Здравейте. Дойде време и газ да слагам на Мареата. Изчетох доста теми и вече знам всички сайтове на сервизи за газ в София. :D Искам да сложа газов инжекцион, но не мога да реша какъв и къде. Първо се бях спрял на разни инжекциони от по 1000-1100лв. но след това се замислих че колата ми струва толко и някакси не ми се дават. Гледах и втора употреба в продавалника за по 300-400 но пък незнам какво ще взема. Сега намерих един сервиз на Горубляне които предлагат инжекцион Бардолини компакт и Агис за по 750 лв. Звъннах един телефон и хората ми обясниха че това Бардолини ще върши същата работа на моята кола (Мареа 1.8 99г.) като по високия клас Бардолини от 850лв. Частите са едни и същи като на по скъпата Бардолини, а разликата е в компа. Незнам коя да избера и най-важното мога ли да се доверя на сервиза.http://gazserviz.net/gazsystems/bard...D0%BB.Това са двете системи. Ако някой е слагал при тях газ моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор на газов инжекцион
Collapse
X
-
И двете са италянски и са на еднаква цена, поне според този саит в който ги гледах. В този сервиз незнам каква слагат утре ще звънна да проверя, но ми прави впечатление че масово слагат Рейл навсякъде. Колега емзо толко ли е голяма разликата м/у двете рейки? А днес загледах и една друга система Фобос 4 за 790 лв. тя варянт ли е?Fiat Brava 1.9TD 100
Fiat Marea 1.8 HLX
Коментар
-
Бардолини е с Български компютър и софтуер, а Агис е полски.Потърси тук във форума колегата янис той монтира газови инжекционии ще ти даде по конкретна информация. Аз лично покрай един монтиран на моята кола Български ГИ с много ядове и разправии бих заложил на Агис,като имай в предвид че и най-добрата система монтирана некадърно не работи добре,така че проучи сервиза,за да не береш ядове после заради 50-100лв.по-малко дадени при монтажа.
Коментар
-
Добре де не мога да разбера, нали частите са еднакви, каква е разликата кой ще ги сложи освен в настройката? Служебната ми кола е с БСМ или поне така пише на копчето и мога да кажа че постоянно се ходи в сервиза. За всяка система и всеки сервиз има и добри и лоши отзиви. В крайна сметка какво, да си зъвържа очите и на какъвто сервиз и система попадна да падам на коленца и да се моля :D Звънях в сервиза и могат да сложат рейка валтек не е проблем. В понеделник мисля да ги посетя и тях и още един сервиз еврогаз в горна баня за които чета само положителни мнения но те пък слагат Фобос.Fiat Brava 1.9TD 100
Fiat Marea 1.8 HLX
Коментар
-
shkribailo написа:Добре де не мога да разбера, нали частите са еднакви, каква е разликата кой ще ги сложи ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Днес минах през еврогас и газсервиз. Еврогас си държат на Фобос1 и другите ставали ама компа не бил хубав и можело да изгори след 2-3 години а може и 5 да изкара нямам думи. Газсервиз.нет твърдят и то доста обедително , че няма да имам проблеми нито със Агис нито със Бардолинито и нямало смисъл от по скъпа система като Романо и ловато за моята мареа. Мисля да скачам на Агис-а.Fiat Brava 1.9TD 100
Fiat Marea 1.8 HLX
Коментар
-
Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Jimy написа:Понеже и аз ще се газирам, моля ВИ дайте мнение за "AC STAG 300 premium - Tomasetto" ?!?? Или друг качествен ГИ с OBDII.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Вече половин година Бравата на щерката движи с Фобос и няма абсолютно никакви проблеми. А моторът е 1.6 16 V. Превключва между бензин и газ без да се усеща. Само зумерчето на ключа отбелязва смяната. Даже веднъж така да се каже спаси двигателя - беше се отпушила пробката за обезвъздушаване, антифризът поизтекъл, ама детето докато разбере какво се случва, зумерът се разпищял, понеже уредбата е настроена да превключва на някакви там градуси, не ги помня точно, и изпарителят като останал без вода, съответно изстинал, а електрониката реагирала. Та въпросът е наистина кой слага уредбата. Едно от най-важните изисквания при монтажа на рейките за газовия инжекцион е да се монтират възможно най-близко до всмукателните клапани. По този начин не се губи време за достигане на газта до цилиндрите. Между другото от Фобос се консултират с някои от по-изявените фирми за монтаж на АГУ, които ползват продуктите им и своевременно отстраняват забелязани проблеми по електроники и т.н.П.П. Проблемът с газовите уредби е, че ако колата не се кара достатъчно и на бензин, започват ядове с дюзите за бензина. А по отношение на газовите рейки, повечето производители така или иначе им дават безпроблемна работа 40 - 50 - 60 000 км., след което всичко е на късмет.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар