Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На студено не работи на метан Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На студено не работи на метан Браво 1.6

    Проблема е следния:Преди време нещо изгоря по метановата с-ма и майстора извади половината от инсталацията на метана.Колата си работи и си пали на метан без никакъв проблем.Сутрин когато температурите са около 0 запалва на метан и веднага сама се превключва на бензин,а копчето си стои на режим само метан.След 30-40 км. се оправя и си работи на метан.майстора каза,че губила импулс и взе импулс директно от кабела на бубината.Сега сутрин паля и пак същото.Като поработи 5мин. на бензин (копчето си стои само на метан) гася после паля и вече си остава да работи на метан.Това го прави само като е студено около 0...Какъв е проблема че се влияе така от външната температура?Метановата уредба е Ланди и е слагана в Италия
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    Никой ли няма идеи......
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    Коментар


      #3
      veskobravo написа:
      Никой ли няма идеи......
      Много интересен проблем, според мене проблема ти е в ключа или недобра връзка някъде по кабелите. Щом си с обикновена метанова, не би трябвало по никакъв начин да се влияе от температурата - на каквото цъкнеш копчето на това трябва да работи.

      Коментар


        #4
        А има ли разлика в копчетата за метан и пропан защото спред мен са еднакви...
        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

        Коментар


          #5
          метан

          Да няма да следи Т на колата след например 40 градуса да работи на метан сдмени майстора
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: метан

            kluchar написа:
            Да няма да следи Т на колата след например 40 градуса да работи на метан сдмени майстора
            kluchar Нещо....нищо не те разбрах.....
            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

            Коментар


              #7
              shtilio написа:
              veskobravo написа:
              Никой ли няма идеи......
              Много интересен проблем, според мене проблема ти е в ключа или недобра връзка някъде по кабелите. Щом си с обикновена метанова, не би трябвало по никакъв начин да се влияе от температурата - на каквото цъкнеш копчето на това трябва да работи.
              Аз никъде не видях че е обикновена газова. Щом брой обороти е или с ламбда контрол или е инжекция. Трябва да се закачи метановата и да се види каде е проблема но трябва да се знае точно модела.

              Коментар


                #8
                Re: метан

                veskobravo написа:
                kluchar написа:
                Да няма да следи Т на колата след например 40 градуса да работи на метан сдмени майстора
                kluchar Нещо....нищо не те разбрах.....
                Добре дошъл в отбора. Що не огледаш хубаво ключа и връзките към него.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Обикновена метанова е (беше с ламда контол ама вече не е )Сега започна хич да не работи на метан...копчето си свети за метан ама клапана не отваря.Проверих връзките при изпарителя и бушоните всичко е ОК.Запалих и се оправи след 5мин. работа на метан буксата на копчето се нагря яко и точно на определен кабел...явно там прави късо,но никой бушон не изгаря.Пак питам дали копчетата на пропан и метан са еднакви да пробвам да сменя копчето...
                  FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                  Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                  Коментар


                    #10
                    не прави късо а грее от лоша връзка
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар


                      #11
                      С тези голями бобини на клапана и редуктора каво очакваш. :D

                      Коментар


                        #12
                        qnisZ написа:
                        С тези голями бобини на клапана и редуктора каво очакваш. :D
                        какво значение имат бубините с външната темп. ?Прави го това само като е около 0 или под 0 навън....а след като поработи 5мин. на бензин гася после паля и вече е ОК
                        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                        Коментар


                          #13
                          имах сьщият проблем смени ключето разликата с това на газ е само в това че няма да ти показва колко топки метан имаш

                          Коментар


                            #14
                            pehata23 написа:
                            имах сьщият проблем смени ключето разликата с това на газ е само в това че няма да ти показва колко топки метан имаш
                            то с това ключе,което е в момента също не показва количеството на метана....ако сменя ключето ще трябва ли да се правят някакви настройки после или само ги подменям?
                            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                            Коментар


                              #15
                              Взех ново копче...Старото - на средно положение е само метан.Като дам на контакт светва червена лампа за бензин,завъртам на ключа,клапана отваря и паля на метан.Новото - на средно положение като дам на контакт светват зелените лампички и клапана отваря веднага,след това минава на червеното за краткопри което клапана затваря и после пак минава на зелено и клапана пак отваря и пали по-трудно.При старото като стои на средно положение и на контакт клапана не отваря,а при новото на контакт клапана е отворен (поне се чува че отваря няколко пъти както съм описал по-горе)защо се получава така ?
                              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                              Коментар

                              Working...
                              X