M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Жена моли за помощ - Мареа Уикенд 1.9 дизел не пали
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Можете ли да ми кажете някаква морга където може да се продаде тая кола?Познавате ли някой свестен?Изобщо може ли някой да помогне в продажбата.Може би има някой желаещ да я купи.Ако ще я продавам то трябва спешно да правя нещо защото трябва да вземе друга кола, но след ремонтите които правех и парите които ми измукаха останах почти без средства.По добре е да я закарам на морга или на скрап?
Коментар
-
Ремонтира двигател, защото прегряваше, нали? Това беше ли поправено? В крайна сметка това няма нищо общо с ГНП, от което явно страдаш веднага след ремонта. Както разбра вече въпросното ГНП е много скъпо и не само, че трудно се ремонтира, ами и трудно се намира кой да го свърши. Събери 2 и 2. Ако имаш желание може да се върнеш при първият си майстор и да си потърсиш правата.
Коментар
-
Това май оправя работата-http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393069117559298&f 1=details&slink=5sq3t6Тук дали няма нещо читаво:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5sq6voAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Да първоначално е сменян пистов ремък, след това прегряваше пак, след това смениха гарнитурата и спря да пали.В краткото време което я карах от сервиза до в къщи не прегряваше.Но след двучасов престой не запли и така си остана.Не знам как си предстявате жена да си потърси правата при майстор.Освен да взема пушка и да реша проблема.
Коментар
-
Като се обърне колата пътища много, но трябваше още докато грее да драснеш някой ред тук, та да я види Иво. Сега не се наема, защото сигурно вижда, че може да не е само помпа, а и други неща вътре, които правят ремонта безсмислен. С повечко късмет може да се намери цял двигател, аз за бравото бях намерил цял двигател за 150 лв, и Иво го направи пушка, беше с ударени клапани. И на мен ми се върти в главата това, което и на @wwalker... По мое мнение първо я пусни за продажба тук, във форума за ден-два, може някой да има двигател и да си я направи. Щракни и някоя и друга снимка.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
natalia666 написа:Имайте в предвид че съм жена и нищо не разбирам.
Коментар
-
natalia666 написа:Да първоначално е сменян пистов ремък, след това прегряваше пак, след това смениха гарнитурата и спря да пали.В краткото време което я карах от сервиза до в къщи не прегряваше.Но след двучасов престой не запли и така си остана.Не знам как си предстявате жена да си потърси правата при майстор.Освен да взема пушка и да реша проблема.
Коментар
-
Айде и аз да ви разкажа малко за тази кола!Докараха ми я с теглене преди няколко дни - не пали, няма акумулатор и т.н. Преди това за и правили някакви ремонти, пистови ремъци, гарнитури на глави и т.н. - като видях майстора, който я е правил и набързо си отговорих на някои мои въпроси по колата!Имаше проблеми с херметичността на горивната уредба, които и оправихме ( безплатно )Заредихме и акумулатора, обезвъздушихме я и я запалихме. Помпата и тече много - постои ли колата 10-50 минути и след това дръпва въздух и не пали. Много често когато я палиш работи с много големи корекции на аванса - с гасене и повторно палене се оправя понякога.Помпата е Лукас, малко хора се занимават кадърно с тия помпи и искат много пари за ремонта им. Съдействах на госпожата да и намеря сервиз във Варна, където могат да и решат проблема, но могат да приемат колата след около две седмици и казаха че ремонта ще излезе минимум 500 лева!Вече взех да съжалявам че си изгубих половин работен ден с тая кола ( имах голяното желание да помогна ), и като гледам дори май ще изляза и виновен!Обясних съвсем нормално на жената че за правеното от мен не искам никакви пари но просто немога да и помогна с помпата а сега се оказа че аз съм трябвао да и я закарам на друг сервиз да и я оправят - е и пътна помощ нямам за съжаление!Това е общо взето ситуацията, както аз я описвам!Alfa 156 2.4JTD ~180p.s., Alfa 145 1.9 JTD~140p.s., MAREA 2.4TD124p.s., TEMPRA 1.9 TD-92p.s., TIPO 1.6 2act-90p.s.
Коментар
-
помпата Жоро /specialista/ ще я направи, но въпросът опира до рентабилност и както 2 страници по-назад написах, по-добрия /финансово/ вариант е да се търси друга кола , но колежката не е прочела навярно и тръгва към сериала.Купето ще го вземат франко дома железарите, но ще се набуташ много с пари, защото все има неща, които могат и трябва да се демонтират и продадат на части, но ще отнеме време.Може би да си пуснеш обява с обявения дефект на някаква разумна цена и да се продаде така.Между другото, ако много си искаш колата, помпа втора употреба е около 200 лева на моргата, но гаранция няма, че не е същия боклук. Смяната и реглажа и е около 80 лева, така че до 300 лева може да се оправи, но остава проблема с прегряването, който може да е смяна на мотора - 500 лева вървят и гаранция пак няма.Ти си решаваш.Едва ли някой може да си позволи да каже нещо лошо за Варненския сервиз и за теб Иво, както виждаш те препоръчахме веднага и потвърдихме, че каквато и диагноза да си дал е вярната !
Коментар
-
iwo19 написа:помпа втора употреба е около 200 лева на моргата, но гаранция няма, че не е същия боклук. Смяната и реглажа и е около 80 лева, така че до 300 лева може да се оправи, но остава проблема с прегряването, който може да е смяна на мотора - 500 лева вървят и гаранция пак няма.Ти си решаваш.!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар