Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избор на газов инжекцион

    Здравейте. Дойде време и газ да слагам на Мареата. Изчетох доста теми и вече знам всички сайтове на сервизи за газ в София. :D Искам да сложа газов инжекцион, но не мога да реша какъв и къде. Първо се бях спрял на разни инжекциони от по 1000-1100лв. но след това се замислих че колата ми струва толко и някакси не ми се дават. Гледах и втора употреба в продавалника за по 300-400 но пък незнам какво ще взема. Сега намерих един сервиз на Горубляне които предлагат инжекцион Бардолини компакт и Агис за по 750 лв. Звъннах един телефон и хората ми обясниха че това Бардолини ще върши същата работа на моята кола (Мареа 1.8 99г.) като по високия клас Бардолини от 850лв. Частите са едни и същи като на по скъпата Бардолини, а разликата е в компа. Незнам коя да избера и най-важното мога ли да се доверя на сервиза.http://gazserviz.net/gazsystems/bard...D0%BB.Това са двете системи. Ако някой е слагал при тях газ моля да сподели.
    Fiat Brava 1.9TD 100
    Fiat Marea 1.8 HLX

    #2
    Агис-а твърдо и искай рейката да НЕ е RAIL, а ДА е Valtek.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      И двете са италянски и са на еднаква цена, поне според този саит в който ги гледах. В този сервиз незнам каква слагат утре ще звънна да проверя, но ми прави впечатление че масово слагат Рейл навсякъде. Колега емзо толко ли е голяма разликата м/у двете рейки? А днес загледах и една друга система Фобос 4 за 790 лв. тя варянт ли е?
      Fiat Brava 1.9TD 100
      Fiat Marea 1.8 HLX

      Коментар


        #4
        Бардолини е с Български компютър и софтуер, а Агис е полски.Потърси тук във форума колегата янис той монтира газови инжекционии ще ти даде по конкретна информация. Аз лично покрай един монтиран на моята кола Български ГИ с много ядове и разправии бих заложил на Агис,като имай в предвид че и най-добрата система монтирана некадърно не работи добре,така че проучи сервиза,за да не береш ядове после заради 50-100лв.по-малко дадени при монтажа.

        Коментар


          #5
          Добре де не мога да разбера, нали частите са еднакви, каква е разликата кой ще ги сложи освен в настройката? Служебната ми кола е с БСМ или поне така пише на копчето и мога да кажа че постоянно се ходи в сервиза. За всяка система и всеки сервиз има и добри и лоши отзиви. В крайна сметка какво, да си зъвържа очите и на какъвто сервиз и система попадна да падам на коленца и да се моля :D Звънях в сервиза и могат да сложат рейка валтек не е проблем. В понеделник мисля да ги посетя и тях и още един сервиз еврогаз в горна баня за които чета само положителни мнения но те пък слагат Фобос.
          Fiat Brava 1.9TD 100
          Fiat Marea 1.8 HLX

          Коментар


            #6
            shkribailo написа:
            Добре де не мога да разбера, нали частите са еднакви, каква е разликата кой ще ги сложи ...
            Логиката е същата като при добрия и лошия шпакловчик - инструментите и материалите са едни и същи, но резултатът от работата е различен.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Слагай Фобос-1, или Фобос-2 в Горна Баня.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Днес минах през еврогас и газсервиз. Еврогас си държат на Фобос1 и другите ставали ама компа не бил хубав и можело да изгори след 2-3 години а може и 5 да изкара нямам думи. Газсервиз.нет твърдят и то доста обедително , че няма да имам проблеми нито със Агис нито със Бардолинито и нямало смисъл от по скъпа система като Романо и ловато за моята мареа. Мисля да скачам на Агис-а.
                Fiat Brava 1.9TD 100
                Fiat Marea 1.8 HLX

                Коментар


                  #9
                  Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Jimy написа:
                    Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.
                    Tи си тежък случай* ! Много ама много внимавай, какво ще избереш ! Не е като да нямаш приятели, които да ти изберат ГИ * за колата говоря, не за физическото лице
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      От утре и аз съм в отбора на газовите котлони. BRC.Джими,верно си купи 1,6Т и ще го газираш?
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        #12
                        Матейчо, Матейчо .... да ти припомням ли кво казваше за газовите уредби ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Jimy написа:
                          Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.
                          На Ситроен е такава, цената и беше 1500 лева. Спрямо Фобоса на Фиата минава значително по-бързо на газ. Проблеми никакви- изминати км около 15 000 за година и 4 месеца.
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #14
                            Джими , само не взимай масово предлаганите порнографии в Бг - фобоси, агиси, брц-та, ландита, мандита и т.н.И първо ремап-а, защото после може да се окаже, че не си предвидил оборудването за новата мощност
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Вече половин година Бравата на щерката движи с Фобос и няма абсолютно никакви проблеми. А моторът е 1.6 16 V. Превключва между бензин и газ без да се усеща. Само зумерчето на ключа отбелязва смяната. Даже веднъж така да се каже спаси двигателя - беше се отпушила пробката за обезвъздушаване, антифризът поизтекъл, ама детето докато разбере какво се случва, зумерът се разпищял, понеже уредбата е настроена да превключва на някакви там градуси, не ги помня точно, и изпарителят като останал без вода, съответно изстинал, а електрониката реагирала. Та въпросът е наистина кой слага уредбата. Едно от най-важните изисквания при монтажа на рейките за газовия инжекцион е да се монтират възможно най-близко до всмукателните клапани. По този начин не се губи време за достигане на газта до цилиндрите. Между другото от Фобос се консултират с някои от по-изявените фирми за монтаж на АГУ, които ползват продуктите им и своевременно отстраняват забелязани проблеми по електроники и т.н.П.П. Проблемът с газовите уредби е, че ако колата не се кара достатъчно и на бензин, започват ядове с дюзите за бензина. А по отношение на газовите рейки, повечето производители така или иначе им дават безпроблемна работа 40 - 50 - 60 000 км., след което всичко е на късмет.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X