Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9JTD 140 HP 16v пуши черно и няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Емо за смукателния колектор не си прав-че не може да се запуши не може,ама не питай какви стебла на клапани съм виждал-от 8мм станали 28мм,е как да минава въздуха и с какъв дебит по-точно става,така,че и това може да е проблем за пушек,както и спукан кулер,абе много неща,ама на клавиатурите нищо не можем да направим

    Коментар


      #17
      Проблема му беше на 99.9% в егр-а, но колегата се покри, без да даде подробности.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Проблема му беше на 99.9% в егр-а, но колегата се покри, без да даде подробности.
        Е пък той се гази софтуерно и проблема изчезва, после 2 ламаринки ......
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          На 140ките не им трябва софтуерно, само ламаринка долу на турбото и после махаш топлообменника.Записва егр грешка, но не пречи по никакъв начин.Виж на 150ките с ЕГТ - влиза в авариен режим.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            На 140ките не им трябва софтуерно, само ламаринка долу на турбото и после махаш топлообменника.Записва егр грешка, но не пречи по никакъв начин.Виж на 150ките с ЕГТ - влиза в авариен режим.
            Ми не е баш така защото записва грешка и колата става по лагава защото не мери коректно въздуха в таблицата Казвам го от личен опит че не върви , моя беше прецакан , изгасих го софтуерно и колата излетя особенно от ниските После донагласих и още малко кончета и сега си е самолет
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              Баш така си е.Но само за цф3. Лагава ти е била щото не е затварял, въпреки че екуто го е изисквало.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Баш така си е.Но само за цф3. Лагава ти е била щото не е затварял, въпреки че екуто го е изисквало.
                Което пак доказва ,че ако имаш проблем с ЕГРа пак трябва софтуерно да се загаси Аз все още не съм сложил пластини за да го затапя и хардуерно но колата лети нискоНе ми се спори аз имам преки наблюдения от моита кола с ЕДЦ16 1.9 16V 140 и 150 са с еднакви екута и не познавам такава дето ако iдрама с егр-а да не се осветка
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  Запознай се тогава.HW - 0281010455 SW - 1037 36 7333
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Ми и си прав си и си в грешка от 2004 са пак 150 коня edc16c8 А след 2006 година и са с помпа R70 с DPF ето тука са edc16c39И няма edc16 като му запушиш ЕГРа да не създаде проблем без софтуерното му гасене Ми като гледам картите все си мисля ,че като затапиш ЕГРа ще има промяна в измерванията а това неимоверно ще е така и от тука следва че запушването му без софтуерна промяна за мене е неправилно А и ми светеше чека за ЕГР , демек ако го запуша ще се оправи ще вземе и да изгасне и да върви .Не баш така както го мислиш
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      Слагам веднага ори софта и си джиткам като пич, само ми записва p0404.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Слагам веднага ори софта и си джиткам като пич, само ми записва p0404.
                        И искаш да кажеш ,че хем записва грешка хем колата няма дупка ( едно леко пропадане в определени обороти ) не говорим за педала до край а за лекото каране Аз не съм виждал кола която хем да записва грешка хем това да не и се отрази
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #27
                          Да, логовете също говорят достатъчно, ако приемем че съм аматьор и не си усещам колата. С или без работещ клапан няма разлика, освен в ниватата на nox, maybe
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Не ми се спори , ако си професионален мапер може и да поспорим ,ако си чипваш сам колицата е друг въпрос
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #29
                              Нямам и намерение да открехвам повече публиката в този форум.Идеята ми е, че на автора на темата колата е 140ка и на 99.9% съм сигурен, че си реши проблема с тапа на ЕГР-а ама кой да сподели.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                .Идеята ми е, че на автора на темата колата е 140ка и на 99.9% съм сигурен, че си реши проблема с тапа на ЕГР-а ама кой да сподели.
                                И ако има проблем - електрически с ЕГРа се чудя тапата как ще му се реши проблема , след като вече екуто му дава грешка ЕГР човека си го е написал
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X