Проблемът е следният.Вчера сутринта колата запали нормално,на обяд с малко повече въртене.Изминах около 5км и спрях.След20 минути едва запалих.Акумулаторът е добър.После я палих няколко пъти,но пак трудно и с доста въртене.Като запали работи нормално,но като подам газ и отпусна рязко педала на газта започва неравномерна работа на тихи обороти.Направихме диагностика-никакви грешки не са записани.След малко време вече започна да не пали.Като въртиш на стартер имаш чувството,че ха и ще запали,но уви не иска.Тази сутрин колата запали,но с малко повече въртене.Палих я още няколко пъти-пали нормално и работи нормално и на тихи обороти,но не съм я карал.Предполагам,че това е временно оправяне и че пак ще се появи проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Фиат стило 1,9JTD
Collapse
X
-
Направо намери от някоя морга един с уговорката за проба и ако се оправи значи е от него - сменявай. И при мен го имаше същия проблем преди, очаквай скоро да спре и изобщо да пали на въртене. При мен така стана, като накрая само на скорост можеше да запали. Смених го, вече втора година карам с втора употреба такъв, ам вече явно и тоя сдава багажа, че пак започна да ми прави същите номера с нестабилна работа на тихи, че даже и взе да гасне.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Добре Ivel,съгласен съм с теб-регулатора регулира налягането в рейла.Преди известно време имах проблем и с него,но записваше грешка,а сега не.Свалях го почиствах го и се оправяше,като в крайна сметка се оказа,че вината беше в горивния филтър.Смених марката на филтъра и нещата се оправиха.Ще го сменя регулатора и ще пиша отново.
Коментар
-
Проблема вече е решен.Проверихме дюзите и се оказа,че две от тях(на втори и трети цилиндър)връщат повече нафта от другите две.Провериха ги в БОШ и казаха,че и двете са за ремонт.Ремонтът на дюзи е отчайващ(в цифри).Намерих други две дюзи с номер 0445 110 119.Монтирах ги на колата и всичко стана ОК.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар