nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи
Collapse
X
-
за сервизите с име,хайде да не говорим,има сервизи със стендове ,които ти закачат дюзата и даже не наблягат на това колко е обратната нафта,за тях е важно кол. и качеството на впръсканото гориво за единица време,а има сервизи дето като отидеш и от вратата започват да те дерат,като повода е завишено кол.обратна нафта и се започва с едни ремонтни комплекти,едни чудеса,едни пари.аз лично съм виждал много jtd-та със завишено кол на връщащата нафта и то в пъти,да обаче се карат ,палят зимата и са в прекрасно здраве,в този ред на мисли подкрепям специалиста,просто има много по-важни критерии за една дюза от връщащата нафта
Коментар
-
nsn написа:specialista написа:Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
Коментар
-
specialista написа:nsn написа:specialista написа:Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
Коментар
-
chaveto написа:nsn написа:Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:chaveto написа:nsn написа:Колко дюзи прецакани си видял/ремонтирал и са били в норми с излишното гориво?Иначе нямам съмнение в думите на никой от форума,защото е форум.
Коментар
-
nsn написа:specialista написа:nsn написа:specialista написа:Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
Коментар
-
specialista написа:На въпроса със въпрос: ако клапана е перфектен а разпръсквача е блокирал(а той може да блокира както затворен така и отворен),какво излишно ще събереш и какво ще е поведението на мотора?Пич аз нямам какво да деля със никой тук. Вярно е че все по-рядко вземам участие във дебатите,причината е само една,вече много хора го правят.Дюзи съм виждал и ремонтирал всякакви,не мисля че е нужно да се изпада в някакви подробности.Аз също правя точно това т.с. първо правя тест на излишното защото обикновенно проблема е в клапана,като се случи да е повече от един паленето е проблем.Само че си има и други случаи в които колата си пали но мотора се държи странно,на теста излишното е в норми и .......Поздрави !Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:specialista написа:На въпроса със въпрос: ако клапана е перфектен а разпръсквача е блокирал(а той може да блокира както затворен така и отворен),какво излишно ще събереш и какво ще е поведението на мотора?Пич аз нямам какво да деля със никой тук. Вярно е че все по-рядко вземам участие във дебатите,причината е само една,вече много хора го правят.Дюзи съм виждал и ремонтирал всякакви,не мисля че е нужно да се изпада в някакви подробности.Аз също правя точно това т.с. първо правя тест на излишното защото обикновенно проблема е в клапана,като се случи да е повече от един паленето е проблем.Само че си има и други случаи в които колата си пали но мотора се държи странно,на теста излишното е в норми и .......Поздрави !
Коментар
-
specialista написа:Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:specialista написа:Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!
Коментар
-
Христос Воскресе Колеги ! забелязвам че JTD-то като го намачкам на 2-ра скача оборотомера на 3000 об. и вчера след яко раздаване на газ сякаш уживя мачкам яко на 2-ра и скача на 4200 об. слагам 3-тия зъб и започва да върти гуми и пак на 4200 об. слагам 4-та и ускорява не боксува съединителя .... може ли да са били запушени някои дюзи и да са са отпушили ?
Коментар
-
nsn написа:specialista написа:Мисля че се изразявам достатъчно ясно.Продължавам да твърдя че това не е най- показателния тест за състоянието на дюзата.За мен не е рядко срещано явление блокирал разпръсквач.В момента имам 8 бр. на БМВ.И защото ми прави кеф да казвам по нещо,ще споделя с теб а и със всички които четат,последния Спринтер който ми дотътриха беше с блокирал отворен разпръсквач на една дюза и не искаше да запали!!! Да не говорим че във такъв момент няма как да му направиш теста на излишното.Виждаш само че не му достига налягане в рейката и се чудиш защо.Всичко лъсна след сваляне на дюзите и тест на стенда!Смяна на един разпръсквач и т.н.Така че тия песни дето се пеят от уста на уста съм ги слушал и аз приятелю.Лошото е че мен не ме слушат като говоря.Все ми се струва че има какво да се научи от едно "старо куче"! :D Весели празници!Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар