Емо за смукателния колектор не си прав-че не може да се запуши не може,ама не питай какви стебла на клапани съм виждал-от 8мм станали 28мм,е как да минава въздуха и с какъв дебит по-точно става,така,че и това може да е проблем за пушек,както и спукан кулер,абе много неща,ама на клавиатурите нищо не можем да направим
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.9JTD 140 HP 16v пуши черно и няма мощност
Collapse
X
-
emzo написа:На 140ките не им трябва софтуерно, само ламаринка долу на турбото и после махаш топлообменника.Записва егр грешка, но не пречи по никакъв начин.Виж на 150ките с ЕГТ - влиза в авариен режим.Power Under Pressure
Коментар
-
emzo написа:Баш така си е.Но само за цф3. Лагава ти е била щото не е затварял, въпреки че екуто го е изисквало.Power Under Pressure
Коментар
-
Ми и си прав си и си в грешка от 2004 са пак 150 коня edc16c8 А след 2006 година и са с помпа R70 с DPF ето тука са edc16c39И няма edc16 като му запушиш ЕГРа да не създаде проблем без софтуерното му гасене Ми като гледам картите все си мисля ,че като затапиш ЕГРа ще има промяна в измерванията а това неимоверно ще е така и от тука следва че запушването му без софтуерна промяна за мене е неправилно А и ми светеше чека за ЕГР , демек ако го запуша ще се оправи ще вземе и да изгасне и да върви .Не баш така както го мислишPower Under Pressure
Коментар
-
emzo написа:Слагам веднага ори софта и си джиткам като пич, само ми записва p0404.Power Under Pressure
Коментар
-
emzo написа:.Идеята ми е, че на автора на темата колата е 140ка и на 99.9% съм сигурен, че си реши проблема с тапа на ЕГР-а ама кой да сподели.Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар