Здравейте колеги, от време на време когато съм на газ, когато изключа от скорост и колата директно угасва ако не натискам газта за да държа изкуствено около 1000 оборота. След това като запаля веднага на газ и ако пак не натискам газта тя пак веднага гасне. Оправя се само ако прехвърля на бензин за около 1-2 минути и пак превключа на газ и всичко се оправя като от нищото. Това нещо се случва и на топъл и на студен двигател, но за последно днес ми се случи в задръстването на сточна гара, даже и перката се включи смятайте в този студ какво задръстване за да загрее толкова колата. Маркуча на въздушния филтър е обърнат в посока към купето на колата (така го обърна последния газаджия при който ходих). Въздушния филтър го сменям през 5000км а мембраните са на около 12-13 хиляди километра. Изпарителя е вакумен Ловато със български мембрани. Когато започва да гасне колата съм отварял капака и го пипам и си е горещ както трябва да бъде. Така, това нещо се случва 1-2 пъти в седмицата (даже и по-рядко), като се има предвид, че колата се кара ежедневно поне по 20-30км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата без причина започва да губи обороти и гасне.
Collapse
X
-
Маркуча преди 1 месец се беше смачкал че беше от шлаук или както е казва там и колата изобщо не работеше на газ. И си намерих масленоустойчив маркуч от един газ сервиз и смених всички връзки от дросела към релето на бобината и от тройника към изпарителя. Така че със сигурност не е от маркуча на вакума. Това нещо го имаше и преди смяна и след това. Не съм забелязал интервенцията да е повлияла на случая.А и ако беше от сцепен маркуч нямаше ли да е постоянно и особено когато я натисна повечко.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Emo91 написа:Маркуча преди 1 месец се беше смачкал че беше от шлаук или както е казва там и колата изобщо не работеше на газ. И си намерих масленоустойчив маркуч от един газ сервиз и смених всички връзки от дросела към релето на бобината и от тройника към изпарителя. Така че със сигурност не е от маркуча на вакума. Това нещо го имаше и преди смяна и след това. Не съм забелязал интервенцията да е повлияла на случая.А и ако беше от сцепен маркуч нямаше ли да е постоянно и особено когато я натисна повечко.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар