emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи
Collapse
X
-
nsn написа:emzo написа:Митак, кое точно ще им регулираш при стенда ?Туй сме го дъвкали до припадък.
Коментар
-
ivel написа:хайде ,сега кажи как мерихте компресията,че ми се струва ,че не сте я мерили.онзи ден отворих jtd105 на 430к и не беше износено,ключа на сегментите беше в номиналния размер,изводите са за тебFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
BO написа:Компресия се мери на работна температура на мотора.Мерете отново и виж дали ще имаш различен резултат.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
cveiba написа:BO написа:Компресия се мери на работна температура на мотора.Мерете отново и виж дали ще имаш различен резултат.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
проблем с дюзи
specialista написа:Как пък изброихте 3 оборота направо се чудя!Няма да се обаждам повече ,че става една...притиква смешна количка
Коментар
-
specialista написа:Как пък изброихте 3 оборота направо се чудя!Няма да се обаждам повече ,че става една...Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Поста отгоре описва какво и как се случва когато се мери компресия.С две думи върти се на стартер докато спре да се движи стрелката на манометъра!Така го правя и предпочитам това да е на студено.Като се топли палят,ама на студено неискат, и след като си проверил всичко и не намираш причина за отказ не ти остава нищо друго освен да приготвиш преходниците и т.н. и да я оставиш за сутринта.Тогава всичко излиза на яве.И не бъркайте степен на сгъстяване със налягане в края на такта сгъстяване. степен на--------------- -Р. начално ----------------- P. гранично сгъстяване------------------Ваr ------------------------------ Bar 6.0---------------------- --7.7------------------------------ 5.4 6.5----------------------- -8.5-------------------------------6.0 7.0-------------------------9.3------------------------------ 6.5 7.5----------------------- 10.1-------------------------------7.1 8.0------------------------10.9------------------------------ 7.6 8.5------------------------11.7-------------------------------8.2 9.0------------------------12.6-------------------------------8.8 9.5----------------------- 13.4------------------------------- 9.4 10.0---------------------- 14.3------------------------------ 10.0 16.0-----------------------25.1-------------------------------17.6 17.0---------------------- 27.0 -------------------------------18.9 18.0---------------------- 28.9------------------------------- 20.2 19.0-----------------------30.8--------------------------------21.6 20.0-----------------------32.8--------------------------------22.9 21.0---------------------- 34.7------------------------------- 24.3 22.0-----------------------36.7------------------------------- 25.7 Може да се ориентирате по тази табличка. И още нещо на всеки два оборота стрелката мърда веднъж!Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Поста отгоре описва какво и как се случва когато се мери компресия.С две думи върти се на стартер докато спре да се движи стрелката на манометъра!Така го правя и предпочитам това да е на студено.Като се топли палят,ама на студено неискат, и след като си проверил всичко и не намираш причина за отказ не ти остава нищо друго освен да приготвиш преходниците и т.н. и да я оставиш за сутринта.Тогава всичко излиза на яве.И не бъркайте степен на сгъстяване със налягане в края на такта сгъстяване. степен на--------------- -Р. начално ----------------- P. гранично сгъстяване------------------Ваr ------------------------------ Bar 6.0---------------------- --7.7------------------------------ 5.4 6.5----------------------- -8.5-------------------------------6.0 7.0-------------------------9.3------------------------------ 6.5 7.5----------------------- 10.1-------------------------------7.1 8.0------------------------10.9------------------------------ 7.6 8.5------------------------11.7-------------------------------8.2 9.0------------------------12.6-------------------------------8.8 9.5----------------------- 13.4------------------------------- 9.4 10.0---------------------- 14.3------------------------------ 10.0 16.0-----------------------25.1-------------------------------17.6 17.0---------------------- 27.0 -------------------------------18.9 18.0---------------------- 28.9------------------------------- 20.2 19.0-----------------------30.8--------------------------------21.6 20.0-----------------------32.8--------------------------------22.9 21.0---------------------- 34.7------------------------------- 24.3 22.0-----------------------36.7------------------------------- 25.7 Може да се ориентирате по тази табличка. И още нещо на всеки два оборота стрелката мърда веднъж!Поздрави!Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
ivel написа:ХА-ХА-ХА, колегата BO ти отговори,а я кажи в кажи в кой сервиз мерихте компресията в балчик.на 18 бара ще имаш и малък проблем с паленето зимата.компресия само на загрял до работна температура двигател,всичко е научно доказано,ама трябва някой да четеFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар