Здравейте колеги, имам следното питане, може ли да се намали количеството подавано гориво на помпа Бош и как, на типо ТДС, проблема е че пуши много черно дори и на празен ход. При настъпване става страшно - непрогледен облак отзад. До сега са проверени дюзите, няма пикаещи, обогатитела е направен механичен. Няма голям разход на масло, колата върви прилично но има повишен разход на гориво. При студен старт работи неравномерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с типо ТДС
Collapse
X
-
Може да се регулира.Болта се намира над тръбичките излизащи от помпата и отващи към дюзите. Върху него има контра гайка,а ако не е пипан трябва да има и пломба,което обаче ме съмнява.За да намалиш порцията въртиш по посока обратна на часовниковата стрелка.Но не се увличай.Максимум един оборот. Ако трябва постепенно върти и пробвай.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Не е това болта. Както ти писах болта е над изхода на помпата(4 тръбички които отиват към дюзите).Направи снимка на помпата отгоре за се вижда за какво говорим.Не се знае и дали помпата не е пипана. За това ще трябва да търсиш специалист.А центровката на този мотор е на 8 градуса преди ГМТ на 1-ви цилиндър.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Не е това болта. Както ти писах болта е над изхода на помпата(4 тръбички които отиват към дюзите).Направи снимка на помпата отгоре за се вижда за какво говорим.Не се знае и дали помпата не е пипана. За това ще трябва да търсиш специалист.А центровката на този мотор е на 8 градуса преди ГМТ на 1-ви цилиндър.
Коментар
-
На третата снимка над кабела който отива във клапана пуск/стоп.Скрит е под нещо гумено(черно на цвят).Като развиваш болта намаляш горивото.Намаля се максималното във всички режими даже и на празен ход оборотите почват да спадат.Те само могат да се набавят от друго място.Спадат и пусковата порция.Аз затова по принцип избягвам тези коментари тук защото това се прави на стенд,виждаш кое колко е набавяш или коригираш ако има нужда и после ако има проблем знаеш че не е във помпата а в механиката на мотора.Много ми е трудно да убедя хората че това е правилния метод,но всеки има право да с прави колата каквото иска.Успех!
Коментар
-
Благодаря за отговора, зная че помпата е най добре да се провери на стенд, но на този етап не мога да остана без кола. Ще пробвам да намаля леко горивото, като ще отбележа първоначалната позиция, ако има влошаване да се върна в изходна позиция.Имам още един въпрос: Какъв е принципа на действие на обогатитела за студен старт? В смисъл увеличава количеството на подаваното гориво или променя момента на впръскване, питам защото при студен старт трябва винаги да е изтеглен до край независимо от околната температура, в противен случай двигатела работи като чели на 2-3 цилиндъра с прекъсвания и пуши много. Благодаря.
Коментар
-
dessso написа:Благодаря за отговора, зная че помпата е най добре да се провери на стенд, но на този етап не мога да остана без кола. Ще пробвам да намаля леко горивото, като ще отбележа първоначалната позиция, ако има влошаване да се върна в изходна позиция.Имам още един въпрос: Какъв е принципа на действие на обогатитела за студен старт? В смисъл увеличава количеството на подаваното гориво или променя момента на впръскване, питам защото при студен старт трябва винаги да е изтеглен до край независимо от околната температура, в противен случай двигатела работи като чели на 2-3 цилиндъра с прекъсвания и пуши много. Благодаря.
Коментар
-
Намалих малко количеството подавана нафта (с половин оборот), работата на двигателя се подобри, няма някакъв съществен спад на мощността, но оборотите спаднаха с около 100, и сега пак проблем болта за реглаж на оборотите на празен ход не помръдва....Видях че има регулировъчен винт на обогатителя за студен старт, проблем ли ще е от него да вдигна оборотите на празен ход с около 50 об/мин.
Коментар
-
Колеги проблема се измества в посока спукана глава или прегоряла гарнитура, поради факта че взе да губи антифриз а видими течове няма. Прекъсването в работата на някой от цилиндрите се получава почти винаги след като двигатела е работил и температурата е преминала над 70 градуса, след 1 - 2 часа престой при запалване прекъсва пуши бяло и мирише на нафта, след 500 м всичко се нормализира. Интересното е че досега не е загрявала над 90 градуса. Правилно ли съм се насочил? Някой знае ле каква би била ориентировъчната цена на такъв ремонт и какво трябва да се направи. Благодаря.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар