Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървенето :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вървенето :(

    Здравейте съфорумци,Както някой от вас помнят около 2-3 май си монтирах газова уредба с изпарител волтран наПунтото 1.1. До преди около месец нещата бяха що годе нормални колата вървеше като на бензин ....... за харча макар да е относително около 10 ми харчеше софийско (бях доволен)постепенно работата на газ почна да се влошава и колата, макар да работи видимо нормално не иска да поеме като хората и сякаш се дави като и се подаде повече газ и лека полека (но доста мудно) се оправя като върна газта. Вдигна се и разхода - около 11.5?!!! Помислих си - лоша газ.................смених Н пъти газостанцията, но няма резултат............тази сутрин бях на газаджията и той смени филтърчето на газовия клапан, продуха ситемата уж, смени възд филтър и направи настройка и каза всичко е ок...........да ама не!!! - звъннах му на тоя ама той ме отряза - Нищо не можел да направи, да съм сменил газостанцията (много се ядосах).колата не само от време на време а постоянно е като спъната незнам какво да правя кажете някакви предпложения имате ли?
    Пунто '95 1.1

    #2
    1.Въздушен филтър скоро сменял ли си?2.Прегледай системата да не засмуква въздух от някъде ( в района на плочката )Изпарителя нов ли е или е втора употреба?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      ами днес е сменен възд филтър освен да смуче въздух но съм бос в газовите уредби кажи как да разбера?
      Пунто '95 1.1

      Коментар


        #4
        ако питаш мен смени газаджията не газстанцията!на тия мърлячи и бои им е малко аз дигнах ръце от пишман маистори и накрая почнах сам да човъркам.сега съм я докарал до едно положение което ме устроива и не бутам нищо повече. що не вземеш да си помогнеш сам?пробваи ако стигнеш 20/100 значи не е добре завиваи наобратно и така с проби и засичания!

        Коментар


          #5
          ами да ти кажа хрумвало ми е и това, но за пръв път слагам газ и ми е малко терсене, но съм грамотен автомобилно и може да се пробвам
          Пунто '95 1.1

          Коментар


            #6
            На Самарата която карах преди, сложих газ миналото лято. Супер разход всичко си беше ок, докато не паднаха температурите, бях се побъркал вдигна с 2 понякога дори 3 литра разхода по същия маршрут които минавам всеки ден! И така цяла зима бъзикане, настройки, филтри ала-бала и няма сваляне!Е, стопли се отидох на "майстор" понеже толкова бях ръчкал врътките, че вече бе съвсем необходима намесата му! Разхода падна с 2 литра и лятото се возех ефтинджос Взех Фиата, мойта жена подкара Самарката и вече 2-3 пъти зарежда и ми казва колко литра, засичам и се оказва че разхода и се е повишил точно с толкова колкото и миналата есен!Според личните ми наблюдения:- понижението на околната температура влияе много на разхода на газ, а точно заради ниските температури съотношението "пропан-бутан" го променят за да е по-плътна газ-та и съответно се променя качествата на горивото, което е предпоставака за увеличен разход също!
            FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
            FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
            FIAT Stilo 1.2 16V LPG

            Коментар


              #7
              Здрасти колега , ще ти споделя някои мои наблюдения по въпроса . Като за начало почни с изпарителя , Волтран е много кофти марка , някакво бледо копие на Ловато . Аз се мъчих с тоя боклук цели 2 години , първата година беше супер колата вървеше и харчеше приемливо 9 /100 градско / Уно 1300 -карбуратор/ . След първата година това така и не можех да го накарам да работи както трябва , то не смяна на свщи , кабели , делко , филтри , препрвяне на газова плочка и други такива физически упражнения . Резултатът беше - 0 т.е. намирам стабилен празен ход - колата не върви както трябва и обратното. След като си скъсах нервите и хвърлих маса пари за части и диагностика , направих следната проба - свалих едно Ланди Ренцо на 2 години също , резултата беше невероятен за мене , след настройка на системата колата върви мн.добре и пак си харчи 9/100 , но в продължение на 1 година сипвам само газ и карам. Съветвам те , намери си Lovato или Ланди Ренцо за проба и сам ше се убедиш. А Волтрана го изхвърли там където куче не минава .. Успех

              Коментар


                #8
                Може и BRC да вземеш...
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  хора кажете на този изпарител волтран дали има на него пробка за мърсотията, защото ми направи впечатление, че "майстора" смени филтъра само на газовия клапан и въздушния?
                  Пунто '95 1.1

                  Коментар


                    #10
                    bopkata написа:
                    хора кажете на този изпарител волтран дали има на него пробка за мърсотията, защото ми направи впечатление, че "майстора" смени филтъра само на газовия клапан и въздушния?
                    Има, има! Аз вчера я точих мръсотията докато беше топъл изпарителя/двигателя. Най-отдолу на изпарителя има една врътка (при мен я развъртях с клещи). Не е лошо да подложиш чашка от кафе или нещо друго за да не си мърсиш скоростната кутия като мен.
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Valeo написа:
                      Волтран е много кофти марка , някакво бледо копие на Ловато . Аз се мъчих с тоя боклук цели 2 години , първата година беше супер колата вървеше и харчеше приемливо 9 /100 градско / Уно 1300 -карбуратор/ . След първата година това така и не можех да го накарам да работи както трябва , то не смяна на свщи , кабели , делко , филтри , препрвяне на газова плочка и други такива физически упражнения . Резултатът беше - 0 т.е. намирам стабилен празен ход - колата не върви както трябва и обратното. След като си скъсах нервите и хвърлих маса пари за части и диагностика , направих следната проба - свалих едно Ланди Ренцо на 2 години също , резултата беше невероятен за мене , след настройка на системата колата върви мн.добре и пак си харчи 9/100 , но в продължение на 1 година сипвам само газ и карам. Съветвам те , намери си Lovato или Ланди Ренцо за проба и сам ше се убедиш. А Волтрана го изхвърли там където куче не минава .. Успех
                      Чакайте малко сега!!! Първо, Ловато отдавна се прави в Сърбия и изобщо не е това, което беше! Второ, Волтран е по лиценз точно на Ловато. И трето. Един изпарител представлява повече или по-малко едно парче ЖЕЛЯЗО, в което има мембрани. Та като тези мембрани се спекат в един момент се налага смяната им, а не смяната на ЦЕЛИЯ изпарител с италиански или нещо друго.

                      Коментар


                        #12
                        ами то волтрана е на точно 5 месеца май му е рано да се е прецакал?
                        Пунто '95 1.1

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте колеги. За колегата PAPARAC , искам само да вметна едно две неща . Първо един изпарител не е парче желязо и мембрани.На външен вид може и да си приличат , но всяка марка си има особенности . Предполагам че си разглобил повече от един изпарител и си забелязал разликите . Второ Волтрана може и да е по лиценз на Ловато , но този изпарител не се регулира както трябва / 4 % CO празен ход , 0,05% CO pri 3000 оборота / в следствие на този "лиценз" се получава гърмене в колекторите , висок разход , лоша динамика и да не говорим че оборотите на празен ход варират в широки граници от 700 до 1300, от прекаленото обедняване на сместа се скапват свещите , кабелите , капачка , палец . Същото е положението при ЕКОГАЗ , не знам по какъв лиценз са. Та си мисля че колегата с Волтрана ше си избие парите за читав изпарител за малко време с оглед на това че ще си спести ходене по диагностики а съшо и нерви от непрекъснато въртене на кранчетата . А дали за 5 месеца са му остаряли мембраните , едва ли . И един въпрос , ти с какъв изпарител си и какви са ти впечателнията от него

                          Коментар


                            #14
                            Хора да се похваля, ходих при The_Machine в Горубляне и хората решиха проблема.......... вкараха 1 нещо като гума с дупка в маркуча за въздуха който е накрая на възд филтър направиха центровка и о чудо колата върви доста добре ................ Специални благодарности на колегата за експертната помощ
                            Пунто '95 1.1

                            Коментар


                              #15
                              bopkata написа:
                              Хора да се похваля, ходих при The_Machine в Горубляне и хората решиха проблема.......... вкараха 1 нещо като гума с дупка в маркуча за въздуха който е накрая на възд филтър направиха центровка и о чудо колата върви доста добре ................ Специални благодарности на колегата за експертната помощ
                              Хммм... ами я ги сподели къде по-точно са тез майстори чудотворци за газови... Че човек е добре да знае някой майстор от който има доволен човек...
                              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                              --- в сърцето завинаги... ---
                              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                              Коментар

                              Working...
                              X