Реших да покажа състоянието на филтърчето на изпарителя ми след 4,5 години и около 85 К км. Идеята е да НЕ постъпвате като мен, а да си обслужвате АГУ-тата навреме. Клип.
Прикачени файлове
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Да си призная това от теб не съм го очаквал Нормално е при мен на 40х.км. бяха в подобно състояние, само ги отупах и пак ги сглобих, че нямаше от къде да взема филтърчета, и после естествено затаковах нещата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Да се чудиш от къде е минавала газта :D . Моите ги сменям всяка година независимо от пробега. И пак доволно си вдигат прахоляк ,като им духнат гнездото с компресора.
Аз след като купих колата и проверих филтъра ми беше в пъти по зле. Като се разхвърча графита и целия мотор стана в графит. После с пистолет с въздух под налягане продухвах.
баси аз мислех че ги сменям през много време (15 хил) и бяха в подобно състояние но НЕ чак толкова зле
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
При мен за 8 месеца чисто нов клапан Ловато като му отворих чашката ей така случайно(пречеше клапана малко и свалянето на чашката спестяваше свалянето на целия клапан) и бе пълна догоре...даже се зачудих дали има филтър въобще вътре.Така,че тука положението е добро.Бутилката ми е чистена...правете си сметка колко са им мръсни инсталациите на бензиностанциите
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Като поставих газ, ми казаха да го сменям на 30 000км - същия изпарител. На 15 000 го отворих за проверка и направо го смених, защото беше много мръсен.
Коментар