Здравейте, колеги. Последните два дни, Марчето гръмна няколко пъти в колектора докато работише на метан. След последният гръм обаче, нещо се случи. Започна да работи на много високи обороти 1500-2000, при положение че е загряла. Вчера сутринта разхвърлих всмукателните гукмени тръби, дебитомера и така нататък, защото се чуваше едно свирене, сякаш смучи въздух от някъде. В последствие, свалих едно от маркучетата, което от капа на главата отива под дросела, в нещо като клапанче. Въпросното клапанче, си беше изхвърлило конусчето вътре в маркуча, наместих го там където трябва. Сглобих всичко както трябва да е, запалих но почти без промяна. Реших да изкарам буксата на стъпковото моторче и воаля, оборотите спаднаха на 800 от 1500 доакто работеше на метан, но в ниските млако играеше, на бензин няма промяна все си държи 1500обр. Карах вчера цял ден, с откачено стъпково моторче. Днес сутринта, ниските бяха критични и гаснеше, за това реших да експериментирам, закачих пак стъпкото моторче. На метан започна да работи, почти като по часовник, само когато падат оборотите ги задържаше за секунда на 1100 и тогава на 800. Но на бензин пак нямаше промяна. все си държи 1500обр. След известно време, на метан пак вдигна 1500обр и в моемнта е така, а на бензин 1800. Преди всичко това, мотора работеше абсолютно тихо, а сега от ляво на всмукателният колетор (от страната на ремъците) се чува едно съскане, или можеби смучене на въздух не знам. Там накъде има ли някакво маркуче, скрито или нещо такова, възможно ли е там да е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите при Мареа 1.8
Collapse
X
-
от дясно на колектора имаш един син маркуч провери него, и търси от къде смуче въздух, провери гофретата и стъпковия мотор а също и гумите и скобите на колектора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:от дясно на колектора имаш един син маркуч провери него, и търси от къде смуче въздух, провери гофретата и стъпковия мотор а също и гумите и скобите на колектора.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
До сега човърках по Мареата. Никъде не открих пукнат или изваден маркуч. И се ориантирах в друга посока, а именно с маркучът, който излиза от капака на главата и влиза в един щуцер, точно под дросела (обозначени с жълно и червено на снимките). Та във самият, въпросен щуцер има едно като буталце да го нарека, с пружинка, което си излзиа от леглото безпроблемно. Поиграх си с него, наместих го, закрепих маркуча, запалих всичко беше бомба, на бензин и метан всичко както трябва, до момента, в кой то изфорсирах на високи обороти, отново нямаше ниски и стоеше на 1500обр. Махнах въпросният маркуч, това буталце отново беше разместено, наместих го запалих и пак по същият начин. Възможно ли е това да е проблема, каква роля играе тази маймунка и евентуално има лия като резервна част, ако тя е проблема.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Това ти играе рола на маслен сепаратор, маркуча излиза от картерната вентилация и влиза под дросела, клапана трябва да отваря при малко налягане но не и да се мандахерца вътре.Възможно е той да блокира, провери състоянието на дросела и стъпковия мотор дали е омаслено.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ще мога, да сваля стъпковото моторче и да огледам дросела, чак в неделя, че днес вече няма време, а утре пътувам за Варна. Понеже одеве бях изнервен, като се прибирах от работа, спрях пред вкъщи, отворих капака и започнах да ръчкам, тая зона, където е този маркуч на сепаратора, нещо прищрака и оборотите се нормализираха, форсирах до към 3000обр. и го оставих така. В неделя, ще се занимавам обсойно, тогава цял ден това прая. Между другото, ако имате още идеи, какво може да е, казвайте за да мога да огледам на всякъде.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Проблемът е решен. След смяна на това клапанче, с работещо което ми изпрати колегата busho_101, всичко си дойде на място, както трябва да е. Качвам снимки, на новото и старото клапанче, което е пръснато на части.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар