Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с маркучи на хидравликата на фиат браво jtd 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    HATPOBEH написа:
    То няма охлаждане на хидравличната течност ... маслен радиатор не са сложили камо ли пък за хидравликата
    Какво няма охлаждане на маслото на мотора ли?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.

      Коментар


        #18
        ivel написа:
        абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.
        Колега, снимки съм качил, двама пишем за охлаждане на хидравликата- вдигни си капака на колата и се загледай! Аз това съм го патил, не пиша наизуст. И колегата "алваново" се сблъска с този проблем.А кара 1,8.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.
          А ти слез под земята (в канала) и проследи хидравличната система. Някои автомобили (не всички) имат една тръба пред или под радиатора през която минава хидравличната течност. Тази тръба служи като охладител. Такива тръби имат не само ФИАТ, а и Ланчия, Опел и други. Маслото в нея е с ниско налягане което се връща в казанчето.
          FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

          Коментар


            #20
            dobrujanetza написа:
            ivel написа:
            абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.
            Колега, снимки съм качил, двама пишем за охлаждане на хидравликата- вдигни си капака на колата и се загледай! Аз това съм го патил, не пиша наизуст. И колегата "алваново" се сблъска с този проблем.А кара 1,8.
            Няма нужда от вдигане на капака,то на снимката се вижда,а който вярва само на очите си да се наведе и през решетката на предната броня да види ОХЛАДИТЕЛЯ.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #21
              аз съм го глееедал,гледал,това какъв охладител може да бъде-никакъв.първо го няма на всички модели,второ-охладител ще е ако е във вид на радиатор.ако си мислите,че тази тръба минава от там с цел охлаждане-грешите,а и хората не случайно са измислили радиаторите,независимо какъв е маслен,воден или въздушен

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                аз съм го глееедал,гледал,това какъв охладител може да бъде-никакъв.първо го няма на всички модели,второ-охладител ще е ако е във вид на радиатор.ако си мислите,че тази тръба минава от там с цел охлаждане-грешите,а и хората не случайно са измислили радиаторите,независимо какъв е маслен,воден или въздушен
                Явно преди да напишеш всичките глупости трябваше да помислиш малко. Защото зимата на -20*С ако имаш охладител такъв какъвто ти искаш да имаш, помпата.... ще кажат зеле, ама е по лесно да се правим на разбирач.
                S_BANKOV написа:
                dobrujanetza написа:
                Има разлика в диаметрите.
                Снадки и маркучи има всякакви диаметри, така че ако се ръзтърси човек мисля че така е по добрия варинта за мен. Снадките са със самонарезни резби, а маркуча се пръска със смазка и се навива снадката с ключ.
                Спирачните маркучи едно време бяха точно с такива снадки, сега не знам дали ги правят още така.

                Коментар


                  #23
                  А мога ли да отрежа тръбите някъде до рейката,да си купя маркучи и да ги свържа с тръбата пред радиаторите,някой знае ли дали е голямо налягането,с обикновенни скоби ще стане ли?

                  Коментар


                    #24
                    vakata5 написа:
                    А мога ли да отрежа тръбите някъде до рейката,да си купя маркучи и да ги свържа с тръбата пред радиаторите,някой знае ли дали е голямо налягането,с обикновенни скоби ще стане ли?
                    Ще стане. Там налягането е ниско и обикновени скоби ще станат.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #25
                      Ако са пробити тръбите можеш и да ги махнеш,аз на бравата ги бях махнал
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #26
                        Понеже се зародиха големи спорове относно това дали е охладител или не се чух с инженери от Фиат които ми казаха ,че наистина идеята е била да се охлажда маслото на хидравликата ,но отговорника за това закъснял и те решили да оставят тръбите така.Така си и останало във времето :D
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Мисля да ги изолирам още пред рейката,да се надявам обикновени скоби да издържат

                          Коментар


                            #28
                            Държат ,там няма налягане
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #29
                              направих го като при TD 100,без охлаждане,сложих си маркуч от казанчето до рейката и махнах и изолирах маркучите които водят пред водния радиатор и си реших проблема с 10 лв,пък ще видим какво ще стане като не се охлажда хидр.течност.Поздрави и мерси за коментарите.

                              Коментар


                                #30
                                vakata5 написа:
                                направих го като при TD 100,без охлаждане,сложих си маркуч от казанчето до рейката и махнах и изолирах маркучите които водят пред водния радиатор и си реших проблема с 10 лв,пък ще видим какво ще стане като не се охлажда хидр.течност.Поздрави и мерси за коментарите.
                                Здрвей, колега имам същия проблем...FIAT Bravo 1.9JTD 105. За последните 800 км съм долял 2 литра атф, като погледнах колата от пред и отдолу в лявата част всичко беше червено, даже 2-3 часа след като я паркирах още се стичаше. Та въпроса ми е следния, в сервиз ли прави цялата работа или сам пред блока? И евентуално ако можеш да ми дадеш малко препоръки и насоки какво точно да направя, имам възможност да я вдигна на подемник обаче няма да може да стои така повече от 1-2 часа, че се работи на него. Предполагам, че единия край на маркуча се развива от рейката, другия от казанчето и след махането на скобите които държат така наречения радиатор се изважда цялото нещо (маркуч-тръба(радиатор)-маркуч) и с него се отива в магазин, където правят хидравлични маркучи и се прави маркуч със съответните накрайници и се закача към рейката и казанчето. С каква дължина трябва да е въпросния маркуч и от къде го прекара в твоя случай?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!П.С. Ако някой друг е правил подобно нещо- отворен съм за идеи(споделяйте).
                                FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                                Коментар

                                Working...
                                X