Здравейте форума, първи пост тук и за съжеление със зимен проблем. Вчера, мареата не иска да запали, върти на стартер, цялата кола се тресе, през ауспуха пуши черно и така след като и подадох ток от още една работеща на място кола, след около десетина минути въптене и тресене взе че запали. Преди това погледнах, разбира се, дали е твърда подкачващата гумена помпа и след като по напомпах докато стана като камък тогава вече започнах да я мъча да запали. Свалих пластмасовия капак от двигателя, но видимо никаде нямаше следи да изпуска гориво, нито от ГНПто нито от филтъра или съединенията. Отзад обаче под ауспуха имаше доста чернилка, но все пак запали и нямаше никакъв проблем след това, върви си както преди. Тази сутрин обаче - същия проблем, не ще и не ще, отказах се да я мъча пак толкоз време. Помирисъх от зад към ауспуха пушека който продължаваше да излиза след като опитах да запаля и миришеше като старовремските нафтови печки. Някой има ли на идея какъв може да и е проблема на тая кола?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем 100TD, трудно пали, да не кажа изобщо
Collapse
X
-
wwilliam написа:надявам се не се сваля помпата!?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здр
Ако евентуално свещите ти работят колега. Този мотор на гнп-то има един авансаторен клапан, след свещите редовният проблем на този мотор е този клапан ето ти снимки да го видиш как изглежда (извинявам се че ползвам линк от фолксваген форума но само там имам пусната тема) и след като го намериш къде е на гнп-то накарай някой да върти сутрин да пали с ключа, а ти погледни дали от този клапан тече нафта...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар