Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата без причина започва да губи обороти и гасне.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата без причина започва да губи обороти и гасне.

    Здравейте колеги, от време на време когато съм на газ, когато изключа от скорост и колата директно угасва ако не натискам газта за да държа изкуствено около 1000 оборота. След това като запаля веднага на газ и ако пак не натискам газта тя пак веднага гасне. Оправя се само ако прехвърля на бензин за около 1-2 минути и пак превключа на газ и всичко се оправя като от нищото. Това нещо се случва и на топъл и на студен двигател, но за последно днес ми се случи в задръстването на сточна гара, даже и перката се включи смятайте в този студ какво задръстване за да загрее толкова колата. Маркуча на въздушния филтър е обърнат в посока към купето на колата (така го обърна последния газаджия при който ходих). Въздушния филтър го сменям през 5000км а мембраните са на около 12-13 хиляди километра. Изпарителя е вакумен Ловато със български мембрани. Когато започва да гасне колата съм отварял капака и го пипам и си е горещ както трябва да бъде. Така, това нещо се случва 1-2 пъти в седмицата (даже и по-рядко), като се има предвид, че колата се кара ежедневно поне по 20-30км.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    Провери маркуча на вакума, да не е сцепен , друга причина няма да ти прави така.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Маркуча преди 1 месец се беше смачкал че беше от шлаук или както е казва там и колата изобщо не работеше на газ. И си намерих масленоустойчив маркуч от един газ сервиз и смених всички връзки от дросела към релето на бобината и от тройника към изпарителя. Така че със сигурност не е от маркуча на вакума. Това нещо го имаше и преди смяна и след това. Не съм забелязал интервенцията да е повлияла на случая.А и ако беше от сцепен маркуч нямаше ли да е постоянно и особено когато я натисна повечко.
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #4
        Дали не ти смесва двете горива от време на време. клапан за бензина имаш ли?

        Коментар


          #5
          Не съм сигурен, как изглежда и къде се намира ?Едит: Сега видях из интернет как изглежда но, но не съм виждал такова нещо ако се намира по маркуча за бензина. Имам такъв клапан за газта. Къде се монтира и мога да сам да си го сложа ?
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #6
            Ако е моноинжекцион или пълен инжекцион няма такъв клапан ,при карбуратора има.При първите 2 се спират дюзите.

            Коментар


              #7
              колата от подписа значи не е от това..другаде ще е проблема
              BMW E46 coupe
              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

              Коментар


                #8
                Emo91 написа:
                Маркуча преди 1 месец се беше смачкал че беше от шлаук или както е казва там и колата изобщо не работеше на газ. И си намерих масленоустойчив маркуч от един газ сервиз и смених всички връзки от дросела към релето на бобината и от тройника към изпарителя. Така че със сигурност не е от маркуча на вакума. Това нещо го имаше и преди смяна и след това. Не съм забелязал интервенцията да е повлияла на случая.А и ако беше от сцепен маркуч нямаше ли да е постоянно и особено когато я натисна повечко.
                Провери си все пак маркуча
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар

                Working...
                X