Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    emzo написа:
    Митак, кое точно ще им регулираш при стенда ?Туй сме го дъвкали до припадък.
    Същото попитах и Чавето,а той почна да ми обеснява за по-новите дюзи.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      28 по паметПали ли доста трудно ?
      пали си перфектно дори и на температури доста под 0-та масло не пипа грам .
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #33
        хайде ,сега кажи как мерихте компресията,че ми се струва ,че не сте я мерили.онзи ден отворих jtd105 на 430к и не беше износено,ключа на сегментите беше в номиналния размер,изводите са за теб

        Коментар


          #34
          nsn написа:
          emzo написа:
          Митак, кое точно ще им регулираш при стенда ?Туй сме го дъвкали до припадък.
          Същото попитах и Чавето,а той почна да ми обеснява за по-новите дюзи.
          На теб нищо не съм ти обяснявал, написах го на колегата Емзо за това как стенда дава код с корекцията на дюзата. Новите дюзи не се различават много от старите, затова вие си преценете щом има нужда ЕКУ да знае за всяка една дюза какво впръсква..... дали имат нужда и старите дюзи от стенд за да впръскват еднакво и това което трябва.П.С. На няколко км от Нови Искър има стендове на Бош за ХХХХХХХлв. Преди няколко дни вкарахме още един стенд, такъв няма никъде другаде в БГ. Та затова не ми казвай, че няма какво да се регулира на една дюза

          Коментар


            #35
            ivel написа:
            хайде ,сега кажи как мерихте компресията,че ми се струва ,че не сте я мерили.онзи ден отворих jtd105 на 430к и не беше износено,ключа на сегментите беше в номиналния размер,изводите са за теб
            Какво те кара да си мислиш че не сме мерили компресия ? Оставих си колата в сервиза понеже трябвало да бъде студен мотора и маслото .На сутринта около 8-часа аз лично си свалих и 4-те дюзи и си разкачих помпата в резервоара от буксата . Дойде авера с уреда сложи го на мястото на дюзата на първи цилиндър и накара друг човек да върти на стартер за да мога аз да гледам , на 3-тия оборот на мотора манометъра отчете 18/бар. И така 4-те ги замери до третият оборот . С минимална разлика всички бяха с еднаква компресия .
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #36
              Компресия се мери на работна температура на мотора.Мерете отново и виж дали ще имаш различен резултат.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                BO написа:
                Компресия се мери на работна температура на мотора.Мерете отново и виж дали ще имаш различен резултат.
                По принцип аз не казвам че знам но теорията на този който я мери беше че трябвало да бъде студен да не е пален за да нямало масло по цилиндрите щото като се омаслят нямало да бъде реално меренето . При топъл двигател няма ли да е не реална компресията понеже буталата уплътняват по добре . Знам че алуминият се разширява 4-ри пъти повече от стоманата по този повод би следвало според мен да даде по висока компресия която е не реалната при студен старт или се лъжа ?
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #38
                  cveiba написа:
                  BO написа:
                  Компресия се мери на работна температура на мотора.Мерете отново и виж дали ще имаш различен резултат.
                  По принцип аз не казвам че знам но теорията на този който я мери беше че трябвало да бъде студен да не е пален за да нямало масло по цилиндрите щото като се омаслят нямало да бъде реално меренето . При топъл двигател няма ли да е не реална компресията понеже буталата уплътняват по добре . Знам че алуминият се разширява 4-ри пъти повече от стоманата по този повод би следвало според мен да даде по висока компресия която е не реалната при студен старт или се лъжа ?
                  Ами щом намесваш топлинното разширение да попитам един логичен въпрос - на каква температура се мери на студено?На 20 градуса? На 0? На -20?Аз ти казвам как се мери, пък теории може да си развиваме до края на месеца.Успех.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    ХА-ХА-ХА, колегата BO ти отговори,а я кажи в кажи в кой сервиз мерихте компресията в балчик.на 18 бара ще имаш и малък проблем с паленето зимата.компресия само на загрял до работна температура двигател,всичко е научно доказано,ама трябва някой да чете

                    Коментар


                      #40
                      Как пък изброихте 3 оборота направо се чудя!Няма да се обаждам повече ,че става една...

                      Коментар


                        #41
                        проблем с дюзи

                        specialista написа:
                        Как пък изброихте 3 оборота направо се чудя!Няма да се обаждам повече ,че става една...
                        извинявам се за намесата в тая тема, но ме напъва от вътре да споделя моя случай:при завъртане на стартер от раз вдига 10 атм. следва няколко развъртания (около 2-3 сек.) докато направи 15 атм.следват още развъртания за време почти два пъти повече от предходното (около 5-6 сек.) докато вдигне до 20 атм.и продължавам да въртя още около 5 сек. докато стигне до предела 25атм. за първи и трети цилиндър и 26атм. за втори и четвърти цилиндър.Как мислите това дали е в норми?
                        притиква смешна количка

                        Коментар


                          #42
                          specialista написа:
                          Как пък изброихте 3 оборота направо се чудя!Няма да се обаждам повече ,че става една...
                          стрелката на компресомера се вдига със всеки оборот повече . Аз не разбирам и затова пиша тук за да чуя мнението на хора като теб които знаят и разбират . Аз написах как са ми замерили компресията в сервиза и сам си направи изводите колко разбират майсторите в моя град .
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                          Коментар


                            #43
                            Поста отгоре описва какво и как се случва когато се мери компресия.С две думи върти се на стартер докато спре да се движи стрелката на манометъра!Така го правя и предпочитам това да е на студено.Като се топли палят,ама на студено неискат, и след като си проверил всичко и не намираш причина за отказ не ти остава нищо друго освен да приготвиш преходниците и т.н. и да я оставиш за сутринта.Тогава всичко излиза на яве.И не бъркайте степен на сгъстяване със налягане в края на такта сгъстяване. степен на--------------- -Р. начално ----------------- P. гранично сгъстяване------------------Ваr ------------------------------ Bar 6.0---------------------- --7.7------------------------------ 5.4 6.5----------------------- -8.5-------------------------------6.0 7.0-------------------------9.3------------------------------ 6.5 7.5----------------------- 10.1-------------------------------7.1 8.0------------------------10.9------------------------------ 7.6 8.5------------------------11.7-------------------------------8.2 9.0------------------------12.6-------------------------------8.8 9.5----------------------- 13.4------------------------------- 9.4 10.0---------------------- 14.3------------------------------ 10.0 16.0-----------------------25.1-------------------------------17.6 17.0---------------------- 27.0 -------------------------------18.9 18.0---------------------- 28.9------------------------------- 20.2 19.0-----------------------30.8--------------------------------21.6 20.0-----------------------32.8--------------------------------22.9 21.0---------------------- 34.7------------------------------- 24.3 22.0-----------------------36.7------------------------------- 25.7 Може да се ориентирате по тази табличка. И още нещо на всеки два оборота стрелката мърда веднъж!Поздрави!

                            Коментар


                              #44
                              specialista написа:
                              Поста отгоре описва какво и как се случва когато се мери компресия.С две думи върти се на стартер докато спре да се движи стрелката на манометъра!Така го правя и предпочитам това да е на студено.Като се топли палят,ама на студено неискат, и след като си проверил всичко и не намираш причина за отказ не ти остава нищо друго освен да приготвиш преходниците и т.н. и да я оставиш за сутринта.Тогава всичко излиза на яве.И не бъркайте степен на сгъстяване със налягане в края на такта сгъстяване. степен на--------------- -Р. начално ----------------- P. гранично сгъстяване------------------Ваr ------------------------------ Bar 6.0---------------------- --7.7------------------------------ 5.4 6.5----------------------- -8.5-------------------------------6.0 7.0-------------------------9.3------------------------------ 6.5 7.5----------------------- 10.1-------------------------------7.1 8.0------------------------10.9------------------------------ 7.6 8.5------------------------11.7-------------------------------8.2 9.0------------------------12.6-------------------------------8.8 9.5----------------------- 13.4------------------------------- 9.4 10.0---------------------- 14.3------------------------------ 10.0 16.0-----------------------25.1-------------------------------17.6 17.0---------------------- 27.0 -------------------------------18.9 18.0---------------------- 28.9------------------------------- 20.2 19.0-----------------------30.8--------------------------------21.6 20.0-----------------------32.8--------------------------------22.9 21.0---------------------- 34.7------------------------------- 24.3 22.0-----------------------36.7------------------------------- 25.7 Може да се ориентирате по тази табличка. И още нещо на всеки два оборота стрелката мърда веднъж!Поздрави!
                              Благодаря ти за информацията , копирах си тази таблица .
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                              Коментар


                                #45
                                ivel написа:
                                ХА-ХА-ХА, колегата BO ти отговори,а я кажи в кажи в кой сервиз мерихте компресията в балчик.на 18 бара ще имаш и малък проблем с паленето зимата.компресия само на загрял до работна температура двигател,всичко е научно доказано,ама трябва някой да чете
                                Няма да кажа кой е сервиза , стана ясно че разбират колкото мен . Тук в Балчик няма специалисти , скъсах ремък и трагедията почна с емплозия в портфейлът ми 720лв съм назад и колата не върви . Преди да скъсам ремъка вървеше като разпрана . След шлайф на главата и смяна на два клапана които бяха леко криви понеже тя скъса ремък на свободни обороти на място . Сменени ролки, ремъци, гарнитури , регулирани клапани ,райберовани и припаснати колата е пълен мъртвец . Не пуши дори и за майтап , а преди си испушваше яко но и вървеше . Само с дюзите не съм се занимавал че с тях ще подмине ремонта 1000лв
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                                Коментар

                                Working...
                                X