Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    а от какви съображения не казваш,то колкото повече ги криеш толкова по-лошо,нека се знаят некъдърниците,за да не се набутват хората,а иначе аз живея в кранево,което си е близо и мога да погледна какво са сътворили,а също си мисля ,че това е сервиза на главния път за каварна

    Коментар


      #47
      cveiba написа:
      Няма да кажа кой е сервиза , стана ясно че разбират колкото мен . Тук в Балчик няма специалисти , скъсах ремък и трагедията почна с емплозия в портфейлът ми 720лв съм назад и колата не върви . Преди да скъсам ремъка вървеше като разпрана . След шлайф на главата и смяна на два клапана които бяха леко криви понеже тя скъса ремък на свободни обороти на място . Сменени ролки, ремъци, гарнитури , регулирани клапани ,райберовани и припаснати колата е пълен мъртвец . Не пуши дори и за майтап , а преди си испушваше яко но и вървеше . Само с дюзите не съм се занимавал че с тях ще подмине ремонта 1000лв
      Колега как реши че дюзите са проблемни?Колата си е вървяла добре докато скъса ремък-значи търсиш проблем с зацепване,хлабини на клапани и където е барано от "майсторите"
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #48
        ivel написа:
        а от какви съображения не казваш,то колкото повече ги криеш толкова по-лошо,нека се знаят некъдърниците,за да не се набутват хората,а иначе аз живея в кранево,което си е близо и мога да погледна какво са сътворили,а също си мисля ,че това е сервиза на главния път за каварна
        Много ни е малък градът за да работи някой не кадърно , много бързо се разчува всичко и остава без клиенти .
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар


          #49
          nsn написа:
          cveiba написа:
          Няма да кажа кой е сервиза , стана ясно че разбират колкото мен . Тук в Балчик няма специалисти , скъсах ремък и трагедията почна с емплозия в портфейлът ми 720лв съм назад и колата не върви . Преди да скъсам ремъка вървеше като разпрана . След шлайф на главата и смяна на два клапана които бяха леко криви понеже тя скъса ремък на свободни обороти на място . Сменени ролки, ремъци, гарнитури , регулирани клапани ,райберовани и припаснати колата е пълен мъртвец . Не пуши дори и за майтап , а преди си испушваше яко но и вървеше . Само с дюзите не съм се занимавал че с тях ще подмине ремонта 1000лв
          Колега как реши че дюзите са проблемни?Колата си е вървяла добре докато скъса ремък-значи търсиш проблем с зацепване,хлабини на клапани и където е барано от "майсторите"
          Значи не знам къде могат да объркат майсторите. Свалиха главата , изкараха клапаните и я закарахме във Варна във Кортекса .Там я шлайфаха че била леко крива и райбероваха клапаните . Аз лично ги напасвах (въртях всеки клапан в леглото си )отне ми около 7-часа , после сложиха клапаните по местата си и сложиха главата стегнаха я след това зацепиха ангренажа пред мен по ауто дата както ги дават белезите до оборудваха главата дюзи ,шапламенти разни водни съединения и така на татък . Запалиха я клапаните трябваше да се реголират там с паричките нямаха време отидох при друг майстор направи ги човека обаче колата е мъртвец и то още от първия сервиз кадето не ми риголираха клапаните . Днес направих теста с дюзите с излишното гориво при загрял мотор 1-дюза/7.5мл 2-дюза/8мл 3-дюза/7.5мл 4-дюза/6.5мл
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #50
            Откачи буксата на дебитомера и покарай без нея да видиш дали ще има разлика.Дюзите са ти добре.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #51
              Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Това със зацепване на мотора по белези и меко казано не точно!Успех!

              Коментар


                #52
                nsn написа:
                Откачи буксата на дебитомера и покарай без нея да видиш дали ще има разлика.Дюзите са ти добре.
                Това го правих , беше първото нещо което ми дойде на акъла .
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #53
                  specialista написа:
                  Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Това със зацепване на мотора по белези и меко казано не точно!Успех!
                  Да и тук до колкото знам никой няма уреди да ми направи точна центровка. Ще пробвам на едно място ако там не успеят значи няма кой в Балчик да я направи
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                  Коментар


                    #54
                    Хора я кажете педала на съединителя можели някак да се регулира,в смисъл зе да скърца и задържа и ми създава неприятности.Пръсках го с кви ли не спреиове явно няа стане така ?Разбрах че не е с жило което е проблем...

                    Коментар


                      #55
                      хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а

                      Коментар


                        #56
                        ivel написа:
                        хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а
                        Голям пример даде много се смях . Кога ще си идваш към Кранево да ти покажа творението ми ? :D
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #57
                          аз съм в кранево,но до утре наобед,ако измислиш нещо пиши и ще видим какво са сътворили

                          Коментар


                            #58
                            ivel написа:
                            аз съм в кранево,но до утре наобед,ако измислиш нещо пиши и ще видим какво са сътворили
                            освен да дойда за малко да се видим и да я видиш на бързо щом си там до обяд или да дойда някой ден когато имаш повече време
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #59
                              specialista написа:
                              Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Успех!
                              То ако не беше показателно нямаше да е първото нещо което проверяват в сервизите(сервизи с име и стендове).Успех.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                #60
                                ivel написа:
                                хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а
                                Разбира се че има как да се направи.Човек когато иска намира начин. Това със клапаните е направо недопустимо. Сравнението е напълно уместно!Поздрави!

                                Коментар

                                Working...
                                X