Здравейте! Карам фиат дукато 2.5ТДИ-116 коня 97ма година. Преди няколко дни двигателят ми се форсира на максимални обороти и за около 20 секунди изхвърли цялото масло през турбината. Издърпахме го при майстора и той ми каза,че това е турбина. Свалихме турбината занесохме я при майстора на турбини и той на пръв поглед каза,че проблема не е в турбината, и че турбината е засмукала маслото принудително,но ще ми потеърди при нейното разглабяне. Днес ми се обади и ми потвърди,че турбината е имала леки износвания,но не е причината за изхвърляне на маслото. През това време ние няколко пъти палихме двигатела без турбината и не чувахме никакви странични шумове. При майстора,който закарах буса вдига рамене и казва,че незнае каква е причината да изхвърли маслото. МОЛЯ ДАЙТЕ СЪВЕТИ ИЛИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ КЪДЕ ДА ТЪРСЯ ПРИЧИНАТА И НАЙ-ВАЖНО КАК.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дукато 2.5TD двигателя се форсира сам. Моля помогнете!
Collapse
X
-
майстора започна да ми говори че ако имам проблем с двигателя картерното налягане ми качва маслото и турбото го изхвърля.А буса ми палеше на -15 без проблем масло съм доливал по 1л на 10000км.(Най лесно е да го разглоби тариката и да ми откъсне главата с пари). Може ли да се измери картерното налягане?.
Коментар
-
Колега, по-горе колегата nsn ти го каза най-правилно кво да направиш,и малко повече опиши случката със форсирването на мотора.Преди това не сте ли забелязали да се губи масло,или да пуши синкав дим отзад при работата на мотора,защото вариянтите са два като си описал,или турбото е изпуснало маслото, или имаш повишено изпарение от маслото,което обикновенно на всички коли с мъркуч от карцера го връщат в вмукателния колектор,и при определено натрупване на масло,може да се получи тоя ефект, но това е по-рядко от колкото с случайте с турбините ,да направят тоя номер.Eто линк на подобни случай с турбини.http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88 И както се вижда на клипа ,колега с фиат палио :D ,слиза да помогне на водача с BMW-то, да угаси мотора. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
като изгледах клипа моето беше същото но за около 20секунди опитах да го угася от ключа но не стана, и угасна сам след това го запалих за няколко секунди и го угасих нормално проверих маслото беше на върха на пръчката.А предния ден забелязах че не вървеше добре не можеше да се форсира и изкарваше доста дим като изпарения и при подаване на газ виждах и синьо. Преди да се случи проблема го уставих да работи на място около 30 минути докато зареждах на борсата(имам магазин за плодове и зеленчуци) и след като потеглих се изфорсира.Издърпахме го с важе до майстора и свалихме турбото заедно с колетърните тръби защото е на гадно място и наляхме едно отработено масло от тогава го палим няколко пъти естественно трещи яко за да го местим но си работи.
Коментар
-
todorakiggg написа:Само информативно, как се гаси двигателя в този случай? С натискане на спирачката и пускане на съединителя? Или и така не става и го оставяш да се пренесе в далечните ловни полета?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако е с ръчна, аз знам 5-та и спирачка докато го угасне. Като пускаш съединителя.Ако е автомат, незнам :D"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
dianpelovski написа:като изгледах клипа моето беше същото но за около 20секунди опитах да го угася от ключа но не стана, и угасна сам след това го запалих за няколко секунди и го угасих нормално проверих маслото беше на върха на пръчката.А предния ден забелязах че не вървеше добре не можеше да се форсира и изкарваше доста дим като изпарения и при подаване на газ виждах и синьо. Преди да се случи проблема го уставих да работи на място около 30 минути докато зареждах на борсата(имам магазин за плодове и зеленчуци) и след като потеглих се изфорсира.Издърпахме го с важе до майстора и свалихме турбото заедно с колетърните тръби защото е на гадно място и наляхме едно отработено масло от тогава го палим няколко пъти естественно трещи яко за да го местим но си работи.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
todorakiggg написа:Само информативно, как се гаси двигателя в този случай? С натискане на спирачката и пускане на съединителя? Или и така не става и го оставяш да се пренесе в далечните ловни полета?FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар