Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Фиат стило 1,9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Фиат стило 1,9JTD

    Проблемът е следният.Вчера сутринта колата запали нормално,на обяд с малко повече въртене.Изминах около 5км и спрях.След20 минути едва запалих.Акумулаторът е добър.После я палих няколко пъти,но пак трудно и с доста въртене.Като запали работи нормално,но като подам газ и отпусна рязко педала на газта започва неравномерна работа на тихи обороти.Направихме диагностика-никакви грешки не са записани.След малко време вече започна да не пали.Като въртиш на стартер имаш чувството,че ха и ще запали,но уви не иска.Тази сутрин колата запали,но с малко повече въртене.Палих я още няколко пъти-пали нормално и работи нормално и на тихи обороти,но не съм я карал.Предполагам,че това е временно оправяне и че пак ще се появи проблема.

    #2
    имаш проблем с регулатора на налягането в рейла,просто трябва да му теглиш една профилактика

    Коментар


      #3
      Направо намери от някоя морга един с уговорката за проба и ако се оправи значи е от него - сменявай. И при мен го имаше същия проблем преди, очаквай скоро да спре и изобщо да пали на въртене. При мен така стана, като накрая само на скорост можеше да запали. Смених го, вече втора година карам с втора употреба такъв, ам вече явно и тоя сдава багажа, че пак започна да ми прави същите номера с нестабилна работа на тихи, че даже и взе да гасне.
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        #4
        Ivel,ценя твоите знания,но регулатора не е на рейла,а на помпата,на рейла е датчика.Ако е той все пак ще запише грешка.Според мен проблема е по-скоро механичен-лоша нафта,изгорял клапан,прескочил зъб на ремъка.

        Коментар


          #5
          хайде не се изказвай неподготвен,че ставаш смешен.казва се регулатор на налягането в рейла,а не регулатор на налягането в помпата,а това ,че е на помпата,не значи ,че не регулира на налягането в рейла.например на мерцедесите цди се намира на самия рейл този регулатор

          Коментар


            #6
            Добре Ivel,съгласен съм с теб-регулатора регулира налягането в рейла.Преди известно време имах проблем и с него,но записваше грешка,а сега не.Свалях го почиствах го и се оправяше,като в крайна сметка се оказа,че вината беше в горивния филтър.Смених марката на филтъра и нещата се оправиха.Ще го сменя регулатора и ще пиша отново.

            Коментар


              #7
              ами ,то като се чисти регулатора се сменя и филтъра с нов и качествен

              Коментар


                #8
                Проблема вече е решен.Проверихме дюзите и се оказа,че две от тях(на втори и трети цилиндър)връщат повече нафта от другите две.Провериха ги в БОШ и казаха,че и двете са за ремонт.Ремонтът на дюзи е отчайващ(в цифри).Намерих други две дюзи с номер 0445 110 119.Монтирах ги на колата и всичко стана ОК.

                Коментар

                Working...
                X