Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с маркучи на хидравликата на фиат браво jtd 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с маркучи на хидравликата на фиат браво jtd 105

    Здравейте,някой да помогне ако знае как се свалят маркучите за охлаждане на хидравличната течност на Фиат Браво 1.9 JTD 105 к.с. които минават над интерколера и отиват пред радиаторите,защото някъде са се спукали и ми изтича хидравлична течност.Същата омаслява интерколера и стига чак до скоростната кутия.Предварително благодаря.Ако може оставете тел. за връзка,моят е 0889099955,Валери

    #2
    в описанието на проблема има нещо грешно

    Коментар


      #3
      за съжаление,няма грешка,свалих стойката на акумулатора и видях омаслените маркучи

      Коментар


        #4
        значи грешката ти е там,че хидравличната течност не се охлажда никъде,а се охлажда въздуха от турбината ,който минава през интеркулера.в твоя случай вероятно имаш спукан маркуч на хидравликата,но тябва малко повече време,да се махне стария,да е вземе здрав и да се монтира

        Коментар


          #5
          Не ми се вярва да не са направили охлаждане на течността.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            значи грешката ти е там,че хидравличната течност не се охлажда никъде,а се охлажда въздуха от турбината ,който минава през интеркулера.в твоя случай вероятно имаш спукан маркуч на хидравликата,но тябва малко повече време,да се махне стария,да е вземе здрав и да се монтира
            Грешиш, Колега! От лявата част на кормилната рейка излизат два маркуча(ниско налягане). Под стойката на акумулатора преминават в тръби. Тръбите са дълги около 30-40см. От тези тръби до охладителя ( дълга подковообразна тръба пред радиаторите) пак са маркучи. Връзките тръба-маркуч са завалцовани. Единствено може да се развие от рейката. Ако пробива е в тръбите- може да се изреже тръбата на мястото на пробива, снадка от маслоустойчив маркуч и скоби в двата края. На моята кола точно такъв беше проблема. Ако пробива е в маркуча- свалят се тръби и маркучи и се отива в сервиз, където произвеждат маркучи за хидравлика на камиони и багери.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              на моето фиатче се охлажда и хидравличната течност,вярвам на очите си

              Коментар


                #8
                То няма охлаждане на хидравличната течност ... маслен радиатор не са сложили камо ли пък за хидравликата

                Коментар


                  #9
                  да де ама май трябва яко разглобяване на много неща,някой правил ли го е за да ми каже от къде да започна

                  Коментар


                    #10
                    HATPOBEH написа:
                    То няма охлаждане на хидравличната течност ... маслен радиатор не са сложили камо ли пък за хидравликата
                    Да отивам ли да снимам, за да видиш че има охладител на хидравликата? Това е
                    Прикачени файлове
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      dobrujanetza написа:
                      HATPOBEH написа:
                      То няма охлаждане на хидравличната течност ... маслен радиатор не са сложили камо ли пък за хидравликата
                      Да отивам ли да снимам, за да видиш че има охладител на хидравликата?
                      Добре де , снимай щото според мен няма смисъл от тоя радиатор там тъй като ти нито си багер нито си самосвал нито трактор че да ти трябва охлаждане на хидравличната течност ... моето браво няма такъв радиатор нито сегашното нито старото JTD

                      Коментар


                        #12
                        vakata5 написа:
                        да де ама май трябва яко разглобяване на много неща,някой правил ли го е за да ми каже от къде да започна
                        А ти сигурен ли си, че изпуска от някой маркуч? Да не е тръба?
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Даже няма нужда да ходи до сервиз за хидравлични маркучи, маркучи се продават на метар, има ръчни снадки и държат на доста повече налягане вместо оригиналните измишлютини с кербовки и ала бала.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Има разлика в диаметрите.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              dobrujanetza написа:
                              Има разлика в диаметрите.
                              Снадки и маркучи има всякакви диаметри, така че ако се ръзтърси човек мисля че така е по добрия варинта за мен. Снадките са със самонарезни резби, а маркуча се пръска със смазка и се навива снадката с ключ.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X