Здрaвейте,проблемa е в товa,че кaкто си кaрaх и пaрното изведнъж изчезнa.Целият aнтифриз беше влезнaл в кaртерa.Глaвaтa я зaкaрaх нa мaйстор .Не е спукaнa сaмо леко изкривенa,шлaйфaне и е кaто новa.Но проблемът си остaнa .Свaлих кaртерa и течът се виждa точно от между бутaлото и ризaтa.Добaвям и видео.Някaкви идей зa ремонт
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч нa aнтифриз от блокa
Collapse
X
-
Нов блок или ако колата не струва много .. нова кола!Просто няма смисъл да се занимваш с ремонти със съмнителен ефект.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
chaveto написа:eh4ev07 написа:Много ми е интересно какъв "ремонт с съмнителен резултат" предлагаш на блок с пукнатина на подобно място
Коментар
-
Скъпия ремонт може да се избегне със смяна на двигателя в комплект с главата защото ако се сменя само блок това се ускъпява с гарнитура глава шлайфане и.т.нАко се намери двигател за около 300 лв. с дюзите без ГНП ,без алтернатор ,без хидравлична помпа и стартер остава само прехвърляне на части.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
chaveto написа:Съмнителния резултат е заваряване на спуканата риза, престъргване и набиване на втулка. Това при положение, че е спукан цилиндъраПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар