Аз пак да кажа, ако работите тръгнат на зле съм кандидат купувач.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с типо ТДС
Collapse
X
-
Колеги проблема с прекъсването за сега не се появява вече след подмяната на маркучите за управление на акуатора. Обаче има нов проблем турбото започва да надува след 3000 об/мин, като максимума е 0,5 бар след 3500 об/мин. Преди това започваше да надува при 2500 об/мин. Някой може ли да ми каже принципа на управление на акуатора, на самия клапан, в който влизат вакуума, маркуча от акуатора има 2 кабела, кой ги управлява тях и кога. Прегледах маркучите на турбото и кулера не видях спукано или нацепено. Някой може ли да ми даде ел. схема на двигателния отсег за типо ТД.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар