Проблема е че като паднат температурите около -5 -8 градуса и на сутринта буса няма запалване. Единствено като пръсна със спрей за запалване във въздушния филтър тогава пали. Подгревната свещ е сменена и работи, но явно проблема идва от друго място. Един път като запали след това няма проблеми но първото палене е голяма мъка(това го прави само като застуди времето).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Ducato 2.8 JTD трудно пали
Collapse
X
-
При мен този проблем се оказа кофти акумулатор...въпреки, че не ми се връзва много, но...ходи да го проверят под товар...моята тема малко под твоята има същото описание и след известно лутане....оказа се,че това е проблема...Успех...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...
Коментар
-
unreax написа:Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...Сменяш термостата и стрелката ти трябва да закове по средата...или си сложил термостат втора ръка (неработещ) или има някакъв проблем или термо датчика нещо не отчита както трябва...това надали има връзка с паленето...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:unreax написа:Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...Сменяш термостата и стрелката ти трябва да закове по средата...или си сложил термостат втора ръка (неработещ) или има някакъв проблем или термо датчика нещо не отчита както трябва...това надали има връзка с паленето...
Коментар
-
unreax написа:Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар