Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много трудно паля на газ при студен двигател фият браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много трудно паля на газ при студен двигател фият браво 1.4

    Зравейте, колеги много трудно паля на газ сутрин поливам с топла вода изпарителя и пак трудно паля.Смених кабели свещи с новите свещи още по трудно паля.От 4 години не работи на бензин, всяка зима съм палил на газ но толкова трудно не е било.Дайте идея как да паля по лесно на какво може да се дължи.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Аз се сещам за кабели и свещи. Изпарителя замръзва ли, че да го поливаш или профилактично?Що не си купиш една бензинова помпа (ако в нея е проблема) за 20-30 лв. и да не се мъчиш с паленето?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Аз се сещам за кабели и свещи. Изпарителя замръзва ли, че да го поливаш или профилактично?Що не си купиш една бензинова помпа (ако в нея е проблема) за 20-30 лв. и да не се мъчиш с паленето?
      не е от помпата не могат да я оправят на много майстори съм я водил.
      kokopati ,koichop@abv.bg

      Коментар


        #4
        Оправи си колата на бензин, виж си регулатора на налягането.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Толкова са били и майстори, егати извънземната кола... Изчакай колегите ще ти препоръчат някой.Иначе по конкретния проблем, ако не си сменял свещите последните 20-30-50 хиляди км, почни от тях.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            M5kov написа:
            Толкова са били и майстори, егати извънземната кола... Изчакай колегите ще ти препоръчат някой.Иначе по конкретния проблем, ако не си сменял свещите последните 20-30-50 хиляди км, почни от тях.
            Не Мишо, проблема не е в свещите, проблема е че колегата 4 зими е палил директно на газ и най вероятно мембраните на изпарителя са на юфка, и давят колата. Отделно въздушния филтър кога е сменян. А с бензина какво се случи ?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Не Мишо, проблема не е в свещите, проблема е че колегата 4 зими е палил директно на газ и най вероятно мембраните на изпарителя са на юфка, и давят колата. Отделно въздушния филтър кога е сменян.
              Точно така.Откакто обслужих изпаритела и подмених клапана ,че стария пропускаше няма значение колко градуса е пали от раз.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                M5kov написа:
                Толкова са били и майстори, егати извънземната кола... Изчакай колегите ще ти препоръчат някой.Иначе по конкретния проблем, ако не си сменял свещите последните 20-30-50 хиляди км, почни от тях.
                Не Мишо, проблема не е в свещите, проблема е че колегата 4 зими е палил директно на газ и най вероятно мембраните на изпарителя са на юфка, и давят колата. Отделно въздушния филтър кога е сменян. А с бензина какво се случи ?
                Знаете ли какво да правя сутрин да паля по лесно, ще сменя изпарителя но след празниците че сега ще пътувам и ми казаха че може да се разтрои след 500 км трябвало пак да се центрова.Карам със спортен филтър от давна не го сменям.С бензина смених целия инжекцион не се оправи после на друг майстор пак не стана нищо един ми маза че е от компютъра смених и компютара и пак така и вече не се занимавам с него.
                kokopati ,koichop@abv.bg

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Смени майстора и ще се оправи колата Стига ли бензин до двигателя Пръска ли дюзата /поне при теб се вижда като махне филтъра /Трудно ще пали на студено а да оливаш сутрин с топла вода изпарителя не си е работа
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Ходи си вземи един турски изпарител за 50лв., монтира се за 10минути и се настройва за още толкова и рахатясай. Кви 500км. кви разстройсва кви чудесии, сигурно са имали предвид че като се размекнат мембраните ще се наложи настройка но нея и сам можеш да си я направишАко не знаеш от къде да си вземеш изпарител ще те насоча към някой магазин а за монтажа и настройките е лесно има и инструкци и всичко необходимо.Аз вчера взех един на мимгаз че имам едни точно като теб на главата дето не се разбраха да палят на бензин и да чакат поне две минути.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Ходи си вземи един турски изпарител за 50лв., монтира се за 10минути и се настройва за още толкова и рахатясай. Кви 500км. кви разстройсва кви чудесии, сигурно са имали предвид че като се размекнат мембраните ще се наложи настройка но нея и сам можеш да си я направишАко не знаеш от къде да си вземеш изпарител ще те насоча към някой магазин а за монтажа и настройките е лесно има и инструкци и всичко необходимо.Аз вчера взех един на мимгаз че имам едни точно като теб на главата дето не се разбраха да палят на бензин и да чакат поне две минути.
                      дай телефон нещо да ти се обадя
                      kokopati ,koichop@abv.bg

