Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    nsn написа:
    specialista написа:
    Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
    То ако не беше показателно нямаше да е първото нещо което проверяват в сервизите(сервизи с име и стендове).Успех.
    Колега кое е нещото което те кара да се съмняваш във думите ми?Факта че не ме познаваш лично или че не обяснявам какво има в предвид!Интересно ми е.Поздрави!

    Коментар


      #62
      за сервизите с име,хайде да не говорим,има сервизи със стендове ,които ти закачат дюзата и даже не наблягат на това колко е обратната нафта,за тях е важно кол. и качеството на впръсканото гориво за единица време,а има сервизи дето като отидеш и от вратата започват да те дерат,като повода е завишено кол.обратна нафта и се започва с едни ремонтни комплекти,едни чудеса,едни пари.аз лично съм виждал много jtd-та със завишено кол на връщащата нафта и то в пъти,да обаче се карат ,палят зимата и са в прекрасно здраве,в този ред на мисли подкрепям специалиста,просто има много по-важни критерии за една дюза от връщащата нафта

      Коментар


        #63
        nsn написа:
        specialista написа:
        Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
        То ако не беше показателно нямаше да е първото нещо което проверяват в сервизите(сервизи с име и стендове).Успех.
        Това се прави първо защото е най евтино, бързо и горе долу показателно.Обратното гориво може да е добре и дюзата да е в червеното, и обратното. Стенда проверява дюзата при няколко налагания с различни режими на работа... Масово се проверява обратното гориво на празен ход и нищо повече, е на празен ход дюзата може да работи добре ама при пълен товар да излиза от всякакви норми

        Коментар


          #64
          specialista написа:
          nsn написа:
          specialista написа:
          Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
          То ако не беше показателно нямаше да е първото нещо което проверяват в сервизите(сервизи с име и стендове).Успех.
          Колега кое е нещото което те кара да се съмняваш във думите ми?Факта че не ме познаваш лично или че не обяснявам какво има в предвид!Интересно ми е.Поздрави!
          Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #65
            nsn написа:
            Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
            Излишното гориво не е само горивото което е преминало покрай чарколяците в инжектора защото не може да се спре. Излишното гориво е нещото което преди да стане излишно е движило чарколяците в инжектора. Точно затова излишното гориво не е показател, че един инжектор е износен.

            Коментар


              #66
              chaveto написа:
              nsn написа:
              Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
              Излишното гориво не е само горивото което е преминало покрай чарколяците в инжектора защото не може да се спре. Излишното гориво е нещото което преди да стане излишно е движило чарколяците в инжектора. Точно затова излишното гориво не е показател, че един инжектор е износен.
              Неясно зададох въпроса ли?КОЛКО?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #67
                nsn написа:
                chaveto написа:
                nsn написа:
                Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
                Излишното гориво не е само горивото което е преминало покрай чарколяците в инжектора защото не може да се спре. Излишното гориво е нещото което преди да стане излишно е движило чарколяците в инжектора. Точно затова излишното гориво не е показател, че един инжектор е износен.
                Неясно зададох въпроса ли?КОЛКО?
                5Тези дни ще бъде свалена и ремонтирана още една. Проблема е, че разпръсквача е посинял все едно е нагряван с горелка и не пръска както трябва, иначе обратното си е в норма

                Коментар


                  #68
                  nsn написа:
                  specialista написа:
                  nsn написа:
                  specialista написа:
                  Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
                  То ако не беше показателно нямаше да е първото нещо което проверяват в сервизите(сервизи с име и стендове).Успех.
                  Колега кое е нещото което те кара да се съмняваш във думите ми?Факта че не ме познаваш лично или че не обяснявам какво има в предвид!Интересно ми е.Поздрави!
                  Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
                  На въпроса със въпрос: ако клапана е перфектен а разпръсквача е блокирал(а той може да блокира както затворен така и отворен),какво излишно ще събереш и какво ще е поведението на мотора?Пич аз нямам какво да деля със никой тук. Вярно е че все по-рядко вземам участие във дебатите,причината е само една,вече много хора го правят.Дюзи съм виждал и ремонтирал всякакви,не мисля че е нужно да се изпада в някакви подробности.Аз също правя точно това т.с. първо правя тест на излишното защото обикновенно проблема е в клапана,като се случи да е повече от един паленето е проблем.Само че си има и други случаи в които колата си пали но мотора се държи странно,на теста излишното е в норми и .......Поздрави !

                  Коментар


                    #69
                    specialista написа:
                    На въпроса със въпрос: ако клапана е перфектен а разпръсквача е блокирал(а той може да блокира както затворен така и отворен),какво излишно ще събереш и какво ще е поведението на мотора?Пич аз нямам какво да деля със никой тук. Вярно е че все по-рядко вземам участие във дебатите,причината е само една,вече много хора го правят.Дюзи съм виждал и ремонтирал всякакви,не мисля че е нужно да се изпада в някакви подробности.Аз също правя точно това т.с. първо правя тест на излишното защото обикновенно проблема е в клапана,като се случи да е повече от един паленето е проблем.Само че си има и други случаи в които колата си пали но мотора се държи странно,на теста излишното е в норми и .......Поздрави !
                    Пееше друга песен,но се връщаш към хитовете-излишното гориво.Блокирал разпръскващ е нещо много рядко явление.Разпръсквача трудно ще повлиае на паленето при комънрейла(говорим за един разпръскач)
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #70
                      nsn написа:
                      specialista написа:
                      На въпроса със въпрос: ако клапана е перфектен а разпръсквача е блокирал(а той може да блокира както затворен така и отворен),какво излишно ще събереш и какво ще е поведението на мотора?Пич аз нямам какво да деля със никой тук. Вярно е че все по-рядко вземам участие във дебатите,причината е само една,вече много хора го правят.Дюзи съм виждал и ремонтирал всякакви,не мисля че е нужно да се изпада в някакви подробности.Аз също правя точно това т.с. първо правя тест на излишното защото обикновенно проблема е в клапана,като се случи да е повече от един паленето е проблем.Само че си има и други случаи в които колата си пали но мотора се държи странно,на теста излишното е в норми и .......Поздрави !
                      Пееше друга песен,но се връщаш към хитовете-излишното гориво.Блокирал разпръскващ е нещо много рядко явление.Разпръсквача трудно ще повлиае на паленето при комънрейла(говорим за един разпръскач)
                      Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!

                      Коментар


                        #71
                        напълно вярно

                        Коментар


                          #72
                          specialista написа:
                          Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!
                          За учене-човек винаги има какво да научи,независимо дали ще е от "старо куче" или от незнаен за никой.Ако клапана на дюзата е здрав и не изпуска налягане към разпръсквача няма начин да не запали,защото ще има налягане в рейла.Весели празници и от мен.
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #73
                            nsn написа:
                            specialista написа:
                            Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!
                            За учене-човек винаги има какво да научи,независимо дали ще е от "старо куче" или от незнаен за никой.Ако клапана на дюзата е здрав и не изпуска налягане към разпръсквача няма начин да не запали,защото ще има налягане в рейла.Весели празници и от мен.
                            Виждам че трябва да внеса малко яснота.Нафтата от дюзата може да излезе от две места,едното е в посока на излишното без да изпадаме в подробности дали е изправен клапана или не т.с. това е едната посока която се управлява.Другото място е самия разпръсквач.Там ако всичко е нормално нещата пак се управляват.По този начин има преграда на налягането и разчитаме на управлението му за да работи инжинерната мисъл.Ако клапана на дюзата е здрав а рзпръсквача е заседнал отворен ,налягането дори и съвсем малко да е излиза през разпръсквача и пълни горивната камера на буталото.Нататъка мисля е излишно да разказвам.Вярно е че това е частен случай.Другия частен случай е едно БМВ което не пали и се оказа че и четирите му разпръсквача са блокирали затворени заради качествено гориво разбира се.Там на диагностика виждаш че си има налягане от помпата и се чудиш защо не пали.Пак след сваляне на дюзите се разбира проблема,а именно няма впръскване.Стига толкова по този въпрос,празници са а ние пак с тия коли.Весели празници!

                            Коментар


                              #74
                              Христос Воскресе Колеги ! забелязвам че JTD-то като го намачкам на 2-ра скача оборотомера на 3000 об. и вчера след яко раздаване на газ сякаш уживя мачкам яко на 2-ра и скача на 4200 об. слагам 3-тия зъб и започва да върти гуми и пак на 4200 об. слагам 4-та и ускорява не боксува съединителя .... може ли да са били запушени някои дюзи и да са са отпушили ?

                              Коментар


                                #75
                                nsn написа:
                                specialista написа:
                                Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!
                                За учене-човек винаги има какво да научи,независимо дали ще е от "старо куче" или от незнаен за никой.Ако клапана на дюзата е здрав и не изпуска налягане към разпръсквача няма начин да не запали,защото ще има налягане в рейла.Весели празници и от мен.
                                Нищо не си разбрал от това което ти казва специалиста и недей да спориш вече.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X