Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      snake написа:
      Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
      Tвоя бензинджак не го знам какво му е ,но на нас дизелджиите тоя номер с предърпването и гасненето ни е познат много добре и даже чета някои колеги всяка година си чистят сондите преди всяка зима което и аз ще го направя скоро /миналата година като я изкарах за чистене беше леш/, защото заради тая замърсена цетка баща ми си купува нова бензинова помпа не искам и аз да съм като него само че с дизелова помпа която е повечко пари

      Коментар


        #18
        още не съм почистил сондата, защото за това трябва време, но си направих следния експеримент: преди палене проверих помпичката за обезвъздушаване и беше доста мека т.е. имало е въздух в системата. напомпах я и колата запали като пушка, без да гасне.не съм сигурен, ама според мен това покзава, че може би при моето браво проблема е е в замърсен филтър на сондата, а просто от някъде вкарва въздух в системата- остаряло оплътнение или друго такова. въпреки това ще почистя резервоара, а в петък съм на майстер за свещите и ще го накарам да изследва горивната система или поне частта достижима от предния капакслед това ще докладвам
        Bravo SX TD100, 1997

        Коментар


          #19
          Днес ходих при един майстор и той ми сложи един клапан при Резултатът ще ви кажа утре. Утре ще чистя и резервоара.

          Коментар


            #20
            Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.
              Сега, виж какво направи моя майстор.Сряза маркуча преди крушата. Не знаехме, че италианците са сложили и пластмаса, но това не е проблем. Срязваш маркуча, махаш гумата и го оставяш само по пластмаса. Взимаш друг маркуч и го срязваш на две, като той трябва да може да се надяне на синята пластмаса. Купуваш си 4 скоби 10х20. Свързваш от едната страна на клапанчето с едната част на маркуча клапанчето, а от другата страна свързваш клапанчето, посредством другата част на маркуча с крушата. Затягаш скобите и готово. Успех!

              Коментар


                #22
                ок, относно горния пост:въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?относно другото снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе та трябваше да го отварям на ново. в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?
                Bravo SX TD100, 1997

                Коментар


                  #23
                  simps написа:
                  ........въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?........
                  Да! И аз живо се вълнувам от къде си си купил такъв клапан???? Колко парички?
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #24
                    simps написа:
                    ок, относно горния пост:въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?относно другото снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе та трябваше да го отварям на ново. в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?
                    Отговор на първия въпрос: От към резервоараОтговор на втория въпрос: Този клапан пропуска само в едната посока, но не знам размера. Знам,че струва 15 лв. и е метално лъскавТази сутрин колата запали почти от раз - на 3-та секунда. Сега съм му оставил колата да почисти резервоара

                    Коментар


                      #25
                      Преди минути взех колата. Майсторът каза, че е продухал от резервоара до клапанчето, което ми сложи както и цедката на сонда е почистил, но не е имало някакви големи боклуци. Има разлика, но не е голяма. Ще видим как ще запали утре.

                      Коментар


                        #26
                        Резултатът е нулев Тая сутрин запали от втория път. Мамка му и прасе!!!Вече си мисля за проблем с дюзите.

                        Коментар


                          #27
                          какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш
                          Fiat Marea 1,9TD100

                          Коментар


                            #28
                            след почистване на сондата, както подробно ви разказах , все още не съм сложил прословутия клапан, но проблемът не се проявявя можеби се дължи, че за първи път от доста време колата е с пълен резервоар и е доволна :P шегата на страна, възможно ли е при малко нафта в резервоара да засмуква въздух от там? можеби това е ролята на въпросното клапанче? и пак не ни стана ясно с колегите от къде да си го купим и какви точно са му спесификациите!
                            Bravo SX TD100, 1997

                            Коментар


                              #29
                              reiban написа:
                              какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш
                              Около 15 сек. Сега мисля да сложа скоби на всяко маркуче както Торнадо.

                              Коментар


                                #30
                                Моята си пали от раз, но сутрин на студено оборотите играят 20 - 30 секунди. Свещите са ми наред. Днес я оставих за проверка на дюзите - така, че ще пиша дали има резултат (освен това ми пропушва доста).

                                Коментар

                                Working...
                                X