                      Коментар


                        #12
                        След телефонния разговор ти пращам инструкции намерени в нета за настройкана изпарител ловато, от който са изкопирани всички турски изпарители
                        1. Настойка на чувствителност(редуциране) От месинговия винт.... първоначално е напълно завит...(газта е спряна.)Ключа за запалване на автомобила е в положение"изключено", за по-сигурно изваждам и куплунга на превключвателя "бензин-газ". Взема се проводник (жица) свързва се (+) на електромагнитния клапан с (+) на акумулатора, клапана "прещраква", газта е пусната. Леко се развива месинговият винт, докато се дочуе леко "съскане" (изтичане) на газта. Това се получава при малко развиване (на около1,5 оборота) на месинговият винт.Премахва се проводника. Другият винт на изпарителя (с накатка за въртене на ръка и шлиц за отверка)се развива също на около 1,5 оборота(от напълно първоначално завиване), а винта на тройника (на шланга към смесителя), почти напълно развит (колата е моноинжекция, има само един винт на тройника, но и на колегата ще е същото, въпреки че е пълна инжекция) После загрявам дигателя на бензин и тогава превключвам на газ. Ако колата загасва при отнемане на газта (става въпрос за педала на газта, акселератора), може да се прибегне до помощта на "асистент" 2. Настройка оборотите на "празен ход" Като се подава "на ръка" газ, чрез завъртане лостчето на дроселовата клапа, се поддържат някакви обороти на двигателя и чрез едновременното бавно въртене на другия винт на изпарителя (с накатката ) в една или друга посока се търси "зона", в която оборотите на двигателя се стабилизират и регулират с изразен максимум...като при развиване оборотите намаляват (обогатена смес), при завиване пак намаляват (обеднена смес), поставям го в положение около максимума и обороти 850 +(-) 50 3. Настройка на динамиката (разхода) Тази настройка правя от винта на тройника, завивам го внимателно и на "стъпки" с по 1 оборот, като подавам рязко газ и следя скоростта на нарастване на оборотите...значи...завъртам винта с около 1оборот, подавам рязко газ (на ръка от лостчето), после пак завивам, пак рязко подаване на газ и така ...до момента, в който двигателя сякаш почва да се "спъва", т.е. скоростта на нарастване на оборотите леко намалява...от този момент, връщам, леко развивам винта с около 1оборот. Това положение на винта на тройника е важно: при леко развиване, колата върви като "пушка", но и разхода нараства, при леко завиване, колата не върви, като "спъната" е, но и разхода малък. Правил съм експерименти с моето Lovato. Изправна ли е системата, дори и при напълно развит винт на тройника, разхода се увеличава най-много с около 1,5 пъти . Също така съм забелязъл, че с течение на времето (зависи и от условията на експлоатация на колата), поради запрашаване на въздушния филтър оборотите на "празен ход" почват да се променят, направо казано почват да намаляват поради преобогатяване на сместа. Тогава "процедирам" по два начина ..вадя филтъра поизтупам го от праха и после леко врътна винта за "празен ход" и така, докато си купя нов филтър. Обаче....при смяната на филтъра с нов, нов проблем, оборотите на "празен ход" пак нестабилни, пак се нуждаят от регулировка, т.е. да се нагласи първоначалното положение, защото вместо да сменя филтъра, съм направил корекция от изпарителя, т.е. .. "разстроил" съм го...казано по друг начин...във времето на експлоатация Lovato практически има една-единствена настройка "празен ход", а при своевременната смяна на филтъра...никаква.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          След телефонния разговор ти пращам инструкции намерени в нета за настройкана изпарител ловато, от който са изкопирани всички турски изпарители
