Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD100 не пали когато е студена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    TD100 не пали когато е студена

    Пробелемът е следния: Обезвъздушава се, налива се някаква добавка в цилиндрите, незнам каква е разказаха ми всичко по телефона, и колата пали и си работи, гасиш и пак пали. След като изстине няма палене. Къде може да е проблема? Утре ще я закачаме на компа да видим какво ще каже.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Каква е тази добавка? За какво е? Само със тази добавка ли пали, или може и без нея но с много въртене? Ако пали и без добавка погледнете авансаторения клапан. Махнете капака на двигателя (онзи пластмасовия на който пише TD100, ако има такъв) и вижте от клапана дали тече нафта, от там от където е отбелязано на снимката
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Re: TD100 не пали когато е студена

      NikMar написа:
      Пробелемът е следния: Обезвъздушава се, налива се някаква добавка в цилиндрите, незнам каква е разказаха ми всичко по телефона, и колата пали и си работи, гасиш и пак пали. След като изстине няма палене. Къде може да е проблема? Утре ще я закачаме на компа да видим какво ще каже.
      Нищо няма да покаже на компа.Това е елементарен дизел и както всички е капризен към разхерметизиране на горивната система.Въпроса е от къде смуче въздух.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        sa6obravoto написа:
        Каква е тази добавка? За какво е? Само със тази добавка ли пали, или може и без нея но с много въртене? Ако пали и без добавка погледнете авансаторения клапан. Махнете капака на двигателя (онзи пластмасовия на който пише TD100, ако има такъв) и вижте от клапана дали тече нафта, от там от където е отбелязано на снимката ]
        Писах, че незнам каква е добавката. След като затопли пали без нея.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Проблемът е решен. Оказа се модула за свещите, явно релето е залепнало и направо е стопило свещите, след смяна на свещи и модула всичко е на 6.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар

          Working...
          X