Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 гасне само на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 гасне само на газ

    Колеги и аз да попитам ... Сложих газов инжекцион но колата гасне на тихи обороти. Фиата е с платсмасовите колектори. А също така и като подам съвсем лекичко газ или напомпя леко пак гасне много е неприятно за градско шофиране.Приемам идеи и мнения всякакви.Между другото на бензин има едно леко падане на оборотите като подам лекичко газ и после си ги вдига.
    Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

    #2
    Без диагностика си е шаманство,иначе за да работи на газ добре,трябва и на бвнзин да е добре.При пластмасовия колектор еку то е малко по капризно от към газ.Хубаво е преди да се настройва газта да е ресетнато бенз еку.Какъв ГИ монтира?

    Коментар


      #3
      Колеги минах диагностика и ресетнахме ЕКУ-то.Всичко се оказа че работи нормално имаше една две грешки но човека който ми прави диагностиката ми каза че не са свързани с проблема ми.А проблема ми е че като я освободя от скорост оборотите падат много и почти винаги гасне или започва едно играене на оборотите от 1100 до 400-500 и така около 5-6 пъти докато или ги задържи на 790-820 или угасне прави го и на място.Според газаджията е стъпковото моторче,а според диагностиката моторчето е супер работи перфектно.В този ред на мисли много се замислям за два варианта: смяна на колекторите с металните и чисто ново моторче/защото е по евтин вариант имам колекторите/ и после проба а ако и така не стане направо ще махна инжекциона и ще сложа обикновенна АГУ с вакумен испарител емулатор и тн. Имал съм две брави преди време и двете бяха с обикновенно АГУ и никога не съм имал проблеми.Отворен съм към предложения помагайте.Газовото е БСМ с италиански софтуер.
      Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

      Коментар


        #4
        В случая е много важно да ти се направи колата перфектна на бензин , след това да се настрои ГИ и едва тогава да видиш как ще е. Ако в момента ГИ не е настроен както трябва ще омаже пак настройките на бензин и след това и здрав стъпков да сложиш пак може да ти прави мизерии(да няма мощност в ниските , да пали трудно да гасне и т.н. - това на бензин). Ако сменяш стъпков мотор, без значение дали е за тази кола или смениш цялата клапа пак си направи адаптация и ресет.Аз съм със същия мотор, капризен е, направил съм си кабел и при всичко че настройките ми на газ и бензин са почти перфектни пак два пъти в годината си я ресетвам ( годишно въртя над 30 000 на газ).Ако ще сменяш колектора трябва да приспособиш стария алуминиевия, трябва да затапиш единия отвор, на твоята е МАП+темп датчик в едно, на алуминиевия са 2 датчиците.
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          На дъщеря ми Бравата гасне по същия начин и на бензин и на газ. Правил съм и какви ли не диагностики - всичко изглежда наред. Смених стъпковия мотор и докато аз я пробвах, не е гаснала. Като я дадох щерката да си я кара, по едно време взе да се оплаква, че пак е почнала да гасне. Обаче тя я кара с голямо галене на педала на газта. А пък италианските коли си искат да се настъпват сегиз - тогиз. Те за това са направени :D Не знам и аз какво да я правя. Има нещо точно в този мотор. Нещо урочасано. И други с 1.6 са се оплаквали. А нашата е с металните колектори, та едва ли е в тях проблемът.
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #6
            Метален и пластмасов колектор са 2 съвсем различни коли (това съвсем сериозно). Вървят различно и горят различно.Имат разлики в компютъра, бензинова помпа и ск. кутия и т.н.Принципно за газ е по-безпроблемен по-стария мотор.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Re: Брава 1.6 гасне само на газ

              mitakasan написа:
              Колеги и аз да попитам ... Сложих газов инжекцион но колата гасне на тихи обороти. Фиата е с платсмасовите колектори. А също така и като подам съвсем лекичко газ или напомпя леко пак гасне много е неприятно за градско шофиране.Приемам идеи и мнения всякакви.Между другото на бензин има едно леко падане на оборотите като подам лекичко газ и после си ги вдига.
              А били ли споделил какъв е газовия инжекцион? И гледал ли си за сцепени въздуховоди и аджеба дали някой не е пробил някоя излишна дупка по колектора след дросела.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Писах по горе за инжекциона ... БСM с италиански софтуер.А за дупки... да оглеждах навсякъде не само по колектора а и както казвате по въздуховодите ,маркучите... няма никъде нито дупчица нито спукано .... направо не ми го побира главатаYellow_Flash_Colorz_PDT_23.Неприятното е че гасне,а ще се наложи от другия месец често да я кара жена ми и искам да е перфектна като се качи.
                Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

                Коментар


                  #9
                  Не казваш нищо за свещи, възд. филтър...Предполага се, че са ОК.Тогова стъпково моторче. То не реагира адекватно.
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #10
                    Според мен ГИ не ти е настроен добре,и по-точно режима за излизане от моторна спирачка(cut-off).Това е като натиснеш газта и вдигне обороти и като я пуснеш бензиновите инжектори затварят и някъде към 1500 оборота правят няколко впръсквания за да стабилизират тихите обороти,газовия също се настройва за това.Също така тези впръсквания на бензин са с времена по-малки от нормалните за тихи обороти(2мс например),и понеже газовата рейка на колегата е 3ом(3,5мс минимални времена)на газовия комп се задава начин на обработка на тези времена,или да не ги взима впредвид.Другото което чета в нета е че Бсм страдат от мап датчици,не били добре настроени и често давали дефекти.

                    Коментар


                      #11
                      Свещите са чисто нови БОШ работят перфектно защото ги слагаме на друга брава с газов инжекцион и са перфектни така направих и с кабелите пробвахме ги на другата брава нямат грешка... а колкото за стъпковото моторче ... мамка му/сори за израза/ на теста показа че е перфектно форсира си се три пъти както си му е реда и тн.... забелязах преди малко че подобно нещо ми го прави и на бензин но е по малко забележимо... говорих с приятел от хонда форума /аз до преди 15 дни бях на хонда/ ... и той ме попита за дебитомера.Възможно ли е да е от него но на диагностиката не ми показа нищо.???
                      Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

                      Коментар


                        #12
                        Тази кола не е с дебитомер. Иди при газаджията закачете я на компютър и гледайте какво се случва с газовия инжекцион.Писал съм по-нагоре какво смятам че е,като обърнете внимание и на мапа на газта,на бензин загряла на тихи обороти и без консуматори налягането във всмукателния колектор ти беше към 290-300 ,толкова трябва да показва и мапа на газовия инжекцион.Като ,ако можеш помоли ги да го сменят с друг за проба.

                        Коментар

                        Working...
                        X