                          1. Настойка на чувствителност(редуциране) От месинговия винт.... първоначално е напълно завит...(газта е спряна.)Ключа за запалване на автомобила е в положение"изключено", за по-сигурно изваждам и куплунга на превключвателя "бензин-газ". Взема се проводник (жица) свързва се (+) на електромагнитния клапан с (+) на акумулатора, клапана "прещраква", газта е пусната. Леко се развива месинговият винт, докато се дочуе леко "съскане" (изтичане) на газта. Това се получава при малко развиване (на около1,5 оборота) на месинговият винт.Премахва се проводника. Другият винт на изпарителя (с накатка за въртене на ръка и шлиц за отверка)се развива също на около 1,5 оборота(от напълно първоначално завиване), а винта на тройника (на шланга към смесителя), почти напълно развит (колата е моноинжекция, има само един винт на тройника, но и на колегата ще е същото, въпреки че е пълна инжекция) После загрявам дигателя на бензин и тогава превключвам на газ. Ако колата загасва при отнемане на газта (става въпрос за педала на газта, акселератора), може да се прибегне до помощта на "асистент" 2. Настройка оборотите на "празен ход" Като се подава "на ръка" газ, чрез завъртане лостчето на дроселовата клапа, се поддържат някакви обороти на двигателя и чрез едновременното бавно въртене на другия винт на изпарителя (с накатката ) в една или друга посока се търси "зона", в която оборотите на двигателя се стабилизират и регулират с изразен максимум...като при развиване оборотите намаляват (обогатена смес), при завиване пак намаляват (обеднена смес), поставям го в положение около максимума и обороти 850 +(-) 50 3. Настройка на динамиката (разхода) Тази настройка правя от винта на тройника, завивам го внимателно и на "стъпки" с по 1 оборот, като подавам рязко газ и следя скоростта на нарастване на оборотите...значи...завъртам винта с около 1оборот, подавам рязко газ (на ръка от лостчето), после пак завивам, пак рязко подаване на газ и така ...до момента, в който двигателя сякаш почва да се "спъва", т.е. скоростта на нарастване на оборотите леко намалява...от този момент, връщам, леко развивам винта с около 1оборот. Това положение на винта на тройника е важно: при леко развиване, колата върви като "пушка", но и разхода нараства, при леко завиване, колата не върви, като "спъната" е, но и разхода малък. Правил съм експерименти с моето Lovato. Изправна ли е системата, дори и при напълно развит винт на тройника, разхода се увеличава най-много с около 1,5 пъти . Също така съм забелязъл, че с течение на времето (зависи и от условията на експлоатация на колата), поради запрашаване на въздушния филтър оборотите на "празен ход" почват да се променят, направо казано почват да намаляват поради преобогатяване на сместа. Тогава "процедирам" по два начина ..вадя филтъра поизтупам го от праха и после леко врътна винта за "празен ход" и така, докато си купя нов филтър. Обаче....при смяната на филтъра с нов, нов проблем, оборотите на "празен ход" пак нестабилни, пак се нуждаят от регулировка, т.е. да се нагласи първоначалното положение, защото вместо да сменя филтъра, съм направил корекция от изпарителя, т.е. .. "разстроил" съм го...казано по друг начин...във времето на експлоатация Lovato практически има една-единствена настройка "празен ход", а при своевременната смяна на филтъра...никаква.
                          Мерси колега
                          kokopati ,koichop@abv.bg

                          Коментар


                            #14
                            за мимгаз-това е правилния избор Банков

                            Коментар

                            Working...
                            X