Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с типо ТДС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз пак да кажа, ако работите тръгнат на зле съм кандидат купувач.

    Коментар


      #17
      Оказа се че има проблем с маркуча за обратната нафта при сондата за резервоара, явно е вземала въздух от там, два дена я карам и няма такива прекъсвания и пушаци. Интересното е защо палеше винаги студена.

      Коментар


        #18
        Колеги проблема с прекъсването за сега не се появява вече след подмяната на маркучите за управление на акуатора. Обаче има нов проблем турбото започва да надува след 3000 об/мин, като максимума е 0,5 бар след 3500 об/мин. Преди това започваше да надува при 2500 об/мин. Някой може ли да ми каже принципа на управление на акуатора, на самия клапан, в който влизат вакуума, маркуча от акуатора има 2 кабела, кой ги управлява тях и кога. Прегледах маркучите на турбото и кулера не видях спукано или нацепено. Някой може ли да ми даде ел. схема на двигателния отсег за типо ТД.

        Коментар

        Working...
        X