Да това за помпата е ясно. Единствено остана коляновият вал и продължавам да търся фиксатор за него, освен ако няма някой скрит белег някъде.Никой ли не си е сменял сам ремъка на JTD-то?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AUTADATA Brava 1.9 JTD зацепване агренаж?
Collapse
X
-
Днес след работа се захванах с Пунтото. За моя радост белезите на ремъка все още личаха къде са. В тази връзка искам да направя едно уточнение, което ми направи впечатление:- белега на ремъка, който е за коляновият вал е между два зъба. На шайбата на самият вал логично е маркиран пък зъб- белега на ремъка за разпределителният вал маркира ЗЪБ, а този на шайбата на вала съответно се намира между два зъбаПравя това уточнение за да е ясно, че има значение къде ще сложите двата белега на ремъка.Резултата от цялата работа е че имаше разминаване от два зъба на коляновият вал или съответно един зъб на разпределителният. Последва зануляване на разходомера и пробно кръгче, резултатите:1) Може би една идея по добро реагиране на подаването на газ2) За изминатите общо 20 км. градско, селско и извънградско разхода ми беше- най-ниският на връщане при влизането в града - 4,76 л./100км.- средният след като паркирах в гаража - 5,05 л./100км.- средна скорост за целият маршрут 46 км./ч., като с повече от 100 км./ч. не съм каралБлагодаря на всички колеги, които се включиха в темата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар