Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!какво газово за пълна инжекция???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!какво газово за пълна инжекция???

    Здравейте! Собственик съм на Фиат пунто 1.2 75к.с. Искам да сложа обикновено газово, защото нямам финанси за инжекцион.Няколко човека ми казоха,че трябвало да е с електронен изпарител защото е пълна инжекция, аз чета,че трябва плочка и вакумен изпарител... И от цялата работа нищо не разбрах.Нямам краен отговор.Моля ви обяснете ми точно и последователно какво ми трябва.ПРИМЕР: Бутилка>......... изпарител>.......превлючвател... и каквото там трябва.. за да знам какво да търся.Много ви благодаря! дано ми помогнете!

    #2
    Може и електрически и вакуумен.Превключвателя според изпарителя,бутилка газов клапан,плочка емулатор за дюзите,за сондата не знам трябва ли
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      Благодаря.. ако някой др. има компетентно мнение да каже!

      Коментар


        #4
        Ако става въпрос за Пунтото от профила ти , си сложи обикновенно газово с електрически изпарител. С турски части би трябвало да ти седне, не повече от 350 лв. На такава кола да слагаш газов инжекцион е престъпление.Най - важното в случая е да намериш проверен сервиз/майстор който да се постарае при монтажа и настройката и после само каране.Ако питаш мен, ако може някой познат да ти я монтира, намери си запазена бутилка със сонда втора ръка, останалите части нови и си ти.

        Коментар


          #5
          Ако става за въпрос за 500 лв има ГИ вече с 2 год гаранция, що се занимаваш с глупости, кои ти каже че с обикновена щи е по добре..... да има много здраве. Нищо няма да спестиш като пари щото монтажа на една обикновена за твоята кола не ти мърда 400 лева минимум с турски чаркове боклуци, дето клапана за газта може да те запали на всеки ъгъл, дето сондата може да реши че не иска да зарежда газ, дето изпарителя може да ти надуе охладителната система с газ щото некадърния турчин си е оставил ръцете при отливката и сглобката. Или слагаш ГИ или нищо не слагаш. Аз преди години търсих изрично моно за да мога да му сложа обикновена газова, и кво 100 пъти съжалях, цял живот само настроики човек, плочки простотии кранчето, разход едно към гиотере, филтъра и пречи дали е нов или стар, мани тая простия, хората измислиха ЛСД ти кинескоп ще си купуваш тепърва. Ето ако не вярваш, да не го смятате за реклама обаче, само давам пример че има ГИ на цени на обикновена http://prodavalnik.com/gazov-inzhektsion-i33763453 аз за 520 сложих обикновена Ловато щото нали взех кола моно да са ева тъпата кратуна, втори път такава грешка не
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Аз на моята кола съм и откачил ламбда сондата отдавна. Не ми дава грешка. Също и съм изключвал една или две дюзи докато работи на празен ход. Няма видими признаци по таблото. Не съм убеден на 100 % че са необходими изобщо тия емулатори.Проблема с обикновенната газова на тоя двигател е по-скоро къде да се сложи плочката. Щото филтърната кутия е директно над др. клапа. Понеже мисля и аз да си слагам АГУ го мислих тоя въпрос. Мисля да сложа плочката преди въздушния филтър, там в тръбата. Но е малко далеко от клапата и може да има известно моментно забавяне при по-рязко подаване на газ.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Преди 2-3 дни дойде един Сеат,пълна инжекция с пластмасови колектори.Монтирали са му обикновена газова с кихалки.След 2-3 дни след детонация са се пръснали колекторите.Майстора му е сменил колекторите за своя сметка и му е монтирал ГИ.Правети си изводи!
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                ivan_pop написа:
                Преди 2-3 дни дойде един Сеат,пълна инжекция с пластмасови колектори.Монтирали са му обикновена газова с кихалки.След 2-3 дни след детонация са се пръснали колекторите.Майстора му е сменил колекторите за своя сметка и му е монтирал ГИ.Правети си изводи!
                Всичко си има чалъма, моята е с обикновено метаново така е дошла от Италия и няма никакви ядове, но е с ламбда контрол и аванс процесор и метални колектори.Виждал съм и такива с пластмасови колектори, с обикновени газови от Италия но с ламбда контрол и кихалки на всеки колектор (приличат на клапа на тенджера под налягане).Ако колата е в добра кондиция и смяташ да я караш дълго време с две ръце съм за газов инжекцион, който ако е за 500-600 лв пак ще е с турски части, но все пак е по-добре.Ако колата ти е времянка като моята, слагаш каквото намериш най-евтино ако ще и втора ръка да е, изпаритела, клапана и маркучите - нови, ако ще и турски. Някой много ги плюят, ама аз съм имал газова Мимгаз на една Астра 1,6 моно, гореше 7 на дълго и 10 в града на доволна стъпка и вървеше една идея по- малко от на бензин. Преди 1 година я продадох, човека още си я кара без да е барнал нищо.

                Коментар


                  #9
                  shtilio написа:
                  Ако колата е в добра кондиция
                  Това е ключовия момент.Италианците монтират газови на нови коли в перфектно състояние.На перфектна кола каквото и да сложиш ще работи без проблем.Като дойде колата при нас е издухана от всякъде и затова има проблеми.
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #10
                    Притежавам същия Фиат . Преди около 4 месеца си сложих обикновена газова уредба. Изпарител нов , плочка нова ,клапан нов , тръбички нови, газова бутилка втора ръка. Монтирах си я сам само ел.техник ми свърза ключа и две релета. Едното реле изключва дюзите за бензин при преминаване на газ. Второто реле изключва ланд сондата когато си на газ. С второто реле не трупа грешки компюютъра, но само свети на таблото че не ти работят дюзите когато си на газ. При ругулирането на изпарителя трябва да е богат сместа за да не гърми. Колекторите са метални. Слагат се две кихалки на въздушния филтър. Автомобила се кара от дъшеря ми която е изминала около 2000 километра без проблем. Преди да и го дам и аз изминах около 1000 километра докато го донаглася и изпробвам. Слагай обикновена газова , но с нов хубав изпарител. Моя които поставих на автомобила е италиански двукамерен , струва някъде около 125 лева.

                    Коментар


                      #11
                      Като чета и се изумявам.Човека си го каза има ЛСД вие кинескопи копувате.Колата пълна ижекция ли е проблема е решен..ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН,иначе колата си върви ти се бъзикаш нещо си и си мислиш,че си на далавера с 15 на 100 газ.
                      Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                      Коментар


                        #12
                        И каква е разликата между 15 газ и 12газ+2 бензин?И защо мислиш че с ги е по безпроблемно?
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          При поставената газова уредба на Фиат Пунто 75 к.с. 1.2 97 година за която съм писал по горе горене на газ е следното . градско около 10 на 100 и извънградско 7 или 8 на сто зависи кой управлява автомобила. когато го управлява дъщеря ми качи с 1 на сто. Всеки решава каква газова да си сложи на автомобила, но аз мисля ,че за този автомобил тази е добре. Ако е по нов автомобила задължително газов инжекцион защото на почти всички колекторите са пластмасови и имат много електроника която е прецизна.

                          Коментар


                            #14
                            Правилото, че на кола пълен инжекцион се слагала еди ква си уредба и тя инжекцион винаги си има изключения.На пластмасови колектори никога не бих сложил обикновена газова, но на това пунто точно ГИ е престъпление. Колко му струват кабелите на свещите? На дали са повече от 50-60лв. Сменят се с хубави и гаранция, че поне 3-4 години няма да има гърмежи, а и човека ще кара с чисто нови кабели. Иначе може да се проверят и сегашните, и ако нямат проблем също няма да има гърмежи скоро време. Та така, ще дам един пример. На моята Алфа с 2.0 пълен инжекцион има хора, които са слагали ГИ и после са го изхвърляли и са слагали обикновена уредба. Оплаквания - колата придърпва, не върви и т.н. Някой пък са доволни от ГИ. Общо взето най-важното е кой го прави и с какви компоненти, а ГИ според мен е съвършено безсмислена инвестиция за това Пунто. Втора ръка уредба за 80лв, чисто нов изпарител за 120лв, още някой лев за плочка и нови маркучи = 250лв макс. И не, няма да гърми ако са хубави кабелите и свещите. А трябва да са, дори да си кара човек колата само на бензин!
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              кола с газова

                              Както е казал голегата по горе градско София до 10 извън града около 7 С обикновена газова става същоАз на колата сега съм сложил такава от Пунтото БРЦ хем двигателя е с много сложно испълнение и няма проблем Ако е Газова инжекция трабва на бензино да работи много добре тогава може иначе и тя ще създава проблем
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X