Здравейте,както се вижда на снимката на позиция с номер 1 , дизела не достига до двигателя. Има въздух и колата не пали. Налагаше се да я обезвъздушавам и по този начин я подкарах. Но когато я оставя за повече от един ден без да я карам, проблема се повтаря и не става всеки път да се пали така. Допълнително, уплънителя който се намира на позиция 2 изпуска дизел, а когато се опитвам да я запаля, пръска леко като дезодорант. Ходих до специализиран сервиз и ми казаха да сменя цялата част (горивния филтър предполагам) оградена на позиция 3 , което ще ми струва около 200 лева. От друго място ми казаха, че няма нужда да се сменя цялата част а само уплътнителя (на позиция 2) като се смени и няма да поема повече въздух, следователно и проблема щял да изчезне. Тази манипулация ще ми струва до 30 лева.Не съм много навътре в нещата за това се допитвам до вас, да ме посъветвате как да постъпя, за да не харча пари напразно.Благодаря за вниманието.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Marea 1,9 TD100
Collapse
X
-
Това което си отбелязал с позиция 2, трябва да е пробка за обезвъздушаване с медна дефтунка за уплътнение. Като гледам при теб някой е навил обикновен болт М6 и е поставил гумено уплътнение. Развий този болт и смени уплътнението. Това може да го направиш и сам, дори да си "с две леви ръце". Не се впускай в ходене по сервизи, напълно излишно е. Провери и пробката отдолу на това цялото нещо - горивния филтър, дали е завита и дали е здрава. Аз имах проблем с нея. Пластмасова е и се чупи понякога. Не я натягай много. Ето снимка, това отдолу бялото с чучура е пробката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар