Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дюзи

    Колата е Пунто 1.9 JTD имах запушена дюза която бе подложена на ремонт след като си взех колата от сервиза мъркаше като коте,но след 1 седмица вече пак има разлика и двигателя не работи гладко.Понеже дюзата бе свалена от 1 маистор и бе занесена на друг сервиз за ремонта ,а след това моя маистор я сложи на колата възможно ли е тои да не си е свършил работата и колата да има нужда от някакви други настроики на тея дюзи които тои не е направил къде от незнание къде от невежество ?

    #2
    простоимаш и друга дюза за ремонт,предполагам

    Коментар


      #3
      А за каква кола става въпрос ? То възможности много, но зависи какъв е ДВГ.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Dido_Lyubenov написа:
        А за каква кола става въпрос ? То възможности много, но зависи какъв е ДВГ.
        Колега,то си пише:пунто 1.9 жтдПо темата:колега провери дюзите по метода с излишното гориво.
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          провери дюзите по метода с излишното гориво.
          дайте малко инфо за начина, или линк към тема ако е дискутирано
          Fiat Brava 1.9TD 100

          Коментар


            #6
            виж в търсачката или често срещани въпроси
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #7
              Днес бях на диагностика която не откри нищо, но маистора каза че маховика си заминава.Възможно ли е от него колата леко да тресе когато е на място ?

              Коментар


                #8
                Интересно, в кой читав сервиз си ходил у Заарско ?Маховика ти трябва да е толкоз много зле ама толкоз много, че да тресе на празен ход.А ако тресе на празен ход в движение ще е ужас и половина.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  1

                  Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                  Коментар


                    #10
                    Re: 1

                    cveiba написа:
                    Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
                    Не.
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Емзо в Сливен живея и там бях на диагностика и съм на 100 % сигурен че тука няма нито един читав маистор но е безисходица.Явно проблема на колата не е толкова лесно откриваем щом от толкова ходене из сервизите един не можа да я оправи.Днес пак ми тресе и както казах двг не бачка равномерно ,а вчера явно колата се уплаши когато я закарах при един приятел да я закачи на комп и заработи както трябва следователно човека няма как да разбере какво и има нито комп да покаже нещо.Реших да я махна стига толкова ядове мерси все пак на всички които се отзоваха!

                      Коментар


                        #12
                        Re: 1

                        nsn написа:
                        cveiba написа:
                        Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
                        Не.
                        Е как не, стенда за какво е тогава?

                        Коментар


                          #13
                          bremen написа:
                          Емзо в Сливен живея и там бях на диагностика и съм на 100 % сигурен че тука няма нито един читав маистор но е безисходица.Явно проблема на колата не е толкова лесно откриваем щом от толкова ходене из сервизите един не можа да я оправи.Днес пак ми тресе и както казах двг не бачка равномерно ,а вчера явно колата се уплаши когато я закарах при един приятел да я закачи на комп и заработи както трябва следователно човека няма как да разбере какво и има нито комп да покаже нещо.Реших да я махна стига толкова ядове мерси все пак на всички които се отзоваха!
                          Като си в Сливен, що нес е разходиш до Ямбол при Специалиста да я погледне?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Re: 1

                            chaveto написа:
                            nsn написа:
                            cveiba написа:
                            Извинявам се на колегата че ще спамя малко в темата му но не се сдържам да попитам . Прави ли се реглаж (настройка) на дюзи от Браво 1.9 жтд както при другите дизели ?
                            Не.
                            Е как не, стенда за какво е тогава?
                            Имам проблем с дюзите , трябвало да минат стенд и щели да се оправят без да сменям разпръсквачи . По този повод питам , дали не ме лъжат с цел лесни пари от глупав клиент . :D
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #15
                              Ако са ти износени нозлите само, може да ги смениш с нови без да ходиш на стенд.на теория - трябва ама на практика - може да не ходиш.Правих скоро тая процедура на мжет и корекциите според ФЕС-а са бетон, доколкото може да му се вярва де.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X