Може ли някой колега с "Autodata" да ми пусне снимка на зацепването на ангренажа на Brava 1.9 JTD,белезите ми се разминават???!!Зацепих го по стария начин,ама нещто не е добре мотора,мисля че може да ми прескочил зъб на стария.Много ще съм ви благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AUTADATA Brava 1.9 JTD зацепване агренаж?
Collapse
X
-
Потърси тук! По-добре e обяснено от Autodata! http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/Между другото... ти не знам, как си го правил, но доколкото гледах преди време, валовете се фиксират със скоби...Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Благодаря ви момчета Оправих проблема както и мислех-прескочил зъб и съответно мое грешно зацепване !Обаче благодарение на вас всичко е ОК.Надявам се на някоя от срещите да мога да ви се отблагодаря PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички).Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощBrava JTD ELX
105 к.с.99"
Коментар
-
PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички). Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощ
Коментар
-
hit-ko написа:PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички). Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощBrava JTD ELX
105 к.с.99"
Коментар
-
Малко темата е от архива, но днес си зададох същият въпрос само че за Пунтото от подписа.Сложих новият ремък по старият, но имам съмнения за зацепването.На разпределителният вал имаше белег и съответно на пластмасата острани и там мисля че е ясно. На коляновият вал обаче няма белег. На прозорчето при маховика има белег на самият маховик, но не и на прозорчето и така не знам къде е 0 градуса. За помпата мисля че няма значение как е зацепена.Ще съм благодарен ако ме ориентирате със схема как се зацепва ПРАВИЛНО ремъка на 1.9 JTD, за да съм сигурен, а не както е сега по старият ремък - от къде да знам че е бил правилно сложен.Даже съм навит да си купя инструментите ако не са много скъпи.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
u_bo
willow75bg написа:На 1,9 ЖТД 105 мотора няма белег на коляновия вал.Трябва да ползваш белезите на ремъка,които са показани.За всеки случай си направи белег на вала и на блока.Зацепването на помпата не е от значение.
Коментар
-
u_bo
ilko-gd написа:Да и аз я гледах схемата в Аутодатата, но на шайбата на вала има белег обаче на блока няма и не знаеш с какво да го подравниш.Сега съм в търсене на инструмент, но за сега намирам само в чужди сайтове.
Коментар
-
Airfan написа:Зацепването на помпата е без значение при JTD, там няма как да й даваш предварение и т.н. със зацепването. Ролката на помпата върти един вал с гърбици, които натискат 3 бутала, които правят колкото могат налягане, а налягането към рейката се регулира в последствие от електронно-управляем клапан.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар