Проблема е следния:Преди време нещо изгоря по метановата с-ма и майстора извади половината от инсталацията на метана.Колата си работи и си пали на метан без никакъв проблем.Сутрин когато температурите са около 0 запалва на метан и веднага сама се превключва на бензин,а копчето си стои на режим само метан.След 30-40 км. се оправя и си работи на метан.майстора каза,че губила импулс и взе импулс директно от кабела на бубината.Сега сутрин паля и пак същото.Като поработи 5мин. на бензин (копчето си стои само на метан) гася после паля и вече си остава да работи на метан.Това го прави само като е студено около 0...Какъв е проблема че се влияе така от външната температура?Метановата уредба е Ланди и е слагана в Италия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На студено не работи на метан Браво 1.6
Collapse
X
-
shtilio написа:veskobravo написа:Никой ли няма идеи......
Коментар
-
Re: метан
veskobravo написа:kluchar написа:Да няма да следи Т на колата след например 40 градуса да работи на метан сдмени майстораКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Обикновена метанова е (беше с ламда контол ама вече не е )Сега започна хич да не работи на метан...копчето си свети за метан ама клапана не отваря.Проверих връзките при изпарителя и бушоните всичко е ОК.Запалих и се оправи след 5мин. работа на метан буксата на копчето се нагря яко и точно на определен кабел...явно там прави късо,но никой бушон не изгаря.Пак питам дали копчетата на пропан и метан са еднакви да пробвам да сменя копчето...
Коментар
-
pehata23 написа:имах сьщият проблем смени ключето разликата с това на газ е само в това че няма да ти показва колко топки метан имаш
Коментар
-
Взех ново копче...Старото - на средно положение е само метан.Като дам на контакт светва червена лампа за бензин,завъртам на ключа,клапана отваря и паля на метан.Новото - на средно положение като дам на контакт светват зелените лампички и клапана отваря веднага,след това минава на червеното за краткопри което клапана затваря и после пак минава на зелено и клапана пак отваря и пали по-трудно.При старото като стои на средно положение и на контакт клапана не отваря,а при новото на контакт клапана е отворен (поне се чува че отваря няколко пъти както съм описал по-горе)защо се получава така ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар