значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави. От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.Подозрително е, че се появи след тези ремонти.Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
Collapse
X
-
Re: 100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
simps написа:значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави. От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.Подозрително е, че се появи след тези ремонти.Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!
-
Описаният проблем е много подобен на 1 мой бивш проблем. Аз съм (бях) с TIPO 1.7D и правеше по абсолютно същия начин. С тази разлика, че го правеше и на дълъг път - карам 200-300 км, спирам за хапване, качвам се, паля... и на 4-5-та секунда гасне. После - въртене. Придърпване не съм имал.Оказа се, че според майсторите това става от зле направени горивни филтри - ако се слага такъв, пречела някаква тръбичка, която майсторите самоотвержено махали и не се задържала достатъчно нафта във филтъра. Поправката се оказа лесна.Дано и при вас да е нещо такова, а не по-сериозен проблем!
Коментар
-
това, което казваш, звучи доста логично, защото точно преди да се поияви проблема ми смениха и горивния филтър. само не ми стана ясно за тръбичката: значи при кофти филтри има място за една тръбичка по-малко и майсторите просто я игнорират, като при това не се задържа нафта във филтъра, така ли? ако може обясни по-подробно, защото ще се върна при майстора, който е извършил услугата и трябва да му обясня точно какво ми е съмнението. благодаря предварителноBravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Ще разкажа каквото ми обясниха на мен, но то само по себе си е доста повърхностно и не мога в никакъв случай да претендирам за техническа прецизност. Редно е да спомена, че обяснението го получих в Бош Супер-Дизел сервиз - там отстраниха проблема.Та това, което ми казаха е, че дадена тръбичка (ни я знам коя е, ни - колко дълга ) влизала надълбочко във филтъра. Да, ама някои по-евтини филтри били така направени, че тази тръбичка опира и хората като най-лесно - я рязват дотам, че да не опира. Et voila!Понеже имам 1 съмнение, моля те кажи ми какъв филтър си сложил и какъв е бил преди това - т.е. дали си гледал да е хубав, или просто да е евтин. При мен проблемите бяха и при хубавия филтър със сигурност. Като споделиш - ще обобщя съмнението си и ще ти пиша за него.Пък дано да разрешиме проблема
Коментар
-
да ти кажа честно идея си нямам какъв е стария и новия филтър. понеже съм доста зает, след като се оговорих с майстора, пратих баща ми да закара колата, така че мога да кажа само резултата сервизът е до лукоил срещу кат дървеница и на всичките семейни коли си сменяме консумативите там, та мисля, по лични наблюдения, са доста съвестни и безпроблемни за да направят някоя такава работа. филтъра струва някъде около 15 лв, ако това ще те ориентира. а дали предишния филтър е бил хубав или лош, това знае само предишния собственикBravo SX TD100, 1997
Коментар
-
gdd55
същия проблем като я купих само че над 3000 об оказа се че ми беше задръстена цетката на сондата в резервоара.но при всичко случаи е недостиг на гориво
Коментар
-
и аз имах същия проблем но ми се стори че е от нафтата , бях взел малко нафта на черно и тогава така гаснеше но след като свърши тази нафта не ми е гаснела, но също така си мислия че и филтъра оказва влияние аз сега съм с filtron знам че са боклуци но следвашия път ще гледам да е друга маркА, незнам bosch как саFiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
gdd55
Bosch са добри гледай само да не е произведен в германия че тия са най-опасни,това ще рече че 100% не е от там и никой не знае от къде е
Коментар
-
актуално:значи след съвета на колегата за маркучето, се върнах в сервиза, където ми смениха филтъра, и им разказах за догадките. но там съвсем културно ми обясниха, че на бравото няма такова маркуче и филтъра е на резба, така че проблема не може да е от там. след това ми огледаха внимателно системата за течове и не остановиха нищо. посъветваха ме, следващия път като не запали, да проверя помпичката за обезвъздушаване дали е твърда и ако не да я напомпам и пак да пробвам.тоест, проблема не бил във филтъра, а това, че вкарва въздух от някъде при загасен двигателмоля, давайте си предложенията също ме посъветваха да търся консултация в добър дизелов сервиз за продухване на горивната система, знаете ли такъв? /който да е изпитан/офф: аман от проблеми по колите и с калпави майсториBravo SX TD100, 1997
Коментар
-
gdd55
Ами колега вземи я изчисти тая сонда в резервоара и аз ти казах и други ти казаха,даже един колега е сложил снимки как става процедурата нищо сложно и след това се излагай с трабички и отивай на мойстори да ти дерат кожата.успех
Коментар
-
gdd55
Реклама
Collapse
Коментар