Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Ducato 2.8 JTD трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Ducato 2.8 JTD трудно пали

    Проблема е че като паднат температурите около -5 -8 градуса и на сутринта буса няма запалване. Единствено като пръсна със спрей за запалване във въздушния филтър тогава пали. Подгревната свещ е сменена и работи, но явно проблема идва от друго място. Един път като запали след това няма проблеми но първото палене е голяма мъка(това го прави само като застуди времето).

    #2
    пробвай с добавка към дизела за начало ! успех!
    brava 1.6(avtomatik) R.I.P.\ АР 147 1.9JTD

    Коментар


      #3
      При мен този проблем се оказа кофти акумулатор...въпреки, че не ми се връзва много, но...ходи да го проверят под товар...моята тема малко под твоята има същото описание и след известно лутане....оказа се,че това е проблема...Успех...
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        Акумулатора е нов и върти яко, но не иска да запалва

        Коментар


          #5
          я уточни за 2,8jtd ли става дума или 2,8idtd

          Коментар


            #6
            2,8 JTD

            Коментар


              #7
              А докато върти през ауспуха излиза ли някакъв дим - най-вероятно бяло-сивкав?
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                всичкото е диагностика

                Коментар


                  #9
                  Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...

                  Коментар


                    #10
                    Вероятно дюза. Виж си налягането в рейла като не пали. Премери излишното гориво на дюзите.

                    Коментар


                      #11
                      Аналогичен проблем имаше един приятел с такова Пежо само, че 2.2 HDI. След диагностика показа ниско налягане на помпата. Проблема се реши със смяна на О-пръстените на регулатора на помпата. Ремонта е общо взето лесен .

                      Коментар


                        #12
                        unreax написа:
                        Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...
                        Няма такъв двигател дето така си бил.... Сменяш термостата и стрелката ти трябва да закове по средата...или си сложил термостат втора ръка (неработещ) или има някакъв проблем или термо датчика нещо не отчита както трябва...това надали има връзка с паленето...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          kiselo написа:
                          unreax написа:
                          Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...
                          Няма такъв двигател дето така си бил.... Сменяш термостата и стрелката ти трябва да закове по средата...или си сложил термостат втора ръка (неработещ) или има някакъв проблем или термо датчика нещо не отчита както трябва...това надали има връзка с паленето...
                          колко ти гори колата колега ?

                          Коментар


                            #14
                            бус...около 8-9 извънградско

                            Коментар


                              #15
                              unreax написа:
                              Дим има само като запали за една секунда пропушва сиво синкав дим и след това няма грам пушек дори и при форсиране. Другото което съм забелязал но не знам дали имат връзка двете неща е, че мнооого трудно загрява двигателя, и стрелката не достига средата а винаги стои на една две точки над минимума, а за да ги достигне трябва да го карам поне 10-15км. В града няма загряване изобщо. Смених термостат но пак няма разлика, казаха ми че този двигател така бил...
                              не е от двг - комън рейла е така, по- икономичен е , но по-трудно загрява, нали топлината е резултат от горенето, а гори нафтата и затова е така.Затова питах колко ти гори - добре ти е колата , виж помпата за високо налягане и тест на дюзите.

                              Коментар

                              Working...
                              X