Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ!! Фиат брава дизел не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ!! Фиат брава дизел не пали!

    Здравейте колеги имам нужда от помощ фиатката ми не иска да пали! Значи проблемът е следния качвам се аз сутрин рано студено подгрявам два три пъти по таблото всичко е ок и завъртам върти върти и няма палене! Мисля си обезвъздушавам и пак не иска върти и не пали! Бутнах акумулатора заредих го смених горивния филтър и на другия ден с половин оборот запали, НО се случи да не я карам два дни и ПАК не иска! с дърпане или бутане пали но не мога постоянно да я бутам! моля помогнете с мнения защото вече не знам какво да е!! Търсих из форума четох и не знам но не намерих нещо което да ми помогне! колата е 1.9 ТД 100 97г. дали смуче въздух от някъде и това не знам! иначе колата като запали си върви! А има още нещо като запали и е студена и леко като се изфорсира до 1500 2000 оборота и като падат оборотите колата пропуква даже за момент 5-10 сек. може би работи като на 3 целиндъра дали е някой датчик? има нафта около 3 и 4 дюза и капе от тръбичките за излишната нафта дали от там смуче въздух? Съжалявам и се извинявам на модераторите ако съм объркал нещо! и БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО но съм в безизходица и в смолян едва ли има майстор който да разбира от ДИЗЕЛ!

    #2
    Сложи един прозрачен маркуч между крушата и нафтовия филтър. Така ще се ориентираш има ли въздух. Маркучетата за обратната нафта ги смени! Възможно е да придърпва въздух от там в момента в който угасиш двигателя - в една друга тема имаше спор по тази тема. Другото проблемно място се оказва датчика на коляновия вал - също доста писано по въпроса, но за това нека се изкажат по-разбиращите. Мисля най-качестени насоки би ти дал Специалиста. Преполагам ще се включи в темата. Ако не му пиши на лични
    Бутнах акумулатора заредих го смених горивния филтър и на другия ден с половин оборот запали, НО се случи да не я карам два дни и ПАК не иска!
    Това ми говори за въздух - разхерметизирамена системата
    Fiat Brava 1.9TD 100

    Коментар


      #3
      Re: помощ!! Фиат брава дизел не пали!

      PavelSidenko написа:
      Здравейте колеги имам нужда от помощ фиатката ми не иска да пали! Значи проблемът е следния качвам се аз сутрин рано студено подгрявам два три пъти по таблото всичко е ок и завъртам върти върти и няма палене! Мисля си обезвъздушавам и пак не иска върти и не пали! Бутнах акумулатора заредих го смених горивния филтър и на другия ден с половин оборот запали, НО се случи да не я карам два дни и ПАК не иска! с дърпане или бутане пали но не мога постоянно да я бутам! моля помогнете с мнения защото вече не знам какво да е!! Търсих из форума четох и не знам но не намерих нещо което да ми помогне! колата е 1.9 ТД 100 97г. дали смуче въздух от някъде и това не знам! иначе колата като запали си върви! А има още нещо като запали и е студена и леко като се изфорсира до 1500 2000 оборота и като падат оборотите колата пропуква даже за момент 5-10 сек. може би работи като на 3 целиндъра дали е някой датчик? има нафта около 3 и 4 дюза и капе от тръбичките за излишната нафта дали от там смуче въздух? Съжалявам и се извинявам на модераторите ако съм объркал нещо! и БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО но съм в безизходица и в смолян едва ли има майстор който да разбира от ДИЗЕЛ!
      Само си намерил разковничето на проблема ти.Смени маркучетата за излишното гориво между дюзите и от първа дюза до ГНП както и тапичката на последната дюза.Ако не намериш тапичка импровизирай с парче от новия маркуч.Обезвъздуши и пали.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4


        Здравейте колеги смених вчера всички маркучи на горивото и сложих прозрачни навсякъде и искам да попитам този на снимката в червеното дали трябваше да го сменя или да си сложа стария който е доста странен като маркуч! И Благодаря за съветите ако не иска ще търсим проблема другаде! Поздрави!!! :D

        Коментар


          #5


          ето снимката
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Оригиналния маркуч там на мен по-скоро ми прилича на гъвкава тръбичка. За сега направи и някаолко паления поане да се знае проблема решен ли е. В сегашното състояние не мисля, че има проблем. И аз мислех там да сложа прозрачен, но като загледах оригиналния не ми изглеждаше, че от там може да дръпне въздух. Така или иначе в това положение определено ще забележиш ако има въздух от къде точно влиза.ПоздравиП.С. Като смени маркучите запали ли я? Как е?
            Fiat Brava 1.9TD 100

            Коментар


              #7
              Тези прозрачни маркучи/шлаух/ не вярвам да държат много време неслучайно се използват каучукови.Ако си ги поставил само за пробата да разбереш от къде дърпа и има ли въздух ОК.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8


                Маркучите ми ги продадоха като маслено-устойчиви и дано да е така! иначе я запалих но ми е интересно днес дали ще има резултат! и този посоченият маркуч и при мен беше здрав но той е двоен и вътрешността е с друг цвят и доста трудно го махнах изглежда доста се беше запекъл но сега ще наблюдавам положението по добре . да и мерих свещите с мултицет за волтажа и на 4-те волтажа беше в порядъка на 9.78 - 9.87 не знам какво означава това но не мога да ги сваля поне не и без подходящ инструмент и да ги замеря както четох по форума, но дано да са добре! благодаря пак!!!

                Коментар


                  #9
                  Извинявам се на PavelSidenko, че използвам темата му, но няма смъсъл да правя нова. По снимката ще разберете защо Бравата на свата не искаше да запали. Зареждана е от Лукойл и Ромпетрол. Само дето това "мляко" вътре не сме сигурни дали е парафин или нещо друго, но при наливането на газ за горене това чудо не се разтваря. Количеството заредено гориво на светнала лампа е за 50 лв., тубата е 10 л, та вие сметнете колко нафта и колко боклуци наливат гадините в колите ни.
                  Прикачени файлове
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10


                    да и после искаме да палят!!!

                    Коментар


                      #11
                      А тия дни не е вече толкова студено. Смятай! Ужас!
                      Fiat Brava 1.9TD 100

                      Коментар

                      Working...
                      X