Колата е Либра 1.9 105 коня. Забелязвам, до тези две дюзи има доста масълце. Забърсах го с парцал и мириса му е на масло, а не нафта. От гарнитурата на капака ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Локвички масло на 2-ра и 3-та дюза.
Collapse
X
-
Мареа ТД 100 като я карах я спуквах от миене и единствено пазех повечко алтернатора.Вярно JTD има повече електроника покрай дюзите ,но все пак всички букси са изолирани против влага.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
свирката ми спря да свири посред зима - отидох на мастер , за да не сгазя някой пиян освен ако не е и глух, мастера взе една сопа / отдолу е и трудно се стига с друг " уред " / и удари по клаксона и каза - я пробвай сега и тя взе че заработи. Дотук с буксете и изолацийте на италианските курви.Двигател се мие само ако ти блъвне яко масло, ако искаш да лъщи за кеф има едни препарати - пръскаш и се кефиш - 10 лева бройката на практикер.Ако миеш на автомивка може и с преспиване да стане.
Коментар
-
iwo19 написа:свирката ми спря да свири посред зима - отидох на мастер , за да не сгазя някой пиян освен ако не е и глух, мастера взе една сопа / отдолу е и трудно се стига с друг " уред " / и удари по клаксона и каза - я пробвай сега и тя взе че заработи. Дотук с буксете и изолацийте на италианските курви.Двигател се мие само ако ти блъвне яко масло, ако искаш да лъщи за кеф има едни препарати - пръскаш и се кефиш - 10 лева бройката на практикер.Ако миеш на автомивка може и с преспиване да стане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар