Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT PUNTO ..емулатора бъгва ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT PUNTO ..емулатора бъгва ECU

    Колеги от Форума ..Когато закача емулатор за ламбда сонда..компа се бъгва и колата не може да работи добре на бензин..не държи паразен ход..Като откача акумулатора за 30 мин..после на бензин колата работи добре..мина ли на газ с емулатор на ламбда сонда..после компа изглежда че се бъгва..Ако откача емулатора всичко е наред..Някои има ли идея защо е така?Не би трябвалоКраси

    #2
    Гледал ли си какво напрежение ти подава емулатора? Трябва да се мени между 0.2 и 0.8 волта ама не помня с каква честота. Обикновено емулаторите ги правят с ИС 555. Напрежението можеш да измериш и с обикновен мултицет.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      напрежението трябва да е 0,45V
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #4
        Абе аз ти казах-карай си колата!!Много риеш!! :D Ти кво искаш от 12 год кочина!!!!Гледам те -от как я взе-откачи!! :D Добре дошъл в клуба на прекараните!!Дали от Фиат-Дали от колата-дали щото е от Италия!!! :D Носи си кръста-казах ти за газта-ама ти-самолет ще я правиш!! :D То туй е евтина кочина!!!

        Коментар


          #5
          lungov написа:
          Абе аз ти казах-карай си колата!!Много риеш!! :D Ти кво искаш от 12 год кочина!!!!Гледам те -от как я взе-откачи!! :D Добре дошъл в клуба на прекараните!!Дали от Фиат-Дали от колата-дали щото е от Италия!!! :D Носи си кръста-казах ти за газта-ама ти-самолет ще я правиш!! :D То туй е евтина кочина!!!
          Някой беше нахранен Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
          FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
          FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
          FIAT Stilo 1.2 16V LPG

          Коментар


            #6
            PUNTOTO

            Колеги..естествено че съм мерил какво излиза от емулатора..даже и на осцилоскоп ..Всичко е както трябва.. 0,2В-1,0В правоъгални импулси..честотата..може би 8Hz..стандартна..Още повече че днес сложих Zavoli lambda control..В контрола им а вграден емулатор които дава същите правоъгални импулси..0,2В-1,0В..И с него ЕКУ се бъгва..2 пъти правих проби днес..100% от емулатора..сега го откачих и си работи ламбда сондата в режим ГАЗ..няма бъг на бензин..всичко е ОК..Въпрос Защо В отговор на колегата Лунгов които следи моето ПУНТО падение:Аз съм перфекционист човек..не търпя нещо да ми не е наред по колата..да чука да трака..да не работи както трябва..И ако трябва и самолет сте я направа..не ме мързи..Имах FIAT UNO 1,3D в продължение на 12 години./.2 осн ремонта му правих..и по двигатела има толкова екстри..да не ги описвам тук..не е мястото..че даже във ФИАТ не са се сетили..Е направих си четка..Краси

            Коментар


              #7
              Няма лошо. Аз също обичам всичко да ми е наред по колата. Обикновено шофьорите са два типа - такива, които само карат и такива, които се грижат за колите си. Колкото до ЕКУ - то ти чувал съм, че има ЕКУ-та на които ако подаваш постоянно едно и също напрежение т.е. каквото подават симулаторите на ламбда сондата те започват да отчитат това като грешка. Значи като се движиш на бензин все ще настъпиш или ще пуснеш педала на газта и ще се промени напрежението от ламбда сондата. А когато е постоянно ЕКУ-то го отчита като повредена ламбда сонда т.е. то освен че реагира на промяната на напрежението от ламбда сондата ами и следи дали има промяна на същото.
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                Изглежда емулатора не се харесва на компа. Ако погледнеш логично ламбда контрола регулира сместа и това би трябвало да се отчита от компа и без емулатор. Емулатора си подава едни импулси, които са фиксирани, а не динамични в зависимост от режимите на работа на двигателя. Ако компа е по "умен" може да забележи това и да отчете грешка, ако анализира не само сигналите от ламбда сондата, а и обороти , натоварване /Мап-сензора/ и др. За това трудно се лъже от емулатора. Според мен, ако ти работи добре ламбда контрола не ти трябва емулатор - просто е излишен, тъй като с ламбда контрола имаш динамично регулиране на сместа, както и на бензин. Опитай да покараш без емулатора и следи паказанията на ламбда монитора. Ако се държи както на бензин не би трябвало да имаш проблеми с компа. Успех!
                Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
                двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

                Коментар


                  #9
                  не пали на газ

                  Сега като се прибирах от Среща на колата нещо и стана светна лампата на сондата на бензин и на газ но нали имам емулатор когато е на газ и нали и на бензин не работи както трябва от преди спрях гледам няма газ бях близо и сипах но пак не тръгва като хората пали и ако не натискаш педала гасне сега е върнах на предишното положение без емулатор на сондата като е на газ Какво стана незнам но е зле работата
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: не пали на газ

                    kluchar написа:
                    Сега като се прибирах от Среща на колата нещо и стана светна лампата на сондата на бензин и на газ но нали имам емулатор когато е на газ и нали и на бензин не работи както трябва от преди спрях гледам няма газ бях близо и сипах но пак не тръгва като хората пали и ако не натискаш педала гасне сега е върнах на предишното положение без емулатор на сондата като е на газ Какво стана незнам но е зле работата
                    Тук нещо не можах да му хвана края Колкото и да му се иска на човек да помогне .....
                    Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
                    ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник

                    Коментар


                      #11
                      емулатор

                      ами ако емулатора не дава показанията кавито трябва ECU дава грешка и се разваля .трябва да триеш грешки при мен стана подобно вчера като си карах на газ и светна лампата на ижекциьона днес установихме че проблема е в ECU дано го оправим че колата ми трябва всеки ден
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X