Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Източване на мръсотия от изпарител BRC
Collapse
X
-
По пътя на логиката,ако си на бензин в този момент няма никъкъв проблем.Тогава си презастрахован,че след клапана няма остатъчна газ в тръбата и няма риск при случайно подаване на контакт да потече газ.Ако искаш си спри газта и от бутилката.Тогава 100% няма да имаш газ и по тръбите!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа:Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
stef написа:напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетатаFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Ще излезе само тази, която е в изпарителя. Много важно е да ти затваря добре електромагнитния клапан преди изпарителя !!! Ако след като е затворен продължава да излиза газ той също трябва да се почисти.Иначе ще имаш проблеми, включително голям разход на газTempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
stef написа:brat_John написа:Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
Sandeto написа:.....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш....FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Резбата е нормална. Аз моя го развих с голяма мъка с клещи чирачета, яко напъване бешеAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа:Sandeto написа:.....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш....
Коментар
-
Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа:............А после колко силно го затегна???Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Днес успях да го отворя :D За целта обаче освен, че махнах акумулатора, ами се наложи да сваля и стойката му, за да мога да навра тръбния ключ...След споменаването на някой други роднини на изпарителя най-после врътката подаде. Очаквайки да изплиска течност - веднага подложих отдолу чашка. След това развих внимателно и ........ нищо!!! Нито капка!!! Постоях малко в очакване и пак нищо!!! Не се сдържах и бръкнах с пръст в отвора с мислъта, че може нещо да е застанало. Напипах някаква гумена мембрана... но никаква течност. Тогава си извъртях пръста към дъното на изпарителя и там имаше нещо кафяво като отработено масло. Стана ми ясно, че напразно съм се мъчил, но нямаше как да установя ако не го бях отворил. Обратното сглобяване беше по-бързо. Явно майстора, който ми газовата се оказа прав, че може и две години да няма нищо в изпарителя, а може и след едно зареждане да се напълни. Аз зареждам само в Лукойл и може би се оказва, че наистина са им чисти горивата.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар