Колеги от Форума ..Когато закача емулатор за ламбда сонда..компа се бъгва и колата не може да работи добре на бензин..не държи паразен ход..Като откача акумулатора за 30 мин..после на бензин колата работи добре..мина ли на газ с емулатор на ламбда сонда..после компа изглежда че се бъгва..Ако откача емулатора всичко е наред..Някои има ли идея защо е така?Не би трябвалоКраси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT PUNTO ..емулатора бъгва ECU
Collapse
X
-
Гледал ли си какво напрежение ти подава емулатора? Трябва да се мени между 0.2 и 0.8 волта ама не помня с каква честота. Обикновено емулаторите ги правят с ИС 555. Напрежението можеш да измериш и с обикновен мултицет.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Абе аз ти казах-карай си колата!!Много риеш!! :D Ти кво искаш от 12 год кочина!!!!Гледам те -от как я взе-откачи!! :D Добре дошъл в клуба на прекараните!!Дали от Фиат-Дали от колата-дали щото е от Италия!!! :D Носи си кръста-казах ти за газта-ама ти-самолет ще я правиш!! :D То туй е евтина кочина!!!
Коментар
-
lungov написа:Абе аз ти казах-карай си колата!!Много риеш!! :D Ти кво искаш от 12 год кочина!!!!Гледам те -от как я взе-откачи!! :D Добре дошъл в клуба на прекараните!!Дали от Фиат-Дали от колата-дали щото е от Италия!!! :D Носи си кръста-казах ти за газта-ама ти-самолет ще я правиш!! :D То туй е евтина кочина!!!FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
FIAT Stilo 1.2 16V LPG
Коментар
-
PUNTOTO
Колеги..естествено че съм мерил какво излиза от емулатора..даже и на осцилоскоп ..Всичко е както трябва.. 0,2В-1,0В правоъгални импулси..честотата..може би 8Hz..стандартна..Още повече че днес сложих Zavoli lambda control..В контрола им а вграден емулатор които дава същите правоъгални импулси..0,2В-1,0В..И с него ЕКУ се бъгва..2 пъти правих проби днес..100% от емулатора..сега го откачих и си работи ламбда сондата в режим ГАЗ..няма бъг на бензин..всичко е ОК..Въпрос Защо В отговор на колегата Лунгов които следи моето ПУНТО падение:Аз съм перфекционист човек..не търпя нещо да ми не е наред по колата..да чука да трака..да не работи както трябва..И ако трябва и самолет сте я направа..не ме мързи..Имах FIAT UNO 1,3D в продължение на 12 години./.2 осн ремонта му правих..и по двигатела има толкова екстри..да не ги описвам тук..не е мястото..че даже във ФИАТ не са се сетили..Е направих си четка..Краси
Коментар
-
Няма лошо. Аз също обичам всичко да ми е наред по колата. Обикновено шофьорите са два типа - такива, които само карат и такива, които се грижат за колите си. Колкото до ЕКУ - то ти чувал съм, че има ЕКУ-та на които ако подаваш постоянно едно и също напрежение т.е. каквото подават симулаторите на ламбда сондата те започват да отчитат това като грешка. Значи като се движиш на бензин все ще настъпиш или ще пуснеш педала на газта и ще се промени напрежението от ламбда сондата. А когато е постоянно ЕКУ-то го отчита като повредена ламбда сонда т.е. то освен че реагира на промяната на напрежението от ламбда сондата ами и следи дали има промяна на същото.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Изглежда емулатора не се харесва на компа. Ако погледнеш логично ламбда контрола регулира сместа и това би трябвало да се отчита от компа и без емулатор. Емулатора си подава едни импулси, които са фиксирани, а не динамични в зависимост от режимите на работа на двигателя. Ако компа е по "умен" може да забележи това и да отчете грешка, ако анализира не само сигналите от ламбда сондата, а и обороти , натоварване /Мап-сензора/ и др. За това трудно се лъже от емулатора. Според мен, ако ти работи добре ламбда контрола не ти трябва емулатор - просто е излишен, тъй като с ламбда контрола имаш динамично регулиране на сместа, както и на бензин. Опитай да покараш без емулатора и следи паказанията на ламбда монитора. Ако се държи както на бензин не би трябвало да имаш проблеми с компа. Успех!Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
не пали на газ
Сега като се прибирах от Среща на колата нещо и стана светна лампата на сондата на бензин и на газ но нали имам емулатор когато е на газ и нали и на бензин не работи както трябва от преди спрях гледам няма газ бях близо и сипах но пак не тръгва като хората пали и ако не натискаш педала гасне сега е върнах на предишното положение без емулатор на сондата като е на газ Какво стана незнам но е зле работата
Коментар
-
Re: не пали на газ
kluchar написа:Сега като се прибирах от Среща на колата нещо и стана светна лампата на сондата на бензин и на газ но нали имам емулатор когато е на газ и нали и на бензин не работи както трябва от преди спрях гледам няма газ бях близо и сипах но пак не тръгва като хората пали и ако не натискаш педала гасне сега е върнах на предишното положение без емулатор на сондата като е на газ Какво стана незнам но е зле работатаМерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар