Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    morg написа:
    Моята си пали от раз, но сутрин на студено оборотите играят 20 - 30 секунди. Свещите са ми наред. Днес я оставих за проверка на дюзите - така, че ще пиша дали има резултат (освен това ми пропушва доста).
    Къде я остави?

    Коментар


      #32
      15 секунди са си много време ще изплачеш за стартер след време.Забравил съм,но подгревателни свещи сменя ли ако и те са добре или са нови и дюзите след проверка се окажат добре не ми се казва за какво става въпрос......
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #33
        Tornado написа:
        15 секунди са си много време ще изплачеш за стартер след време.Забравил съм,но подгревателни свещи сменя ли ако и те са добре или са нови и дюзите след проверка се окажат добре не ми се казва за какво става въпрос......
        Свещите и те са добре - нови са!Масло бута, но не повече от 300-400 гр. на 8000 км и градско каране в София т.е. минаваш 1 км(Ев. Георгиев тая вечер го превзех трудно) за 40 мин. Колата си дърпа, не я плаши нищо. Чудя се дали да сложа скоби като теб Торнадо.Аз бях казвал, че целия проблем дойде когато колата спря на едно кръстовище при светеща лампа на резервоара. Преди това зимата, всяка сутрин в 7,30-8 ч палих с 54 Ah акумулатор(с него изкарах до септември, защото помислих, че той е причината). Фитарата нямаше страх от температурите. Какво се пречупи в работа след угасването на кръстовището не знам?! Обиколи доста сервизи и всеки дига ръце. След това в сервиз Супер Дизел, ми дадоха съвет да сипя на 15 литра нафта 3 литра масло в резервоара. Не знам това дали допринесе, но... Разходът ми се вижда висок около 9-10 градско. П.С. Дюзите уж ги гледаха в сервиз Супер дизел при да сложа маслото в резервоара, но пак ще ходя.

        Коментар


          #34
          Оставих я при един мой познат в Нови Хан защото му имам доверие. Той ги сваля и ги носи на стенд. Снощи ми казаха, че са регулирали дюзите а разпръсквачите са си били ок. Оказало се обаче, че има изгорели подгряващи свещи, което е странно - сменях ги лятото като ми замига лампата, а този път изобщо не мигаше. Почвам да си мисля, че този при който я водих тогава не направил някоя мизерия и само ми е прибрал парите - бях 100% сигурен, че след като съм ги сменял скоро и не ми мига лампата на таблото всичко е наред

          Коментар


            #35
            какви свещи карате? моето браво в момента е при майстера за смяна на онази, гадната, май 3та беше, дето е на кофти място, та се чудех, каква марка ще препоръчвате. майстора спомена нещо около 20 лв на парче но не и фирмата. мисля, че при диапазон от 12 лв до 32лв и нагоре на свещите около тази цена трябва да е златната среда за цена/качество
            Bravo SX TD100, 1997

            Коментар


              #36
              е това не е истина!!! майсторът каза, че третата свещ била на такова място, че не желае да ми я смени процедурата за тази едничка свещ щяла да му отнеме поне ден и не си заслужавало.моля, кажете къде си сменяте свещите, дайте инфо за някой майстор, специалист по фиат браво, дето не го е страх от тази работа
              Bravo SX TD100, 1997

              Коментар


                #37
                simps написа:
                е това не е итина!!! майсторът каза, че третата свещ била на такова място, че не желае да ми я смени процедурата за тази едничка свещ щяла да му отнеме поне ден и не си заслужавало.моля, кажете къде си сменяте свещите, дайте инфо за някой майстор, специалист по фиат браво, дето не го е страх от тази работа
                Ми аз лично ходя при един познат в Нови Хан - защото е добър и знам че няма да ме метне. Преди време опитах про друг и май излезе, че ме е излъгал (а го бяха препоръчли). Човека за който говоря си има едно гаражно сервизче, но си разбира от работата и работи съвестно.

                Коментар


                  #38
                  simps написа:
                  е това не е итина!!! майсторът каза, че третата свещ била на такова място, че не желае да ми я смени процедурата за тази едничка свещ щяла да му отнеме поне ден и не си заслужавало.моля, кажете къде си сменяте свещите, дайте инфо за някой майстор, специалист по фиат браво, дето не го е страх от тази работа
                  Киро Алфата с кеф ще ти ги смени всички 0889 88 90 47, но се намира в Княжево.Иначе и аз днес вдигнах ръце от майстори. Как може 4-ма майстори днес да ми кажат ааааа не мога сега(а часа е 10,30 ч) или ами то сега щом е помпа Лукас по-добре да отидеш в Солун, аз там си пращам клиентите с Лукас. Другия ми вика ела в понеделник (при видимо никаква работа и никакви коли), че тогава ще дойде колегата и ще видим що не пали сутрин. Третия от Супер дизел ми вика докарай я в понеделник(пак нямаше коли и работа) и ще я погледнем. Викам я дай да сложите поне един прозрачен маркуч да видя дали има мехурчета и той ми вика не ми давай акъл, ние си знаем работата(е как да не му теглиш една мазна). Накрая отивам при един майстор в Горна баня, мой човек, ама той беше заринат с коли и ми вика нямаш грижи, само ми я докарай в понеделник. Е как да не отида при Горнобанеца, ми кажете?Големите сервизи масово се пазят от работа, ама ще си ядат ушите!

                  Коментар


                    #39
                    Скобите май спасиха проблема с вдигането на оборотите и придръпването.Свеща на 3 цилиндър с подходящ инструмет и сваляне на конзолата на филтъра и черната кутия срещу нея както и маркуча за вентилация на картера ще отнеме не повече от час.Необходимия инструмент е Комплект гедоре с всички рамена,тресчотки и карета.Пинцета дълга поне 30 см.,магнит,тел и резервни гайки и шайбички да не търсиш това което падне.А и друго се досетих добре здрави свещи ами предпазитела и релето за тях здрави ли са.И не съдете по това че не ви мига или мига лампичката на таблото за подгр.свещи тези нашите коли са толкова скопени от към имобилайзер и други гъзариики че не може да се определи по това дали нещото е добре или не работи.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар

                    Working...
                    X