Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ?

    Колеги какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ? 1.6 16v Не е на фиат агрегата (КИА ШУМА) поредния дарак. Колата е с обикновена газова. Което за мен е грешка , но така са предпочели ... Струва ми се че качили не достига мощност на колата. Проблема беше че гърми яко през въздушния филтър направо беше изкъртила кутията му. За целта намалих притока на входящия въздух и сложихме спортен филтър. Гърмежите се загубиха и на първа има ряз върти гуми суче се , но като включа 2,3,4 ... се осещат като тежки и при рязко скачане на газта (мотора трудно се развърта и понякога има детонация) Хората които бяха слагали АГУто бяха разкачили дебитомера (не знам защо) колата има емулатор за газ. Колата има проблеми и при вървене на бензин. Чека и свети . ( не е ясно защо) трябва диагностика , но едвали ще я закарат хората на които е колата. Идеята която ми хрумна е да сложа спортен филтър понеже нения е изкъртен и смачкан. С цел да намаля притока на въздух изрязах една капачка горе долу на половина на въздухопровода. С цел да създава и по голям вакум за да опъва платното на изпарителя. На слух я нагласих горе долу и докарах чист звук и нормални обороти. Но ме притеснява че май са и сложили малък изпарител и качили не може да изхрани колата. За 101 коня колко KW трябва да е изпарителя.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Що пък вакуумен?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      muns61 написа:
      Що пък вакуумен?
      Щото на хората не им се давало 1000 лева за ГИ и сега колата е тромав дарак. Както казах има проблем и с бенза върви ама ... и празния ход на бенз е един такъв непостоянен. Има заминал датчик но си трябва диагностика. Колега да нямаш някви идеи ? Сподели ако имаш нещо наум .
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Re: Какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ?

        Fiat_Punto11 написа:
        Колеги какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ? 1.6 16v Не е на фиат агрегата (КИА ШУМА) поредния дарак. Колата е с обикновена газова. Което за мен е грешка , но така са предпочели ... Струва ми се че качили не достига мощност на колата. Проблема беше че гърми яко през въздушния филтър направо беше изкъртила кутията му. За целта намалих притока на входящия въздух и сложихме спортен филтър. Гърмежите се загубиха и на първа има ряз върти гуми суче се , но като включа 2,3,4 ... се осещат като тежки и при рязко скачане на газта (мотора трудно се развърта и понякога има детонация) Хората които бяха слагали АГУто бяха разкачили дебитомера (не знам защо) колата има емулатор за газ. Колата има проблеми и при вървене на бензин. Чека и свети . ( не е ясно защо) трябва диагностика , но едвали ще я закарат хората на които е колата. Идеята която ми хрумна е да сложа спортен филтър понеже нения е изкъртен и смачкан. С цел да намаля притока на въздух изрязах една капачка горе долу на половина на въздухопровода. С цел да създава и по голям вакум за да опъва платното на изпарителя. На слух я нагласих горе долу и докарах чист звук и нормални обороти. Но ме притеснява че май са и сложили малък изпарител и качили не може да изхрани колата. За 101 коня колко KW трябва да е изпарителя.
        Повечето изпарители са 100кВ(136 коня),така че какъвто е да е ще храни мотора.При бензинов мотор с пълна инжекция и обикновена газова,не трябва да се подава рязко "газ",че може да гръмне! Това че си ограничил въздуха е добре,ама по-добре е да се сложи оригиналния филтър.Този спортен филтър не е никакъв филтър,той спира само да не влизат врабчета в мотора!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Едно БРЦ 90 електрическо, не вакуумно. С подходящ превключвател ще върши работа.Колкото до гърмежи и филтър, нещата са комплексни.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Re: Какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ?

            ivan_pop написа:
            Fiat_Punto11 написа:
            Колеги какъв изпарител (вакумен) за мотор 101 коня ? 1.6 16v Не е на фиат агрегата (КИА ШУМА) поредния дарак. Колата е с обикновена газова. Което за мен е грешка , но така са предпочели ... Струва ми се че качили не достига мощност на колата. Проблема беше че гърми яко през въздушния филтър направо беше изкъртила кутията му. За целта намалих притока на входящия въздух и сложихме спортен филтър. Гърмежите се загубиха и на първа има ряз върти гуми суче се , но като включа 2,3,4 ... се осещат като тежки и при рязко скачане на газта (мотора трудно се развърта и понякога има детонация) Хората които бяха слагали АГУто бяха разкачили дебитомера (не знам защо) колата има емулатор за газ. Колата има проблеми и при вървене на бензин. Чека и свети . ( не е ясно защо) трябва диагностика , но едвали ще я закарат хората на които е колата. Идеята която ми хрумна е да сложа спортен филтър понеже нения е изкъртен и смачкан. С цел да намаля притока на въздух изрязах една капачка горе долу на половина на въздухопровода. С цел да създава и по голям вакум за да опъва платното на изпарителя. На слух я нагласих горе долу и докарах чист звук и нормални обороти. Но ме притеснява че май са и сложили малък изпарител и качили не може да изхрани колата. За 101 коня колко KW трябва да е изпарителя.
            Повечето изпарители са 100кВ(136 коня),така че какъвто е да е ще храни мотора.При бензинов мотор с пълна инжекция и обикновена газова,не трябва да се подава рязко "газ",че може да гръмне! Това че си ограничил въздуха е добре,ама по-добре е да се сложи оригиналния филтър.Този спортен филтър не е никакъв филтър,той спира само да не влизат врабчета в мотора!
            Колата е на една позната която не знам от колко време я кара и се оплаква ,че гърми.Изобщо далече от мисълта какво има под предния капак,също и баща й(доктор е човека) просто не му е ясно по колите. Та колата е гърмяла яко и е изкъртила оргиналната филтърна кутия . Беше хваната с някви телове филтъра беше смачкан.И са карали без филтър кажи речи доста време(луди хора) Кутия на старо ще е 60-80 лева , а не им се дават на хората и реших ,че по евтино ще е да прасна един спортен филтър.Щото тея лудите няма да сложат никакъв.Отделно ,че имаше и монтирана кихалка против детонациите с няква гума отгоре , ама като гръмне и я запрята и почва да смуче от дупките въздух (наместих оплътнението и го увих с изолирбан да си седи там) Общо взето това ми хрумна иначе по-добре от оригналния филтър няма ,ама ... Абе горе долу се получи има ряз понеже я напънах на първа и запали гумите чак задницата взе да танцува.Но ми се видя някак малко тягата качили за 101 коня но се пак тя като е с плочка ако не е слезнала до 70 коня пак бива. Просто ми направи че идват тежки предавтките след първа.Покарах я и на бензин иска помпене тромаво работи мотора има проблеми. Се пак се закърпи положението ... До някъде.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              Едно БРЦ 90 електрическо, не вакуумно. С подходящ превключвател ще върши работа.Колкото до гърмежи и филтър, нещата са комплексни.
              Мерсаж колега. Жив и здрав.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X