
    Нищо не си разбрал от това което ти казва специалиста и недей да спориш вече.
    Само не разбрах ти адвокат на специалиста ли се явяваш?Като няма какво да кажеш си мълчи.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #77
      HATPOBEH написа:
      Христос Воскресе Колеги ! забелязвам че JTD-то като го намачкам на 2-ра скача оборотомера на 3000 об. и вчера след яко раздаване на газ сякаш уживя мачкам яко на 2-ра и скача на 4200 об. слагам 3-тия зъб и започва да върти гуми и пак на 4200 об. слагам 4-та и ускорява не боксува съединителя .... може ли да са били запушени някои дюзи и да са са отпушили ?
      И аз така се опитвам за момента но освен това предозирам с присадка за почистване , резултатът е много малак . Започна да пропушва леко но за вървеж все още е под стока.
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #78
        cveiba написа:
        HATPOBEH написа:
        Христос Воскресе Колеги ! забелязвам че JTD-то като го намачкам на 2-ра скача оборотомера на 3000 об. и вчера след яко раздаване на газ сякаш уживя мачкам яко на 2-ра и скача на 4200 об. слагам 3-тия зъб и започва да върти гуми и пак на 4200 об. слагам 4-та и ускорява не боксува съединителя .... може ли да са били запушени някои дюзи и да са са отпушили ?
        И аз така се опитвам за момента но освен това предозирам с присадка за почистване , резултатът е много малак . Започна да пропушва леко но за вървеж все още е под стока.
        Колега да не би ЕГР-а да те базика(да е запецнал отворен)
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #79
          без да съм адвокат на никой ,мога да кажа че на специалиста не му трябва адвокат,просто е много веж в горивната система на дизеловия мотор,така,че да престанем с класификациите,поздрави на всички

          Коментар


            #80
            nsn написа:
            cveiba написа:
            HATPOBEH написа:
            Христос Воскресе Колеги ! забелязвам че JTD-то като го намачкам на 2-ра скача оборотомера на 3000 об. и вчера след яко раздаване на газ сякаш уживя мачкам яко на 2-ра и скача на 4200 об. слагам 3-тия зъб и започва да върти гуми и пак на 4200 об. слагам 4-та и ускорява не боксува съединителя .... може ли да са били запушени някои дюзи и да са са отпушили ?
            И аз така се опитвам за момента но освен това предозирам с присадка за почистване , резултатът е много малак . Започна да пропушва леко но за вървеж все още е под стока.
            Колега да не би ЕГР-а да те базика(да е запецнал отворен)
            Аз съм го затапил отдавна , дори металната тръба съм махнал
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #81
              Дюзи за 1 ден не се прецакват, ако горивото ти е с ясен произход.Търси проблема в ремонта .
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #82
                и аз така мисля

                Коментар


                  #83
                  emzo написа:
                  Дюзи за 1 ден не се прецакват, ако горивото ти е с ясен произход.Търси проблема в ремонта .
                  Когато не запали колата след като угасна заради ремъкът и налях 2-литра бензин и добавка антигел за нафта това на около 15-литра нафта в резервоара . След това установихме че е скъсала ремък и колата престоя с това гориво в системата над 20-сет дни ако не и повече . Може ли нещо от бензина да е станало?
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                  Коментар


                    #84
                    ivel написа:
                    и аз така мисля
                    Според мен трябва да я погледне някой който разбира , в сервиза първата им дума е софта , бягат от проблема с това което НЕ разбират .Колата дава само грешка ЕГР ама аз си я знам винаги си я е давала и не съм имал проблеми с вървежа .
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                    Коментар


                      #85
                      Проблема не е в бензина, малко над 10% си, но не е в него проблема.Закачи я, виж какъв надув има, колко гориво и т.н.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #86
                        emzo написа:
                        Проблема не е в бензина, малко над 10% си, но не е в него проблема.Закачи я, виж какъв надув има, колко гориво и т.н.
                        Надува максимално на 1,4 бар като турбото съм го отпуснал до край , преди я карах на 1.8-9бар налягането ограничено с бустконтролер . Горивото мисля че беше 90 и нещо си там до колкото разбрах от Митака той прави лога .
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #87
                          дебитомера как е.чистен ли е, ако да -как,лог в движение правен ли е,нещо сгрешено,проверете и хлабината на клапаните,каква цилиндрова гарнитура е сложена,просто трябва да се започне от някъде

                          Коментар


                            #88
                            ivel написа:
                            дебитомера как е.чистен ли е, ако да -как,лог в движение правен ли е,нещо сгрешено,проверете и хлабината на клапаните,каква цилиндрова гарнитура е сложена,просто трябва да се започне от някъде
                            Дебитомер не пипам добре мерел , гледаха го в движение с диагностиката . Гарнитурата е 0.18 . Хлабави клапани нямам не знам как да разбера стегнати дали имам . Аз по принцип съм изчерпан от към идеи вече , Сутрин леко пали сякаш преди малко съм я загасил и мърка на обороти не трепва .Не изпушва при запалването грам , вече почна на втора като я смачкам да пропушва леко . На другите скорости явно не мога да я видя заради скоростта. Преди пропушваше при самото палене и не дай си боже газ да и дам да я смачкам от зад ставаше димна завеса ма пък как вървеше :D
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #89
                              Щом пали лесно, едва ли е от липсата на компресия.Търси читав сервиз, във Варна - Pininfarina.Ама им казвай, че си с къстъм хардуер и ремап :D
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #90
                                много интересен проблем и все пак пробвай с изключена букса на дебитомера.нещо има противоречиво,ако имаш налягане в рейла,налягане от турбото , компресия,затапен егр и работещ дебитомерто няма да имаш проблем,макар ,че си има изключения,ноооо.провери си и кичето на капака,да не е увиснало и да ти затваря въздушните пътища

                                Коментар

                                Working...
                                X