Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?

    значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави. От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.Подозрително е, че се появи след тези ремонти.Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!
    Bravo SX TD100, 1997

    #2
    Re: 100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?

    simps написа:
    значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави. От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.Подозрително е, че се появи след тези ремонти.Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!
    Ето това го прави 1:1 и при мен! Разликата е,че не знам кога точно се появи - не съм сменял ролки ремъци. А придърпва ли ти колата?Например си на втора с 30 км/ч и като подадеш газ да придърпва, защото при мен е съчетан тоя проблем и с придърпване.Не само на втора придърпва(и ако съм хванал скоростния лост се усеща винаги да придърпва два пъти, винаги).

    Коментар


      #3
      Описаният проблем е много подобен на 1 мой бивш проблем. Аз съм (бях) с TIPO 1.7D и правеше по абсолютно същия начин. С тази разлика, че го правеше и на дълъг път - карам 200-300 км, спирам за хапване, качвам се, паля... и на 4-5-та секунда гасне. После - въртене. Придърпване не съм имал.Оказа се, че според майсторите това става от зле направени горивни филтри - ако се слага такъв, пречела някаква тръбичка, която майсторите самоотвержено махали и не се задържала достатъчно нафта във филтъра. Поправката се оказа лесна.Дано и при вас да е нещо такова, а не по-сериозен проблем!

      Коментар


        #4
        това, което казваш, звучи доста логично, защото точно преди да се поияви проблема ми смениха и горивния филтър. само не ми стана ясно за тръбичката: значи при кофти филтри има място за една тръбичка по-малко и майсторите просто я игнорират, като при това не се задържа нафта във филтъра, така ли? ако може обясни по-подробно, защото ще се върна при майстора, който е извършил услугата и трябва да му обясня точно какво ми е съмнението. благодаря предварително
        Bravo SX TD100, 1997

        Коментар


          #5
          Ще разкажа каквото ми обясниха на мен, но то само по себе си е доста повърхностно и не мога в никакъв случай да претендирам за техническа прецизност. Редно е да спомена, че обяснението го получих в Бош Супер-Дизел сервиз - там отстраниха проблема.Та това, което ми казаха е, че дадена тръбичка (ни я знам коя е, ни - колко дълга ) влизала надълбочко във филтъра. Да, ама някои по-евтини филтри били така направени, че тази тръбичка опира и хората като най-лесно - я рязват дотам, че да не опира. Et voila!Понеже имам 1 съмнение, моля те кажи ми какъв филтър си сложил и какъв е бил преди това - т.е. дали си гледал да е хубав, или просто да е евтин. При мен проблемите бяха и при хубавия филтър със сигурност. Като споделиш - ще обобщя съмнението си и ще ти пиша за него.Пък дано да разрешиме проблема

          Коментар


            #6
            да ти кажа честно идея си нямам какъв е стария и новия филтър. понеже съм доста зает, след като се оговорих с майстора, пратих баща ми да закара колата, така че мога да кажа само резултата сервизът е до лукоил срещу кат дървеница и на всичките семейни коли си сменяме консумативите там, та мисля, по лични наблюдения, са доста съвестни и безпроблемни за да направят някоя такава работа. филтъра струва някъде около 15 лв, ако това ще те ориентира. а дали предишния филтър е бил хубав или лош, това знае само предишния собственик
            Bravo SX TD100, 1997

            Коментар


              #7
              същия проблем като я купих само че над 3000 об оказа се че ми беше задръстена цетката на сондата в резервоара.но при всичко случаи е недостиг на гориво

              Коментар


                #8
                хора почистете си сондите на резервоарите.Става много лесно от багажника.Почти винаги има боклуци
                фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                Коментар


                  #9
                  филтър

                  Цедката на сондата хубаво е да е почистена но само да може да се отвори капачката на помпатаили на сондата зависи от моделаедна цедка е около 10-15 лв а е толкова малка
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    и аз имах същия проблем но ми се стори че е от нафтата , бях взел малко нафта на черно и тогава така гаснеше но след като свърши тази нафта не ми е гаснела, но също така си мислия че и филтъра оказва влияние аз сега съм с filtron знам че са боклуци но следвашия път ще гледам да е друга маркА, незнам bosch как са
                    Fiat Marea 1,9TD100

                    Коментар


                      #11
                      Bosch са добри гледай само да не е произведен в германия че тия са най-опасни,това ще рече че 100% не е от там и никой не знае от къде е

                      Коментар


                        #12
                        актуално:значи след съвета на колегата за маркучето, се върнах в сервиза, където ми смениха филтъра, и им разказах за догадките. но там съвсем културно ми обясниха, че на бравото няма такова маркуче и филтъра е на резба, така че проблема не може да е от там. след това ми огледаха внимателно системата за течове и не остановиха нищо. посъветваха ме, следващия път като не запали, да проверя помпичката за обезвъздушаване дали е твърда и ако не да я напомпам и пак да пробвам.тоест, проблема не бил във филтъра, а това, че вкарва въздух от някъде при загасен двигателмоля, давайте си предложенията също ме посъветваха да търся консултация в добър дизелов сервиз за продухване на горивната система, знаете ли такъв? /който да е изпитан/офф: аман от проблеми по колите и с калпави майстори
                        Bravo SX TD100, 1997

                        Коментар


                          #13
                          Ами колега вземи я изчисти тая сонда в резервоара и аз ти казах и други ти казаха,даже един колега е сложил снимки как става процедурата нищо сложно и след това се излагай с трабички и отивай на мойстори да ти дерат кожата.успех

                          Коментар


                            #14
                            би ли дал линк към тази тема и снимка за почистване? моля, та да пробвам и да докладвам
                            Bravo SX TD100, 1997

                            Коментар


                              #15
                              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10661И да пишеш след това

                              Коментар

                              Working...
                              X