Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Ducato 2.8 JTD трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    подгревателнте свещи?

    Коментар


      #17
      Тя е една, и е сменена...работи! Най-ме съмняват дюзите да не би да не впръскват като хората....

      Коментар


        #18
        Както един колега спомена - виж си налягането в рейла като не пали. Почисти датчика за налягането в рейла с контактен спрей, също така и регулатора, който е на гнп-то. И това при положение, че подгревните ти свещи са изправни и си със сменен горивен филтър. Провери с манометър налягането идващо от резервоара. Нещо от тези неща, ще е няма друга причина jtd да пали трудно.

        Коментар


          #19
          Okay благодаря

          Коментар


            #20
            А само да попитам понеже ми е интересно, ако проблема е от това което казвате, защото след като един път запали буса, след това няма проблеми с паленето?

            Коментар


              #21
              unreax написа:
              А само да попитам понеже ми е интересно, ако проблема е от това което казвате, защото след като един път запали буса, след това няма проблеми с паленето?
              Вероятната причина , е че уплътненията на регулатора са остарели и съответно малко или много "вкочанени" . Когато е студено не могат да уплътнят и един вид регултора прави нещо като бай-пас и помпта не може да вдигне нужното налягане . Сътветно датчика за високото налягане на рейла казва на ЕКУ-то , че е ниско налягането и ЕКУ-то не отваря дюзите. До колкото знам небходимото налягане при въртене на стартер е 300 bar-a , зада отворят дюзите и да стартира двигателя.

              Коментар

              Working...
              X