Много добре ми загрява реотана просто въобще не си и помислям за подобен ремонт на блок защото последно като проверих на набиването на суха риза цената на брои беше 50% от цената на мотор! Не вярвам човек които има дори и една мозъчна клетка между ушите ще инвестира подобна сума за ремонт на блок които може да се закупи дори и на цената на старо желязо а неговия просто да изхвърли!!!
лично мое мнение :ако не е цял блок (на повечето двг ризите се вадят) там има едни О-пръстени който струват стотинки и се подменят .На клипа ясно се вижда характерният ръб , който разграничава ризата от блокаПОздрави и успех
Още едно доказателство че в форумите пишат САМО хора които не знаят за какво става въпрос и наи много по теми от които си НЯМАТ и най малка представа! Ще ти услужа с блок от ТД100 да избиеш ризите и да смениш гумичките. Или извади от епер номер на въпросните гумички! Аман от потребители на които единствената цел е трупането на мнения!!!
Още едно доказателство че в форумите пишат САМО хора които не знаят за какво става въпрос и наи много по теми от които си НЯМАТ и най малка представа! Ще ти услужа с блок от ТД100 да избиеш ризите и да смениш гумичките. Или извади от епер номер на въпросните гумички! Аман от потребители на които единствената цел е трупането на мнения!!!
Не се коси пич.Нали знаеш че ще ти мине!Има ли развитие по моя въпрос?Поздрави!
Още едно доказателство че в форумите пишат САМО хора които не знаят за какво става въпрос и наи много по теми от които си НЯМАТ и най малка представа! Ще ти услужа с блок от ТД100 да избиеш ризите и да смениш гумичките. Или извади от епер номер на въпросните гумички! Аман от потребители на които единствената цел е трупането на мнения!!!
прочети хубаво какво съм написал и тогава прави изказвания като визирай скоби запетай и т.н.
Още едно доказателство че в форумите пишат САМО хора които не знаят за какво става въпрос и наи много по теми от които си НЯМАТ и най малка представа! Ще ти услужа с блок от ТД100 да избиеш ризите и да смениш гумичките. Или извади от епер номер на въпросните гумички! Аман от потребители на които единствената цел е трупането на мнения!!!
прочети хубаво какво съм написал и тогава прави изказвания като визирай скоби запетай и т.н.
Глaвaтa е проверенa в Челопеч и е ОК.Гaрнитурaтa също беше здрaвa.Нямaше никaкво нaдувaне нa мaркучите.Сaмо чaкaм дa се стопли мaлко времето (рaзглобявaм е нa дворa) и кaчвaм снимки и от към глaвaтa
Съмнителния резултат е заваряване на спуканата риза, престъргване и набиване на втулка. Това при положение, че е спукан цилиндъра
Чувал си нещо, ама не си виждал! :D Разстъргва се повреденият цилиндър, набива се риза и се шлайфа. Така се ремонтират задрали цилиндри, например, или износен блок и се шлайфат по старите бутала, с нови сегменти. Цените и изобилието от втора употреба обезсмислиха тези ремонти, но хич не са със съмнителен резултат. На този мотор мисля, че проблема е в главата, или гарнитурата. Цилиндър не се цепи лесно.
Май ти си чувал ама не си и чул, щото си си запушил ушите като са ти говорили С разстъргването и набиването на втулка само няма да стане, защото не е задрал или пък е износен цилиндъра а е спукан и въпросната цепнатина трябва да се спре............Ама какво ти обяснявам на теб как се правят такива ремонти, нали си "майлстооор"
Много добре ми загрява реотана просто въобще не си и помислям за подобен ремонт на блок защото последно като проверих на набиването на суха риза цената на брои беше 50% от цената на мотор! Не вярвам човек които има дори и една мозъчна клетка между ушите ще инвестира подобна сума за ремонт на блок които може да се закупи дори и на цената на старо желязо а неговия просто да изхвърли!!!
Не знам къде си проверявал и какво са ти казали ама да се възстанови цилиндър на който има никасилово покритие не струва 50% от цената на един двигател и това е цена с куриер който го носи от България до Унгария и обратно.Сигурно намираш двигателите по 5лв в моргите и който не иска да си купи го бият.П.С. колегата ясно е написал, че ако двигателя е с ризи който се сменяват..... има О-пръстен (от някакъв материал) и може в него да е проблема. Ама веднага трябваше да се направим на голямата работа и да кажем, че форума е пълен с........
Съмнителния резултат е заваряване на спуканата риза, престъргване и набиване на втулка. Това при положение, че е спукан цилиндъра
Чувал си нещо, ама не си виждал! :D Разстъргва се повреденият цилиндър, набива се риза и се шлайфа. Така се ремонтират задрали цилиндри, например, или износен блок и се шлайфат по старите бутала, с нови сегменти. Цените и изобилието от втора употреба обезсмислиха тези ремонти, но хич не са със съмнителен резултат. На този мотор мисля, че проблема е в главата, или гарнитурата. Цилиндър не се цепи лесно.
Май ти си чувал ама не си и чул, щото си си запушил ушите като са ти говорили С разстъргването и набиването на втулка само няма да стане, защото не е задрал или пък е износен цилиндъра а е спукан и въпросната цепнатина трябва да се спре............Ама какво ти обяснявам на теб как се правят такива ремонти, нали си "майлстооор"
Май пак са те наръсили! :D
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Пичове,айде стига че минавате границите на позволеното.Само за протокола ,разстъргване на риза не означава частично отнемане от размера и с цел на местото да се набие друга.Означава физическото и премахване и поставяне на друга на нейно място което гарантира дълга и без проблемна работа.Поздрави!
Е да де, ама като е суха риза това означава, че като се махне ризата и нямаме контакт с охладителната течност. Защото си има фабрични двигатели който са със сухи ризи и при тях при ремонт размера на буталата не се променя, също така махането на старите ризи става като се разстържат.А тук тече вода в цилиндъра и дори двигателя да е със сухи ризи си имаме спукана риза + блок..... и няма как да се разстърже само и да се набие нова риза, то има ама тогава ремонта става гарантирано "съмнителен".
Днес нaмерих мaлко време и свaлих глaвaтa.При горно положение нa бутaлото течът е сaмо от кaпки,нямa видими следи от спуквaне.Но при долно положение нa бутaлото,течът е огромен,и пaк не се виждa от къде точно тече.Прибaвям и видео.
Коментар