Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1

    cveiba написа:
    chaveto написа:
    nsn написа:
    cveiba написа:
    Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
    Не.
    Е как не, стенда за какво е тогава?
    Имам проблем с дюзите , трябвало да минат стенд и щели да се оправят без да сменям разпръсквачи . По този повод питам , дали не ме лъжат с цел лесни пари от глупав клиент . :D
    Колега,колко е излишното гориво от дюзите?Ако е по-малко от 10-12мл за една минута работа на двигателя няма от какво да се плашиш.След 30мл почва да гасне.След смяна на разпръсквачи колата почва да гори по-малко с около 1л/100км но и върви по-малко.Към колегата Чавето-какво се регулира на дюзите на жтд 105?
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Re: 1

      nsn написа:
      cveiba написа:
      chaveto написа:
      nsn написа:
      cveiba написа:
      Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
      Не.
      Е как не, стенда за какво е тогава?
      Имам проблем с дюзите , трябвало да минат стенд и щели да се оправят без да сменям разпръсквачи . По този повод питам , дали не ме лъжат с цел лесни пари от глупав клиент . :D
      Колега,колко е излишното гориво от дюзите?Ако е по-малко от 10-12мл за една минута работа на двигателя няма от какво да се плашиш.След 30мл почва да гасне.След смяна на разпръсквачи колата почва да гори по-малко с около 1л/100км но и върви по-малко.Към колегата Чавето-какво се регулира на дюзите на жтд 105?
      Не съм им замервал излишното количество нафта на дюзите .
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #18
        Re: 1

        cveiba написа:
        Не съм им замервал излишното количество нафта на дюзите .
        Е тогава как разбра че имаш проблем с дюзите?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Re: 1

          nsn написа:
          cveiba написа:
          Не съм им замервал излишното количество нафта на дюзите .
          Е тогава как разбра че имаш проблем с дюзите?
          Добре , според теб какво е ? Колата върви под стоковата си мощност , грам не пропушва налягането на помпата е добро в рейла също , дебитомерът ми е чисто нов на Бош чете си въздуха добре кое остана да е аз съм с дюзи от Алфа 156 2.4 жтд 150/коня . Турбината не кача повече от 1.4-1.5/бар с голям зор а преди я карах на 1.9/бар без проблем . Компресията на мотора е добра 18/атм на четирите цилиндъра
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #20
            18 атм ако ги имаш за добре заначи нямаш грам познания от дизелови мотори.твоята компресия трябва да е окол 29 бара ,а на 20 си вече за ремонт.18 трябва да ти е степента на сгъстяване,а тя няма нищо общо с компресията.

            Коментар


              #21
              Re: 1

              nsn написа:
              cveiba написа:
              chaveto написа:
              nsn написа:
              cveiba написа:
              Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
              Не.
              Е как не, стенда за какво е тогава?
              Имам проблем с дюзите , трябвало да минат стенд и щели да се оправят без да сменям разпръсквачи . По този повод питам , дали не ме лъжат с цел лесни пари от глупав клиент . :D
              Колега,колко е излишното гориво от дюзите?Ако е по-малко от 10-12мл за една минута работа на двигателя няма от какво да се плашиш.След 30мл почва да гасне.След смяна на разпръсквачи колата почва да гори по-малко с около 1л/100км но и върви по-малко.Към колегата Чавето-какво се регулира на дюзите на жтд 105?
              Отвори една дюза и юе разбереш на колко неща можеш да промениш размера Ако нямаше какво да се регулира... нямаше да има стендове а направо сменяй и си готов.Не случайно по новите дюзи получават код с корекцията от стенда за да може ЕКУ на автомобила да знае какво се случва

              Коментар


                #22
                Чаве, казах ти, на теория си прав.За подмяна на един прост разпръсквач, може да си спести стендоването.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  18 атм ако ги имаш за добре заначи нямаш грам познания от дизелови мотори.твоята компресия трябва да е окол 29 бара ,а на 20 си вече за ремонт.18 трябва да ти е степента на сгъстяване,а тя няма нищо общо с компресията.
                  Брат ми или аз бъркам или ти . По Аутодата я дават . Compression ratio :1: 18.45+-0.5 и за това си мисля че съм в нормите .
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                  Коментар


                    #24
                    Compression ratio е точно Степен на сгъстяванекомпресията ти е ниска значи
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Compression ratio е точно Степен на сгъстяванекомпресията ти е ниска значи
                      колко трябва да е .
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                      Коментар


                        #26
                        28 по паметПали ли доста трудно ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Чаве, казах ти, на теория си прав.За подмяна на един прост разпръсквач, може да си спести стендоването.
                          Не е точно така, ако иска всичко да си е както трябва си трябва стенд.Либрата с нови разпръсквачи стана по зле от колкото със старите. Уж оригинални... ама дюзите подаваха по малко от това което трябва.

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            emzo написа:
                            Чаве, казах ти, на теория си прав.За подмяна на един прост разпръсквач, може да си спести стендоването.
                            Не е точно така, ако иска всичко да си е както трябва си трябва стенд.Либрата с нови разпръсквачи стана по зле от колкото със старите. Уж оригинални... ама дюзите подаваха по малко от това което трябва.
                            По този въпрос подкрепям колегата чавето, в събота сложих чисто нови разпръсквачи на оригиналните си дюзи и резултата беше плачевен и върнах дюзите, с които си карах. А с оригиналните си дюзи съм нямал никакъв проблем. Дюзите с които карам сега са си от ЖТД100(купих ги свалих им разпръсквачите, попрочистих ги че видимо не разпръскваха добре и ги карам половин година вече и си пръскат добре).Аз също стигнах до извода, че си трябва стенд, ако човек иска всичко да си работи както трябва!
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #29
                              Митак, кое точно ще им регулираш при стенда ?Туй сме го дъвкали до припадък.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                Митак, кое точно ще им регулираш при стенда ?Туй сме го дъвкали до припадък.
                                Единственото което знам със сигурност е, че толкова ми писна да вадя и слагам дюзи на мотора, че следващия път като го направя ще е единствено с проверени дюзи на стенд, за които съм 100% сигурен че ще работят перфектно Това си е преценка за мен де. Пробвах варианта сам да си направя всичко и разбрах че резултата винаги ще е компромисен. Като цяло винаги съм бил на мнение че самата кола струва към 1500лв и едва ли си струва инвестицията, която майстора ще поиска
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X