Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
Collapse
X
-
gdd55
snake написа:Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
Коментар
-
още не съм почистил сондата, защото за това трябва време, но си направих следния експеримент: преди палене проверих помпичката за обезвъздушаване и беше доста мека т.е. имало е въздух в системата. напомпах я и колата запали като пушка, без да гасне.не съм сигурен, ама според мен това покзава, че може би при моето браво проблема е е в замърсен филтър на сондата, а просто от някъде вкарва въздух в системата- остаряло оплътнение или друго такова. въпреки това ще почистя резервоара, а в петък съм на майстер за свещите и ще го накарам да изследва горивната система или поне частта достижима от предния капакслед това ще докладвамBravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.
Коментар
-
ок, относно горния пост:въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?относно другото снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе та трябваше да го отварям на ново. в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
simps написа:ок, относно горния пост:въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?относно другото снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе та трябваше да го отварям на ново. в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?
Коментар
-
след почистване на сондата, както подробно ви разказах , все още не съм сложил прословутия клапан, но проблемът не се проявявя можеби се дължи, че за първи път от доста време колата е с пълен резервоар и е доволна :P шегата на страна, възможно ли е при малко нафта в резервоара да засмуква въздух от там? можеби това е ролята на въпросното клапанче? и пак не ни стана ясно с колегите от къде да си го купим и какви точно са му спесификациите!Bravo SX TD100, 1997
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар