bgeorgiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Croma 2.4 - трудно палене при определена температура на ДВГ
Collapse
X
-
от БОspecialista, на този двигател това му е началното впръскване на горивото при тази температура, заради еко нормите, които покрива. За това и малки аномалии на тези жтд-та се отразяват доста повече, за разлика от старото поколение. За това с потенциометър, както предлагаш, колата съм на 99% сигурен, че ще запали, защото просто ще я "излъжеш" да впръска повече гориво от необходимото. Но това не означава, че колата има проблем в датчика. Просто 30-40 градуса са съвсем нормална температура на работещ няколко минутки двигател. Не задълбавайте в тази посока излишно. Приятелю,опитвам се да мисля логично.До тук обобщено мненията отиват към:1. проверка на зацепването(как на студено със същото зацепване пали).ако има проблем там(което не е изключено на 100%) би трябвало на студено да му е по-трудно,да не кажа невъзможно да си достигне температурата за само запалване.2.за стартера и акумулатора пак същото ще кажа,проблем там има,но така или иначе успява да запали лесно на студено.3.изолиране на ЕГР-а със което съм съгласен. и на 4-то място моята теза за не достатъчна порция за старт(тя може да си е достатъчна по изчисления на конструкторите,но в състоянието като цяло на мотора да не достига една идея).Именно за това помолих колегата да се заиграе със потенциометър.Ако мотора запали нормално с(принудително) увеличаване на порциятаможе да се каже че е напипано правилното място.За датчика също имам мнение.Той може да не е най-коректния,но все пак се ползват неговите показания на диагностика и от него съдим че точно при 30 градуса има проблем. Както казва Емо струва 20 лева.Могат да се прежалят.Надявам се да не досаждам със разсъждения на глас. И още вднъж аман от еко норми!Поздрави!
Коментар
-
И аз съм съгласен че така е написана картата.От видяното става ясно че от 20 градуса на горе горивото е едно и също като количество.Оплакването е че не пали точно на тази граница.Моята логика ме кара да си мисля че или датчика казва по-рано че се стоплил мотора,или порцията в момента е ниска спрямо общото състояние на мотора.Тук под общо състояние има в предвид и състоянието на стартера и т.н.Емо каква е мярна единица за порцията гориво в тази карта?Поздрави!!!
Коментар
-
Беше направена проверка на зацепването на ангренажа - ОК е!Вече трети ден съм със затапен ЕГР. Вдигна се грешка и светна Check engine, но двигателя не се е скапал Мисля, че има сериозна положителна промяна по моя проблем. Около критичните температури (имам логвани паления на 27, 32, 38 градуса) отново върти малко повече от колкото на студен и загрял двигател (тогава е мигновено), но все пак е в рамките на 1-1.5 секунди. ЕГР-а не беше много зле според мен, движеше си се, но е възможно да не е затварял напълно поради серозните отлагания на сажди. Аз го почистих колкото можах и след 2-3 дена ще махна ламаринката, т.к. още нямам готовност за софтуерно изключване и махане на ДПФ-а. Ако продължава по този начин за мен е абсолютно удовлетворително и няма какво да го мисля повече.Така или иначе ми се струва, че горивната ми карта, постната от Емо, не е съвсем адекватна, т.к. между 20 и 40 градуса няма почти никаква промяна. Може би бих се насочил към корекция в тази карта, ако проблема продължава да дразни натам.Благодаря отново на всички колеги, които се включиха с мнения и съвети!
Коментар
-
Практически затапения ЕГР но не и спрян софтуерно винаги води до "chek engine". Имаше някъде във форума, че след практическото затапване на ЕГР-а се получава точно както при теб, тоест положително. Но след известно време вървежа и работата на мотора ставал много зле. Нямам представа дали е така и дали е логично това. Бих ти препоръчал да го спреш софтуерно, така или иначе вече си го затапил. p.s. Не е толкова скъпо - 50лв е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар